چرا خوشحال نیستم؟

چرا خوشحال نیستم؟

چرا خوشحال نیستم؟ چرا خوشحال نیستم؟ در جهان جذاب ما، جایی که کل می‌ خواهند برگزیده باشند و درباره کل مورد نظر خویش را داشته

مشاهده مطلب
تنبلم چه کنم برای لاغری؟

تنبلم چه کنم برای لاغری؟

فهرست مطالب

تنبلم چه کنم برای لاغری؟

diet-tips-for-lazy-people,کاهش وزن و لاغری برای افراد تنبل

به اعلام آلامتو به قول Lifegooroo؛ یکی از چیزهایی که رژیم غذایی و سالم ماندن را با ایراد مواجه می کند موضوع خیلی اضافه هست که برای گرفتن ثمر می بایست اعمال داد.

در صورتی که چربی افزوده بدن و عادتهای نامناسب غذایی بدون زحمت اضافه ناپدید شوند موضوع ساده خواهد شد لیکن اینگونه نیست. در اینجا روشهای را به شما خواهیم گفت که با وجود تنبل بودن توانایی دارید وزن خویش را کم نمایید و سالم بمانید.

  1. اصل بین بمانید

این که مکرر خویش را در ارزش استانداردهای زیبایی ملت نگه دارید ایده نیکی نیست. در صورتی که راهی را برای سالم ماندن از راه گزینش غذاهای نیکو وانجام ورزش منظم در روز پیدا نمایید موضوع شما با تقریب همه شده هست. ولو در صورتی که ملت اندیشه کنند شما احتیاج به موضوع زیادتری دارید.

  1. نه بگویید

شما قرارنیست کالری خویش را با خوردن یک بشقاب کیکی که آنرا نمیخواهید لیکن مجبورید آن را بخورید بسوزانید. در صورتی که شی ای را نمی خواهید، از افزوده وزن خویش با گفتن نه پیشگیری نمایید. هیچ ایرادی پیش نمیاید در صورتی که برخی وقتها مهربان نباشید، مخصوصا وقتی که پای سلامتی شما در بین باشد.

  1. بازی نمایید

بازیهای سرگرم کننده اضافه وجود دارند که علاوه بر تفریح به رژیم غذایی شما هم هم یاری می کنند. توانایی دارید از یک گام تعداد برای شمردن شمار گامهایی که بر می دارید بهره ببرید. و سعی نمایید که هر روزه امتیاز خویش را بالا ببرید.

در صورتی که دوستانی دارید که آنان نیز رژیم غذایی دارند توانایی دارید با آنان مسابقه بگذارید و رقابت نمایید.

در کنار این بازیهای ویدیویی وجود دارند که به شما در کاهش وزن هم یاری می کند: Nintendo Wii و Xbox Kinect را امتحان نمایید و ببینید که چطور در موقع بازی تند عرق می نمایید.

  1. خوابی زیبا داشته بمانید

این به نظر یکی از آسانترین روشهای کم کردن وزن هست، و این یک شوخی نیست. زمانی که نمی خوابید یا کم می خوابید استرس این بی خوابی موجب ذخیره چربی در بدن شما می گردد.

برای یقین از اینکه بدن شما گزینش مناسبی از سلامتی دارد یقین ثمر نمایید که بدن شما آن میزان استراحتی را که مورد نیاز دارد دریافت می کند.

  1. آرام غذا بخورید

غذا خوردن یک مسابقه نیست، تند غذا خوردن موجب می گردد که بدن شما نتواند به مناسبی غذا را هضم کند، که این خویش منتهی به افزوده وزن می گردد. با وقت گذشتن و لقمه به لقمه غذا را خوردن بدن شما قادر خواهد بود که تشخیص دهد معده شما پر هست، پیش از اینکه شما دست از غذا بکشید. و وقتی که کمتر می خورید کمتر افزوده وزن پیدا خواهید کرد.

  1. لقمه ها را کوچک بردارید

غذای اضافه برای قرار دادن روی بشقاب وجود دارد، لیکن شما میتوانید میزان سالمتری از غذا را روی بشقاب خویش بگذارید. توانایی دارید از بشقاب کوچکی بهره ببرید و یا به طور کلی ست بشقاب و کاسه های کوچکی را در آشپزخانه نگه دارید.

  1. میزان کمی از شی ای که می خواهید بردارید

قسمتی از رژیم غذایی که برای تمام اشخاص سخت هست گذشتن از غذاهای خوشمزه ای هست که سالم نیستند در صورتی که چه این راهکار مکرر با شکست مواجه می گردد منطقی نیست که از غذای مورد تمایل تان بگذرید.

بجای آن ریخت و پاش کردنتان را برنامه ریزی نمایید، به شکلات به چشم یک دارویی نگاه نمایید که هر تعدادی وقت یکبار به آن احتیاج دارید نه اینکه کل از آن بگذرید اگر چه حذف کلی خوراکی های مضر موضوع اشتباهی نیست لیکن هجوم به همان خوراکی ها بعد از شکست در هدفتان عامل مهمی هست که می بایست در موقع تصمیم گیری برای حذف یک خوراکی مد نظر قرار بدهید.

  1. کارهای خانه را سخت اعمال دهید

هر کاری که در منزل لنجام می دهید توانایی دارید یک رژیم ورزشی باشد که موجب حفظ هنگام و پول شما می گردد. جارو کردن، دستمال کشیدن، تی کشیدن، شستن پنجره ها، شستن ماشین و باغبانی کردن همگی می توانند موجب بالا رفتن قدرت بدنی شما شوند. توانایی دارید قدرت قلبی عروقی خویش را به دست کارهای روزمره تکثیر دهید.

  1. اندیشه نمایید

ورزش کردن تنها برای بدن نیست زمانی که خیال شما سخت مشغول موضوع هست چربی های بدن می سوزند. زمانی که می خواهید دراز بکشید سعی نمایید یک کتاب بخوانید و یا جدول مجله را حل نمایید بجای این که جلوی تلویزیون بنشینید و اسنک بخورید.

منبع : www.alamto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *