خواص زیتون

خواص زیتون

اقارب زیتون زیتون افزودنی مطبوع خوب مهلت های غذایی هان قبل به‌به است که اقارب مسلم شده متعددی دارد مراد من و او انتصاب به‌جا

مشاهده مطلب
تغییر دکوراسیون تا قبل از عید نوروز

تغییر دکوراسیون تا قبل از عید نوروز

فهرست مطالب

تحول دکوراسیون تا پیش از عید نوروز

تحول دکوراسیون تا پیش از عید نوروز

اسفند ماه که از مسیر میرسد خانم ها به ذهن خانه تکانی و ابداع تغییراتی در دکوراسیون داخلی منزل شان می افتند و دوست دارند تا فرا دست یابی عید نوروز خانه ای تمیز و شیک داشته باشند، در صورتی که شما نیز میخواهید در سال نو دکوراسیونی نو داشته بمانید برایتان مناسب ترین ایده های تحول دکوراسیون را آورده ایم.

خانه تکانی یکی از آیین های عید نوروز می باشد که بواسطه آن ابزار قدیمی و افزوده دور ریخته میشوند، قسمت های متفاوت خانه تمیز میشوند و تغییراتی در دکوراسیون شمایل میگیرد.

تحول دکوراسیون برای عید نوروز

با آمدن فصل بهار و عید نوروز نمیتوان با همان دکوراسیون قدیمی به استقبال سال نو رفت، لیکن احتمالاً با خودتان بگویید تحول دادن دکوراسیون کلی قیمت میخواهد لیکن خوب تر می باشد بدانید گاهی با یک دسته تعویض ها بین ابزار منزل، رنگ کردن دیوارها و افزوده کردن تعدادی گل و گلدان میتوانید دکوراسیونی تازه ایجاد نمایید کافیست دست به حاصل شوید و با ایده ها و قواعد منزله شده خیلی آسان در این قسمت از جهان مد نمناک ظاهر جدیدی به منزل تان ببخشید.

دکوری های ریز و افزوده را جمع نمایید

نخستین کاری که تمام میدهید این می باشد که در صورتی که خانه تان پر از تزیینات ریز و درشت می باشد آنان را حذف نمایید، تزیینات افزون خانه را شلوغ به نیز ریخته نشان میدهد. فضای خانه را از هرگونه ابزار دکوری ریز خلوت نمایید و بدانید برای اتاق پذیرایی یک تابلو و یک گلدان کافی می باشد.

تغییر دکوراسیون عید

رنگ دیوارها را تحول دهید

برای زیباتر شدن دیوار ها طریق های مختلفی شبیه استفاده از دیوارپوش و کاغذ دیواری وجود دارد لیکن ارزانترین طریق رنگ آمیزی کردن دیوار ها می باشد، در صورتی که مکرر دیوارهای منزل تان رنگ سفید داشتند خوب تر می باشد این بار از رنگ های بعدی برای دیوارها بهره ببرید، رنگ های خنثی و رنگی که با دکوراسیون منزل تان یکنواخت باشد مطلوب می باشد در صورتی که دوست دارید دکوراسیون منزل تان بهاری گردد رنگ سبز ملایم مناسب ترین ایده می باشد.

در مبلمان خویش تغییراتی به وجود آورید

در صورتی که قابلیت جابجایی مبلمان وجود ندارد میتوانید تنها کوسن های مبل را برابر نمایید و نمای تازه به مبلمان و اتاق نشیمن ببخشید، از رنگ های متضاد میتوانید برای کوسن های مبل بهره ببرید.

گل ها و گیاهان را وارد دکوراسیون منزل تان نمایید

دکوراسیون بهاری بدون گل و گیاه هرگز ممکن نیست، برای اینکه منزل تان برای عید نوروز اکنون و هوای بهاری به خویش بگیرد گل ها و گیاهان را وارد کوراسیون منزل تان نمایید.

نور طبیعی را وارد فضای منزل تان کنید

با آمدن فصل بهار خوب تر می باشد پرده های ضخیم را جمع نمایید و به جای آنان از پرده های حریر و نازک که رنگ های روشن دارند بهره ببرید تا نور طبیعی بتواند وارد فضای منزل تان گردد.

تغییر دکوراسیون سال نو

بهار را وارد خانه خویش نمایید

قرار نیست برای تحول دکوراسیون منزلتان، لوسترهای گران بها بخرید بلکه باید برای فضای راهرو منزل با استفاده از شاخه گل های مصنوعی و ربان های تزئینی سقف آویزهای رنگی خویش درست نمایید و به آسانی فضایی بهاری را وارد خانه خویش نمایید.

قالی های خویش را جمع نمایید

در صورتی که همه ی فضای خانه را برای فصل زمستان با فرش و قالی پوشانده اید، با آغاز فصل بهار قالی های را از روی زمین جمع نمایید و منظره ای خلوت و خنک را در فضا ابداع نمایید.

در آشپزخانه تغییراتی ابداع کنید

در صورتی که می خواهید با قیمت کم تحول اصلی در آشپزخانه به وجود آورید از کاشی ها و دیوارپوش های بین کابینتی بهره ببرید. این کاشی ها و دیوار پوش ها در رنگ ها و مدل های متنوعی وجود دارند. از رنگ های کابینت برای گزینش مدل ایده بگیرید و نقوش رنگارنگ و شادتر را به حاصل ببرید.

در صورتی که می خواهید با قیمت کم آشپزخانه تان تحول کند و نمی توانید کابینت خویش را برابر نمایید ، باید از استیکرها و برچسب های کابینت بهره ببرید و از دو رنگ مکمل بهره ببرید و از استیکرهای مدل دار و آسان در کنار نیز بهره ببرید.

تغییر دکور آشپزخانه

سرویس بهداشتی را تزئین نمایید

برای شیک تر و برجسته تر شدن سرویس بهداشتی را تزیین نمایید . شمع های تزیینی، گلدان های کوچک گل و تعدادی ابزار بهداشتی را درون سینی متناسب با رنگ بندی و دیگر ابزار گذاشته و آن را در گوشه ای از سرویس بهداشتی خویش قرار دهید.

ایضاً شما باید گیاهانی که به نور طبیعی کمی احتیاج داشته و در محل های مرطوب مقاوم می باشند را تهیه نموده و درون سرویس بهداشتی خویش بگذارید.

از قفسه ها، شلف ها و جا حوله ای های گوناگون و تازه در سرویس بهداشتی استفاده کنید.

از میزهای شفاف و شیشه ایی بهره ببرید

برای مشهور تر نشان دادن فضاهای کوچک خانه ی خویش از میزهای شفاف و شیشه ایی استفاده کنید و اشیاء را تعدادی روی تاقچه یا فضاهای روی شومینه قرار دهید.

یک آباژور زیبا بخرید

برای تحول ترکیب رنگ و تحول دکوراسیون منزل یک آباژور شیک و یکنواخت با رنگ دکوراسیون گزینش نمایید به عنوان مثال آباژوری گزینش کنید که کلاهک آن رنگ دکوراسیون و پایه آن هم با سلیقه شما یکنواخت باشد.

دکوراسیون بهاری

از آیینه استفاده کنید

برای تحول در دکوراسیون منزلتان از یک آینه مشهور قدی یا آینه کنسول بهره ببرید. در صورتی که نیز می خواهید بسیاری ارزان آینه منزل تان که قدیمی شده را تحول دهید فریم آینه را رنگ نمایید و آن را نو نمایید.

قفسه کتابخانه را رنگ نمایید

کتابخانه هم می تواند کانون دقت مهمانان علاقه مند به کتاب باشد پس برای ابداع تحول قفسه کتابخانه را دو یا سه رنگ نمایید و یک تضاد رنگی چشم نواز ابداع نمایید تا وسایل دکوری و کتاب ها در آن زیادتر به چشم بیایند.

از مجسمه ها و تابلوهای نقاشی بهره ببرید

یک ایده عالی برای تحول ارازن دکوراسیون منزل خصوصاً اتاق پذیرایی استفاده از یک تابلوی نقاشی یا تابلو فرش رنگی مشهور می باشد.

قواعد تحول دکوراسیون پیش از عید نوروز

3.739

این مقاله سودمند بود ؟2910

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *