درمان عفونت لثه

درمان عفونت لثه

درمان عفونت لثه اگر به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. لثه دچار بیماری هایی می شود که

مشاهده مطلب
ایده های هوشمندانه جهت سازماندهی بهتر وسایل خانه

ایده های هوشمندانه جهت سازماندهی بهتر وسایل خانه

فهرست مطالب

ایده های هوشمندانه برای سازماندهی نیکوتر لوازم خانه

ایده های هوشمندانه برای سازماندهی نیکوتر لوازم خانه

در صورتی که شما در اکنون کوشش پیدا کردن ایده های مطلوب برای سازماندهی نیکوتر وسایلتان هستید، نگران نباشید ما سری از ایده های هوشمندانه را به شما آشناسازی می کنیم که به ابزار آنان باید نیکوتر لوازم خودتان را سازماندهی نمایید.
 
مطمئناً سیم های اضافی در خانه های تان که به پشت میز شما وصل هستند خانه های تان را به یک دفتر شغل جایگزین می کنند. یک طریق راحت و ارزان هست که با استفاده از آن میتوانید این دشوار را حل نمایید. شما باید جعبه های مقوایی را تهیه نمایید و از آنان در برای پنهان کردن آداپتور و سیم های اضافی بهره ببرید. پوشش و مدل جعبه می توانند مطابق دکوراسیون فضای خانه شما باشد.
سازماندهی وسایل خانه
 
یکی بقیه از بخش هایی که در آن از سیم های افزون استفاده شده هست، پشت میز تلویزیون هست. راهی هست که بجای اینکه شما به طور سینه خیز به پشت میز بروید و شغل خویش را پایان دهید، باید یک جعبه ی رنگی مطابق دکوراسیون خانه شما است بهره ببرید و آداپتور و همه ی سیم های بقیه را داخل آن بگذارید و از روش این جعبه شغل خویش را پایان دهید. این جعبه را باید در یک گوشه از میز تلویزیون خویش به دست پانچ یا چسب بچسبانید.
سازماندهی وسایل خانه
 
در صورتی که شما از سشوار و اتوی مو استفاده می نمایید، به دلیل اینکه نخواهید سیم های آنان با نیز قاطی شوند ،باید یک گیره پشت در اتاق خویش در زیر آینه درست نمایید و آنان را به طور جداگانه به آن گیره متصل نمایید.
سازماندهی وسایل خانه

نظم دادن به سیم های سشوار و لوازم برقی

 
برای اینکه کابل هدفون شما گیره نخورد باید آنان را به دست یویو سازماندهی نمایید.
سازماندهی وسایل خانه
 
با استفاده از یک قفسه شبیه تصویر باید میز کاری خودتان را سازماندهی نمایید و همه ی سیم ها و آداپتور ها را به عالی ترین نحو نگهداری نمایید.
سازماندهی وسایل خانه
برای اینکه سیم ها با هم دیگر قاطی نشوند باید کابل هایی که به برق وصل نموده اید را با یک برچسب از هم دیگر جدا نمایید و در شکل احتیاج همه ی قفسه را باز نکنید.
سازماندهی وسایل خانه

ایده های جذاب برای سازماندهی لوازم سیم دار در خانه

ایده سازماندهی لوازم سیم دار در خانه + تصاویر

56

این مقاله سودمند بود ؟60

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *