اصول چیدمان میز کار

اصول چیدمان میز کار

فهرست مطالب

قواعد چیدمان میز کنش

قواعد چیدمان میز کنش

امروزه بیشتر کسب و کار ها طوری می باشند که مجبور هستید چندین ساعت پشت میز بنشینید، برای اینکه نشستن پشت میز برای ساعات بلند برایتان خسته کننده نباشد و بتوانید با انرژی کارهایتان را تکمیل دهید می بایست به چگونگی پیاده سازی و چیدمان میز کنش اکثر ضرورت بدهید. چیدمان میز کنش در صورتی که درست و اصولی باشد موجب میشود شما با روحیه خوب تر و در تایم کمتر کارهایتان را کل نمایید.

در صورتی که قواعد چیدمان میز کنش را نمیدانید این قسمت از جهان مد نمناک را از دست ندهید.

تزیین میز کار

میز کنش را چطور بچینیم؟

– سیم ها را ساماندهی نمایید، سیم ها جزو نکاتی می باشند که حسابی میز را شلوغ و به نیز ریخته نشان میدهند، می بایست آنان را سراسر با سلیقه یک بخش جمع نمایید طوری که در دید نباشند.

– تنها ادوات واجب و پرکاربرد را روی میز قرار دهید و سعی نمایید میز را بسیاری شلوغ نکنید، تا جایی که قابلیت دارد میز را خلوت و آسان نگه دارید.

– از وجود گل ها و گیاهان روی میز کارتان غافل نشوید، گیاهان کوچکی نظیر کاکتوس های زیبا برای روی میز کنش عالی می باشند. نیز جنبه زیبایی دارند و نیز روحیه تان را تقویت میکنند.

طراحی میز کار

پیاده سازی و چیدمان میز کنش 

– یکی از ادوات واجب برای روی میز کنش دفترچه یادداشت های کوچک و یا برچسب های رنگی می باشند که کارهای در روز تان را داخل آنان یادداشت نمایید.

– به تمیزی میز کارتان خیلی ضرورت دهید، هر روز بعد از اتمام کنش میزتان را دستمال بکشید چون میزهای گرد و خاک گرفته انرژی نا مناسب طراحی میکنند.

– میز کنش شما در صورتی که نزدیک پنجره باشد بسیاری نیکو می باشد میتوانید در فصل تابستان از نور خورشید بهره ببرید و در بهار هوای خنک را راهی اتاق کارتان نمایید.

طراحی میز کار در منزل

چیدمان اصولی و درست میز کنش

 

آشنایی با قواعد شاخص چیدمان میز کنش + تصویر

3.813

این مقاله سودمند بود ؟103

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *