اگر خواهان پوست صافی هستید، این 12 کار را انجام دهید

اگر خواهان پوست صافی هستید، این 12 کار را انجام دهید

فهرست مطالب

در صورتی که خواهان پوست صافی هستید، این 12 شغل را تکمیل دهید

حتماًً زمانی که گفتگو از پیر شدن پوست می‌گردد، ژنتیک نقشی اصلی در این بین دارد ولی روتین مراقبت از پوست منظم و در روز هم کارایی اضافه بر پوست شما خواهد داشت. در این مطلب ما خوب ترین قانون‌ها را برای داشتن پوستی عالی برای شما جمع آوری نموده‌ایم.

هر دفعه پوست خویش را تماماًً تمیز نمایید

متخصصان پوست بر داشتن پوستی تمیز اصرار می‌کنند و می‌گویند: «مکرر آرایش صورتتان را پاک نمایید و یا در صورتی که اهل آرایش کردن نیستید چربی و کثیفی که در طول روز روی صورتتان می‌نشیند را می بایست از روی صورتتان پاک نمایید چون که این مسائل پوست سالم و متعادل شما را خراب می‌کنند. مکرر به خریدار‌هایم می‌گویم هر شب گذشته از رفتن به تخت آریششان را پاک کنند. بسته به اینکه آن روز آریشی سنگین داشته‌اید یا سبک، از شیرپاک کن اعلا شکل یا شیرپاک کن اعلا چشم بهره ببرید.» طریق مطمئن برای تمیز کردن پوستتان بدون اینکه بخشی از آن جا بماند این هست که صورتتان را دو بار تمیز نمایید. روند پاک کننده دوگانه شکل تمام آرایش را از پاک می‌کند، کثیفی‌های را از بین می‌برد، گردش خون را تقویت می‌کند ، عضلات را تحریک و به طراحی کلاژن یاری می‌کند. قسمت ابتدا این هست یک روغن پاک کننده را به مدت 30 الا 45 ثانیه روی پوست خشک شکل ماساژ دهید، آن را آبکشی نمایید و در نتیجه از یک فوم تمیز کننده شکل بهره ببرید.

شتن پوست با پاک کننده

هر روز ویتامین C مصرف نمایید

محصولی که در هر مراقبت در روز پوست پیدا می‌گردد ویتامین C هست که آنتی‌اکسیدانی عالی برای محافظت از سلول‌های پوستتان در معادل صدمه دیدن با عامل اساسی و همیشگی به این معنا که قرار گرفتن در معرض نور خورشید هست. نور خورشید به مرور وقت منتهی به پیری زودرس و تجمع رنگدانه‌ها در بافت شکل می‌گردد. از آنجایی که مواجه با نور آفتاب هر روز صبج اجتناب‌ ناپذیر هست پس برای داشتن پوستی عالی هیچ وقت ویتامین C را از روتین مراقبت از پوست خویش حذف نکنید. در صورتی که ویتامین C در صورت‌های خیلی حاضر هست و تمیز کننده‌ها، محصول های درمانی، سرم‌ها و مرطوب کننده‌ها فقط شمار کمی از آنان می باشند، نوع سرم آن سرشار از این ویتامین هست.

مصرف سرم ویتامین c برای پوست

مواد غذایی بخورید که برای پوستتان درست هست

در صورتی که یک شخص شکاک از بپرسد که مکمل‌های خوراکی چقدر بر ظاهر پوست کارایی می‌گذارند، خواهم گفت بعد از اینکه به شخصه بعد از مصرف مکمل‌های خوراکی شاهد تغییری برتر بر پوست بوده‌ام، حال تماماًً به کارایی آن باور دارم.  یک مکمل غذایی در روز که در بر دارنده آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین A و C و بعلاوه زینک هست، برای پوست شما مطلوب هست. این مکمل غذایی یاری می‌کند تا اثرات نا سالم آفتاب را روی پوستتان کم گردد و ضمناً از آن پیشگیری کند، در کنار این نواقص پوست را محو می‌کند و یاری می‌کند تا پوستتان صاف گردد و آن را بی‌نقص می‌کند. بعد از دو ماه استفاده به کارایی آن ایمان آوردم. حالا این مکمل جزئی از روتین مراقبت از پوست من هست. یکی غیر از این از گزینه‌های داشتن پوستی شفاف آنزیم‌ها می باشند که در خیلی از داروخانه حاضر می باشند. یکی از متخصصان پوست می‌گوید: «مکرر به خریدار‌هایم پیشنهاد می‌کنم که گذشته از خوابیدن از آنزیم‌های پروتئولیتیک مصرف کنند. آنان ضدالتهاب می باشند و کارایی مثبتی بر سلامت کلی بدن ما خواهند داشت، مخصوصاٌ کبد. در دستاورد صورتی درخشان و سلامت خواهید داشت.

مصرف مکمل برای پوست

اکثر بخوانید: چطور پوستی بی‌نقص داشته باشیم؟

قطعاًً از پوستتان در شب مراقب نمایید

فراموش نکنید که بهداشت پوست در شب عاملی الزامی برای داشتن پوستی نیکوتر هست و شواهدی برای اثبات آن هم وجود دارد. 60 درصد احتمال دارد که پوستتان در وقت استراحت تمام شی را به خودش جذب کند و در کنار این در این وقت پوست اکثر از هر وقت کسی دیگر خودش را بازسازی می‌کند. دو یا سه بار در هفته ماسک را روی آب رسان پوست خویش یا دقیقاً گذشته از استفاده از آب رسان بهره ببرید.

استفاده از ماسک آبرسان برای پوست

به رتینول اطمینان نمایید

رتینول یکی ویتامین‌های مورد تمایل خیلی از افراد برای پیشگیری از پیر شدن هست. در صورتی که پوستتان گنجایشش را دارد، هر شب یا یک شب در بین می بایست از رتینول یا همان ویتامین A بهره ببرید. این ویتامین چین، چروک و خط ها روی پوست را کم می‌کند، کلاژن پوست را بیشتر می‌کند و یاری می‌کند تا پوست شما درخشنده‌، سالم‌تر و جوان‌تر بتوان.

سرم حاوی رتینول برای پوست

مکرر از ضد آفتاب بهره ببرید

بدون هیچ بحثی استفاده از ضد آفتاب قانون ابتدا برای آن افرادی هست که پوستی عالی دارند. شما می‌توانید از خوب ترین محصول های پوستی در دنیا بهره ببرید، خوب ترین تغذیه را داشته بمانید و بدنتان را مکرر هیدراته نگهدارید ولی هیچکدام از آنان تا هنگامی که از پوست خویش در معادل آفتاب محافظت نکنید، فایده‌ای ندارند. اشعه آفتاب یکی از اساسی‌ترین کارکنان پیری پوست هست. این راحت‌ترین قسمت‌ای هست که می‌توانیم هر روز برای سالم و زیبا نگهداشتن پوستمان تکمیل دهیم. با وجود گزینش‌های اضافه که در اکنون حاضر برای گزینش ضدآفتاب‌های بی‌رنگ بعلاوه ضدآفتاب‌های رنگدار برای آنهایی که کمی پوشش افزوده رو پوستشان می‌خواهد، غیر از این هیچ بهانه‌ای برای حذف کردن این قسمت با اهمیت وجود ندارد. پوستتان از شما قددرانی خواهد کرد!

 ضد آفتاب

بدنتان را از درون و بیرون هیدراته نمایید

زمانی که خواب هستیم، بدنمان به شکل طبیعی رطوبت خویش را از دست می‌دهد که دستاورد آن می‌تواند چشم‌های پف نموده، هاله سیاه دور چشم و پوستی کدر باشد. بی نهایت با اهمیت هست که بدن خویش را در طول روز با نوشیدن میزان اضافه آب و گذشته از رفتن به تخت هیدراته نمایید و از بیرون نیز با استفاده از محصولاتی که در بر دارنده هیالورونیک اسید می باشند و 1000 معادل وزن خویش آب حمل می‌کنند، پوست خویش را هیدراته نمایید.

نوشیدن آب

برای داشتن پوستی درخشان، تغذیه مطلوب داشته بمانید

موردی که وارد بدنتان می‌نمایید خودش را از مسیر پوستتان نشان می‌دهد. در روز حداقل 8 لیوان آب بخورید و رژیم غذایی خویش را سرشار از پروتئین و فیبرهای سبک نمایید. در کنار این با اهمیت هست که غذاهایی بخورید که ضدالتهاب و در بر دارنده میزان اضافه آنتی‌اکسیدان می باشند سان بلوبری و سبزیجات با برگ‌های سبز سان کلم پیچ.

سبزیجات

ماساژ شکل را به روتین مراقبت پوست خویش افزوده نمایید

ماساژ گردش خون را فزونی می‌دهد، اعصاب شکل را آرام می‌کند، به آرام شدن ماهیچه‌های شکل، متناسب شدن، کانتور و کم شدن پف شکل یاری می‌کند. از روغن، روغن تمیز کننده، بالم تمیز کننده یا کرم سرد بر روی پوست و دست‌های خشک بهره ببرید و آن را روی پوست خویش که در بر دارنده دور چشم‌ها نیز می‌گردد، بزنید. همه ی کثیفی‌های طول روز را از صورتتان پاک نمایید، تعدادی نفس عمیق بکشید و به صورتتان یک ماساژ بلافاصله پنج دقیقه‌ای بدهید. ماساژ شکل خویش را با پاک کردن روغن، بالم یا کرم به ابزار یک حوله شسته شده و گرم همه ی نمایید. هر روز از یک حوله تمیز بهره ببرید، اینگونه شکل خویش را به شکل ملایم و دستی لایه برداری می‌نمایید، بدون اینکه به پوستتان آسیب بزنید یا آن را خراش دهید. کاری که بیشتر محصول های اسکراپ حاضر در خرید و فروش با پوستتان تکمیل می‌دهند.

ماساژ صورت

از تونر بهره ببرید

قسمت با اهمیت گذشته از رفتن به تخت استفاده از تونر درمانی و با مرغوبیت هست تا نه فقط برقرار مانده ژل شست و شوی شکل را از روی پوستتان پاک می‌کند، بلکه در کنار این املاح معدنی آب، نمک بدن، آرایش و آلودگی‌های پیرامون را را از روی صورتتان پاک می‌کند. با استفاده از تونر شما کثیفی‌های یک روز را تماماًً از پوستتان پاک و آن را حاضر می‌نمایید تا در طول شب خودش را احیا کند. در صورتی که این قسمت با اهمیت را از روتین مراقبت پوست خویش حذف نمایید، به احتمال بیشتر صبح به علت برقرار ماندن مواد ذکر شده روی حد پوستتان با صورتی کدر از خواب بیدار می‌شوید که آن مواد باعث بسته شدن منافذ پوست، سوزش و بروز آکنه می‌شود.

تونر

از آبرسان مطلوب و به راهکار درست بهره ببرید

مکرر از محصول های پوستی به این ترتیب بهره ببرید: «آب، روغن، کرم». این ترتیب نخست در بر دارنده اسپری کردن آب روی پوست، در نتیجه روغن و در پایان کرم می‌گردد. این یک آب رسان سه لایه در برابر آب رسان یک لایه هست که رطوبت خیلی زیادتری به موانع پوستی شما می‌رساند. هر قسمت یاری می‌کند تا آب به لایه بعدی نفوذ کند و پوست شما آب را اکثر درون خودش نگه می‌دارد. در صورتی که پوست شما به راهکار مطلوب آب رسانی گردد، شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید.

آبرسان برای پوست

از آبرسان سنگین استفاده نکنید

مکرر سعی نمایید از سرم دو بار در روز زیر آب رسان خویش بهره ببرید. ولی برای شب تنها از سرم به جای کرم آب رسان سنگین استقاده نمایید. در صورتی که از کرم آب رسان سنگین برای شب بهره ببرید نه فقط جذب پوستتان نمی‌گردد و روی پوست برقرار می‌ماند بلکه روی بالشتتان نیز لکه می‌اندازد. زمانی که ما خواب هستیم پوست خودش را بازسازی می‌کند پس اجازه دهید تا آنجایی که امکانش می باشد این روند طبیعی اتفاق بیفتد و فقط با با استفاده از سرم کمی به آن یاری نمایید.

کرم مرطوب کننده

اکثر بخوانید: داشتن پوست صاف، نرم و درخشان با اسکراب مرکبات

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *