سرد شدن روابط زناشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

سرد شدن روابط زناشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

سرد شدن روابط زناشویی قابل حل شدن است! ریشه یابی و پیدا کردن راه حل مناسب برای حل مشکل سردی رابطه جنسی، مسئله ای نیست که

فهرست مطالب

سرد شدن روابط زناشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

روابط جنسی را می توان یکی از پایه های اساسی شادمانی زن و شوهر دانست. مطمئناً خوشایند از روابط زناشویی، مرغوبیت زندگی مشترک را ازدیاد می دهد و به شکل جلو روی بخش های بعدی زندگی اثر گذار می باشد. از این رو به راحتی از ضرورت تماس نیکو زناشویی باخبریم. زیادی از زوجین، با مشکل های گوناگونی مواجه می شوند که در آخر منتهی به سر شدن روابط زناشویی می گردد. این موارد برای هر زن و شوهری شاید پیش بیاید و رابطه رو به جلویی با موقعیت اجتماعی، مدت لحظه ازدواج و موراد بعدی نخواهد داشت.

اساسی ترین دلایل سرد شدن روابط زناشویی

هر زوجی که در اول خیلی گرم بوده اند و تماس ی نیکی داشته اند، شاید با در نظر نگرفتن یک گروه موارد، با سرد شدن روابط جنسی مواجه شوند. بعضی از اشخاص زیاد زود با راهکارهایی شبیه سود مندی از رایزنی زناشویی به حل این مسئله می پردازند و بعضی بعدی به راحتی تسلیم می شوند و کم کم به استقبال افسردگی خواهند رفت. در این مطلب هدف داریم تعدادی از اساسی ترین عواملی که مسبب سرد شدن روابط جنسی می شوند را وارسی کنیم و تا جای قابلیت طریق حل های مطلوب برای هر یک را عرضه کنیم.

سرد شدن روابط زناشویی

1- حرف نزدن، از اساسی ترین دلایل سرد شدن روابط زناشویی

یکی از اساسی ترین دلایلی که می گوییم سرد شدن و کمرنگ شدن روابط زناشویی، ربطی به مدت لحظه ازدواجشان ندارد دقیقا همین می باشد. یک زوج جدید عروس و داماد نیز شاید بعد از چندین ماه با این دشوار مواجه شوند زیر آنان به نیکی امیال جنسی هم دیگر را نمی شناسند! خواسته های جنسی هر شخص با دقت به سلیقه او می تواند مختلف باشد.

از این رو خوب تر می باشد در خصوص روند تماس جنسی، به نیکی گفتگو گردد. خجالت کشیدن در این مورد دقیقا مثل به استفاده از یک زهر می باشد. زن و شوهر می بایست بدون خجالت، در خصوص همه آنچه که در اتاق خوابشان می خواهند با هم دیگر گفتگو کنند. ولو در صورتی که خواسته های نامعقولی گویش می گردد، حفظ خونسردی و شنونده ی نیکو بودن، وظیفه ی هر یک از زوجین می باشد. در آخر در حالی که حرف زدن نیز نتوانست دو شخص را به یک نقطه مشترک برساند، مطمئناً هم یاری گرفتن از یک راهنما می تواند راهکار نیکی باشد.

حرف نزدن زن و شوهر

2- دقت عدم نیاز به تقدم و ضرورت تماس جنسی در زندگی زناشویی

فرزند، کسب و کار، درس، کلاس و هر مسئله ی شخصی دیگر می تواند به راحتی شما را تماماً به خویش درگیر کند به گونه ای که تماماً نامحسوس بر روابط جنسی شما نیز اثر بگذارد. خستگی جسمانی، یکی از شاخص ترین مسائلی می باشد که مرغوبیت یک تماس جنسی را به شدت پایین می آورد و در آخر حس خوشایند را از هر دو شخص می گیرد. مساله ای که می بایست بدانید این می باشد که برای مجموع ی بخش های زندگیتان برنامه ریزی واقعی و اصولی داشته بمانید تا مجبور نشوید از لحظه انتها شب و خوابیدن کنار همسرتان بزنید و به کارهای عقب مانده برسید.

حس ارزشمند بودن را به همسرتان هدیه بدهید و تماس جنسی را آخرین تقدم زندگیتان قرار ندهید. در بیشتر موقع های بی توجهی به دلایل مختلف اعم از خستگی، از نکاتی می باشد که ناخواسته طرف مساوی را سرد می کند. در صورتی که تماس مشترکتان برای شما شاخص می باشد می بایست حواستان باشد تا حس ارزشمندی را در همسرتان زنده نگه دارید.

اهمیت ندادن به یکدیگر در رابطه جنسی

3- عدم خلق گوناگونی در روابط زناشویی

حس تکراری شدن، برای هر زن و مردی می تواند ناخوشایند باشد. فرقی ندارد که به چه خاطر این حس در شما و یا همسرتان خلق می گردد. راهکارهای متفاوتی وجود دارد که به کمک آنان باید از چرخه تکرار خارج شوید. برقراری تماس جنسی در محل های مختلف و تازه و به شیوه های متفاوت را امتحان نمایید. کوشش شما برای جذب همسرتان و خوشنود کردن او، مطمئناً موجب برانگیختی و ضمناً خلق حس نیکو در او خواهد شد.

ایجاد تنوع در سکس

4- عدم رعایت بهداشت جنسی و به دستاورد نرسیدن برای گزینش طریق جلوگیری!

مدل های مختلف بیماری های مقاربتی، مسئله ای می باشد که هر زن و مردی را می تواند نگران کند. هر تعدادی که آزمایش های گذشته از ازدواج به شکل جامع این نگرانی ها را حل می کند ولی در هر شکل خوب تر می باشد روابط جنسی پرخطر تماماً کنترل شده باشند. ولی مسئله ی شخصی دیگر که در خصوص استفاده از وسایل پیشگیری وجود دارد این می باشد که بعضی اشخاص معتقد می باشند استفاده از کاندوم، کیف تماس جنسی را کم می کند. همین مسئله به راحتی می تواند یک تمایز نظر را خلق نموده و موجب سردی تماس زن و شوهر گردد.

در حالی که طریق های متفاوتی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد. خوب تر می باشد در مقایسه با همه طریق ها تحقیقات کاملی داشته بمانید و با هم دیگر گفتگو نمایید. زیادی از اشخاص نمی دانند کاندوم زنانه چیست! یکی از طریق های پیشگیری از بارداری می تواند استفاده از کاندوم زنانه باشد. در آخر می بایست در مقایسه با پیدا کردن طریق حل دشوار مصمم بمانید و در این بین حس عزت و دوست داشتن را زنده نگه دارید.

تکراری شدن رابطه جنسی زن و شوهر

5- اجازه بدهید اتاق خوابتان، اتاق خواب بماند!

سعی نمایید یک حریم خصوصی برای اتاق خواب مشترکتان در نظر بگیرید و تحت هیچ شرایطی آن را زیر پا نگذارید. دعوا، گفتگو و دلخوری ها را پشت در اتاق خواب بگذارید.

زوجین، اشتباهات زیادی فرجام می دهند که در آخر موجب می گردد تا نگاره رویایی و حس آرامش قسمت بودن اتاق خواب مشترک تماماً خراب گردد! از جدا کردن رختخواب بعد از گفتگو و دعوا تا نظاره فیلم های مستجهن در اتاق خواب، همگی از مسائلی می باشد که فضای نیکو اتاق خواب مشترک را از بین میبرد.

از ماهواره و تلویزیون در اتاق خواب استفاده نکنید

یکی از متداول ترین اشتباهاتی که زوجین مرتکب می شوند، گذاشتن ماهواره و تلویزیون در اتاق خواب مشترک می باشد. این مسئله در دراز مدت، حس سردی را بین زوجین خلق می کند. مطمئناً نظاره فیلم های مستهجن نه فقط کمکی به ازدیاد مرغوبیت تماس جنسی نخواهد کرد بلکه توقعات طرفین را ازدیاد می دهد! دقت داشته بمانید که این توقعات تماماً کاذب ولی هم زمان حقیقی می باشند!

در صورتی که بخواهیم منظورمان را زیاد راحت گویش کنیم می بایست بگوییم که آنچه در ماهواره ها نظاره می نمایید به هیچ موضوع حقیقی نیستند. نظاره این فیلم ها موردی به جز سردی تماس جنسی و کم شدن اطمینان به نفس نخواهد داشت.

اهمیت اتاق خواب در روابط زناشویی

مناسب ترین طریق حل برای از بین بردن سردی در روابط جنسی زن و شوهر چیست؟

در این مطلب به متداول ترین نکاتی که موجب سردی بین زن و شوهر می گردد پرداختیم. با این اکنون در حالی که ذهن می نمایید نمی تواند ریشه و خاطر سردی بین روابط خویش را پیدا نمایید، پیشنهاد می کنیم از یک حرفه ای سکس تراپی یا راهنما زناشویی سود مند شوید. به یاد داشته بمانید که خستگی نیز می تواند از عامل ها اثر گذار بر سردی روابط باشد. یک سفر هیجان انگیز دو نفره می تواند آغاز بازگشت روزهای گرم و خوبتان باشد.

منبع : www.iranhiv.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *