همه چیز درباره سرطان دهانه رحم در زنان

همه چیز درباره سرطان دهانه رحم در زنان

هنگامی که نام سرطان به گوشمان می خورد، ترس و لرز وجودمان را فرا می گیرد! از طرفی، همه سرطان ها کشنده نیستند و برخی از آن ها اگر به موقع تشخیص داده شوند، می توانند درمان شوند و مشکلی در زندگی افراد به وجود نیاورند. با این حال، برخی از سرطان ها خطرناک هستند […]

مشاهده مطلب
آقایان! این ۳۵ نکته طلایی را به خاطر بسپارید

آقایان! این 35 نکته طلایی را به خاطر بسپارید

فهرست مطالب

آقایان! این 35 مساله طلایی را به دلیل بسپارید

در صورتی که فقط یک خواسته باشد که جهان مردها را به هم دیگر متحد کند، آن خواسته موردی نیست جز داشتن موهای عالی لکن من نخستین کسی هستم که این واقعیت اجابت خواهم کرد: داشتن طرح موهایی عالی زیاد سخت هست. در صورتی که فقط روزهای کمی وجود دارند که موهای شما در آن خوش وضعیت یا موردی مانند آن هست، گزینه ساده‌تر این هست که فقط به مویی معمولی راضی بمانید. خب آقایان عزیز می بایست بگویم که شما مجبور به اینکار نیستید. مقصود زیادتر آقایان این هست که تا جای ممکن وقت کمی در حمام بگذرانند. به همین خاطر هست که آنان زیادتر علاقه ی به کوتاه کردن موهایشان دارند. مو کمتر به معنای مراقبت کمتر هست، اجابت دارید؟ لکن انواع این طرز ذهن این هست که برای داشتن طرح مویی مناسب فارغ از بلندی، جنس و پری آنان نیاز به محصول های موی مناسب دارید. تا هنگامی که ندانید می بایست چه کاری پایان دهید، داشتن موهایی عالی به معنای دردسر بیشتر هست. در این مطلب ما مواردی که مستقیماً از متخصصان گرفتیم را برای همه آقایان جمع آوری کردیم تا با استفاده از آنان بتوانند عالی ترین موی ممکن را داشته باشند. پس در تداوم مطلب با ما کنار بمانید.

1. هر روز موهایتان را شامپو نکنید

شاید ذهن نمایید که با هر روز شستن مو، موهایی فوق‌العاده تمیز خواهید داشت لکن واقعیت این هست که با پایان اینکار زیادتر از سرمایه به موهای خویش آسیب می‌رسانید. بنت، فردی کسب و کار‌ای و حرفه ای در عرصه مو آقایان و مراقبت از آنان، می‌گوید: «در صورتی که موهایتان را بیشتر از مقدار شامپو نمایید، چربی پوست سر خویش را از بین می‌برید. روغن‌های طبیعی روی پوست سر عالی ترین ماده برای هیدارته کردن پوست سر می باشند.» ولو آن مجموعه از آقایانی که موهای تراشیده زیاد کوتاه دارند، نمی‌توانند موهای خویش را هر روز شامپو کنند لکن این مسئله از ضرورت خاصی برای افراد با موهای بلند دارا هست. برای بیشتر آقایان سه تا چهار بار در هفته شامپو کردن مو مطلوب هست.

شامپو زدن مو

2. نوع شامپوی مورد استفاده شما با اهمیت هست

شستن مو با شامپوی ارزان سان شستن ماشین با صابون دستی هست. شامپوهایی که با مواد خشن بسیاری ترکیب شدند و عموماًً در محصول های ارزان هزینه یافت می‌شوند، می‌توانند زیادی از روغن‌های طبیعی که از موهای شما محافظت و به آنان آبرسانی می‌کنند را از بین ببرند. وقتی که نوبت شستن موهایتان فرا می‌رسد، به جای شامپوهای با فرمول خشن از محصولاتی بهره ببرید که فرمول ملایم دارند، فاقد سولفات و پر مواد طبیعی می باشند (سان شامپوی برند اوینو طرح Aveeno’s Pure Renewal Shampoo).

شستن مو با شامپو در حمام

زیادتر بخوانید: 31 موی وضعیت دار برای آقایان

3. نوع موهای خویش را بشناسید

شناختن اینکه چه نوع مویی دارید – صاف، نازک، موج دار، خشک – و خریداری شامپویی که برای آن پیاده سازی شده می‌تواند اختلاف بسیاری خلق کند. این مسئله تنها بازاریابی نیست؛ این شامپوها پر مواد خاصی می باشند که مزایا آنان تنها برای اقسام خاصی از مو هست. به موضوع نمونه، بنت می‌گوید: «موهای فر به شامپویی با مواد مرطوب کننده زیادتر نیاز دارند»، این در حالی هست که فرمول شامپوهای برجسته موهای نازک پر مواد حجم دهنده هست.

کوتاه کردن مو

4. مکرر بعد از شامپو از کاندیشنر بهره ببرید؛ ولو وقت‌هایی که از شامپو استفاده نمی‌نمایید

مجموع ما می‌خواهیم که زیر دوش آب در وقت خویش مصرف کم کنیم لکن شستن موهایتان بدون استفاده از کاندیشنر بعد از آن می‌تواند آسیب‌های جدی به موهایتان بزند. کاندیشنر رطوبت و روغن‌های اصلی را به موهایتان می‌دهد که ولو شامپوهای بدون سولفات هم می‌توانند آنان را از بین ببرند. بنت می‌گوید: در صورتی که موهای ماشین شده کوتاه دارید، مکرر می بایست بعد از شامپو از نرم کننده بهره ببرید تا موهای شما سالم بماند لکن این مورد مخصوصاً برای افراد با موهای بلندتر و ولو در روزهایی که موهایشان را نمی شوید، حائز ضرورت هست. او می‌گوید: «هر موی زیادتر از هفت و نیم سانتی‌متر، هر روز به کاندیشنر یا نرم کننده نیاز دارد، فرقی نمی‌کند که موهایتان را شامپو بزنید یا نه.»

خشک کردن مو با حوله

5. هر چه مو بلند‌تر باشد، به نرم کننده زیادتری نیاز دارد

داشتن مو کوتاه به این معنی نیست که به کاندیشتر کمتری احتیاج دارید لکن بر مبنای اطلاق‌های بنت، هر چه مو بلندتر بمانید به نرم کننده زیادتری احتیاج دارید. بیشتر روی ریشه‌ها مو تمرکز نکنید. یقین ثمر نمایید که به همه طول مو نرم کننده می‌زنید، روی انتهای مو تمرکز نمایید چون آنق بخش از مو زودتر و ساده‌تر خشک می‌شوند.

موی بلند مردانه

6. از محصول های دو در یک استفاده نکنید

احتمالاً اینگونه به نظر برسد که استفاده از محصول های تعدادی منظوره در وقت شما مصرف کم کند، همین مسئله می‌تواند خاطر محبویت شامپو-کاندیشنرهای دو در یک را شرح دهد لکن آنان در اصل برای موهای شما مناسب نیستند. بنت می‌گوید: «شامپو به قصد تمیز کردن مو و کاندیشنر به قصد مرطوب کردن آن ساخته شده هست، پس محصول های دو در یک متضاد هم دیگر می باشند چون شما فقط می‌تواند از مزایا یکی از آنان بهره ببرید. این محصول های عموماًً روی مو سفت‌تر می باشند و زیادتر به جهت تمیز کردن مو علاقه ی دارند، بدون اینکه به اندازه کافی موهای شما را هیدراته کنند.»

شامپو زدن مو

7. برای موهای ضخیم رطوبت رسانی مساله کلیدی هست

بنت می‌گوید: «هر چقدر جنس مو زبرتر و فرتر باشد، به رطوبت زیادتری احتیاج دارد.» به جای شامپو از کو واش بهره ببرید که یک کاندیشنر تمیز کننده ملایم هست و ولو به حفظ رطوبت زیادتر در موهایتان یاری می‌کند. بعد از آن از یک کاندیشنر بدون احتیاج به شست و شو بهره ببرید تا مطمئن شوید که موهای زبر و فر شما هیدرانه و سالم می‌ماند. این موارد مخصوصاً برای موهای آفریقایی-آمریکایی‌ها واجب هست، بنت می‌گوید: «زیادتر اوقات موهای آنان به هیدراته شدن با روغن و آب رسانی استوار احتیاج دارند،» تا از خشک شدن آنان پیشگیری گردد.

موی فر مردانه

8. برای رطوبت رسانی زیادتر از روغن بهره ببرید

استفاده از یک روغن موی سبک بعد از شستن مو به برقرار ماندن رطوبت در موهای شما یاری می‌کند، این مساله مخصوصاً برای آقایان با موهای فر، زبر و ضخیم با اهمیت هست. بنت روغن آرگان و بادام شیرین را پیشنهاد می‌کند که سبک می باشند، ظاهر موها را چرب نمی‌کنند و در کنار این روی پوست سر جمع نمی‌شوند.

موی فر مردانه

9. موها را به آرامی با حوله خشک نمایید

پاتریک کایل، آرایشگر معروف، می‌گوید: صدمه خشک کردن موهای با حوله و با شدت می‌تواند از مزایا آن زیادتر باشد، خصوصاً در صورتی که شما به شکل طبیعی موهای حجیمی دارید. او می‌گوید: «شما می بایست آن را با حوله به آرامی خشک نمایید، نه اینکه آن را با شدت به مو و پوست کف سر بکشید.» بیشتر از مقدار خشن بودن می‌تواند موهای فر و موج‌دار را وز نموده و موجب کم شدن حجم اقسام موها خصوصاً موهای نازک گردد.

خشک کردن مو با حوله

10. زمان شامپو کردن پوست سر را ماساژ دهید

با اهمیت نیست که چه نوع مویی دارید، مراقبت از پوست سر شما می‌تواند در سلامتی موهای شما تفاوتی قوی خلق کند (و در صورتی که از نازکی مو رنج می‌برید، این مساله برای شماست). نخستین گام این هست که هر لحظه که موهای خویش را شامپو می‌نمایید، پوست سر خویش را ماساژ دهید. کایل می‌گوید: «با انگشتان و ناخن‌ها اینکار را پایان دهید تا پوست سرتان را به آرامی لایه برداری نمایید. اینکار به شما یاری می‌کند تا از شر سلول‌های مرده پوست و مواد جمع شده در ریشه موها خلاص شوید، به علاوه، اینکار مکرر حالت نیکی دارد.»

ماساژ پوست سر موقع شامپو زدن

11. به شکل منظم از اسکراب پوست سر بهره ببرید

بنت می‌گوید: «اسکراب پوست سر می‌تواند موهای درون فوکلیول‌ها را بلند نموده و آن بخش را عمیقاً تمیز کند.» او در کنار این توصیه می‌کند که در صورتی که از محصول های مو بسیاری استفاده می‌نمایید، استفاده از اسکراب روغن درخت چای را یک بار در هفته فراموش نکنید. برای افراد غیر از این، هر تعدادی هفته یک بار کافی خواهد بود. او می‌گوید: «دقیقاً سان لایه برداری کردن پوست شکل هست.» که به شما یاری می‌کند تا شرایط پوست سر خویش را برای داشتن موهایی خوب تر تقویت نمایید.

دست کشیدن لابه لای مو

12. از ضدآفتاب روی پوست سر خویش بهره ببرید

در صورتی که موهای شما نازک هست یا تکه‌های بی مو در سر خویش دارید، محافظت از پوست سر شما مساله اساسی هست. بر مبنای اطلاق‌های بنت، این بدان معنی هست که زمان بیرون رفتن از خانه می بایست روی بخش‌های بی مو سر خویش ضدآفتاب بزنید. او اسپری ضدآفتاب را توصیه می‌کند چون نوع لوسیون آن «می‌تواند موها را چرب نموده و فولیکول‌های مو را مسدود کند.» ولو در شکل استفاده از شامپو نیز می بایست بعد از برگشتن به خانه موهای خویش را شامپو نمایید تا تجمع مواد را روی پوست سر خویش به حداقل برسانید.

استفاده از ضدآفتاب روی پوست

13. هر 4-6 هفته یک بار موهای خویش را کوتاه نمایید

کوتاه کردن موها به شکل منظم موردی جلوتر از فقط چک کردن فرم و وضعیت مو هست. این عنوان در کنار این در خصوص مرتب نگهداشتن برقرار موهای سر هم می باشد. آقای ناتی می‌گوید: «موهای گردن شما رشد می‌کند، می بایست ابروهایتان را مرتب نمایید و جدید موهای گوش نیز می باشد.» گردن تمیز همان موردی هست که موهای شما را مرتب نشان می‌دهد ولو در صورتی که موهای شما بلند شده باشد.

اصلاح ریش صورت

14. طرح‌های مو را در نگاره نشان بدهید

 به جای اینکه سعی نمایید طرح مو مطلوب خویش را برای آرایشگر وصف نمایید، نگاره‌هایی از آن را به او نشان دهید. بنت می‌گوید: «تصاویر می‌توانند در اینجا یاری ابهت باشند و شما در کنار این می‌توانید به آنچه که در خصوص آن طرح مو دوست دارید یا دوست ندارید، اشاره نمایید.» نشان دادن یک یا دو نگاره از طرح مو مطلوب خویش به آرایشگر شما را مطمئن می‌کند که او دقیقاً می‌داند شما چه طرح کوتاهی می‌خواهید. این به شما یاری می‌کند تا خطر معطوف نشدن مساله‌ای در خصوص طرح و دست یابی به حاصل‌ای بد را از بین ببرید. آرایشگر شما در کنار این می‌تواند به شما بگوید که آیا آن سبک مو مخصوص برای شما مطلوب هست یا خیر. کایل می‌گوید: «فقط هنگامی آرایشگر به شما می‌گوید نمی‌تواند طرح کوتاهی را برای شما پایان دهد که موهای شما از دید تحویل دادنی برای داشتن آن طرح مو حاضر نباشد.»

کوتاه کردن مو توسط آرایشگر

15. از کلمات خاص آرایشگری استفاده نکنید

در صورتی که سعی نمایید از کلمات خاص آرایشگری بهره ببرید، حاصل می‌تواند فاجعه‌ای همه باشد، باز نیز این خاطر بعدی برای استفاده از نگاره به جای کلمات هست. بنت می‌گوید: «مشتریاتی که سعی می‌کنند از کلمات خاص آرایشگری مذاکره کنند، در اصل خودشان نمی‌دانند که چه می‌خواهند. محو کردن واژه‌ای هست که به شدت نادرست استفاده می‌گردد.» محو اصلی تا پوست سر پایان می‌گردد و این بدان معنی هست که مو اطراف گوش سراسرً شیو شده و نزدیک تاج سر شدت محو کمتر می‌گردد. «موردی که زیادتر خریدار‌ها از محو کردن مو می‌خواهند این هست که موهای بلند و کوتاه آنان در هم دیگر ترکیب بتوان و تا به حال نیز می‌خواهند موهای اطراف سرشان سه تا چهار سانتی‌متر بلند باشد.» احتمالاً وقتی که آرایشگر شما از آن کلمات استفاده می‌کند، قضیه جذاب به نظر برسد لکن شما به جای اینکار فقط می بایست موبایل خویش را بیرون آورده و عکسی که الهام قسمت شما بوده هست را به او نشان بدهید.

اصلاح مو توسط آرایشگر

16. به آرایشگاه ارزان نروید

آقاب ناتی می‌گوید: «یکی از برترین اشتباهاتی که بشر می‌کنند این هست که طرح مویی ارزان هزینه را گزینش نموده و ذهن می‌کنند که هیچکس نخواهد فهمید. اینکار سان خریدن ساعتی زیباست. برند کاسیو را گزینش خواهید کرد یا رولکس؟» احتیاجی نیست که برای کوتاه کردن موهای خویش مخزن بزنید و لکن تصمیم گرفتن برای کوتاهی مو جایی نیست که شما بخواهید حساب و کتاب نمایید. سالن آرایشگاهی را پیدا نمایید که با هزینه‌های آنان ایرادی ندارید و اکنون و هوای عمل آنان را هم دوست دارید. احتمالاً ذهن نمایید کسی اختلاف آن را نمی‌فهمند لکن نادرست ذهن می‌نمایید.

کوتاهی مو با موزر

17. حجم دادن به مو دوام طرح مو را زیادتر می‌کند

یکی از برترین اختلاف‌ها بین یک طرح مو ارزان هزینه و طرح مویی دقیق‌تر حجمی هست که به مو داده می‌گردد. حجم دادن به مو و روی نیز خوابیدن موها نه فقط طرح دادن به آن را ساده می‌کند بلکه هرچه بلندتر می‌گردد، ظاهری زیباتر خواهد داشت. آقای ناتی می‌گوید: «حجم دادن به مو در اصل طرح مو را با دوام‌تر می‌کند. در صورتی که مو را فقط به شکل خطی صاف کوتاه نمایید، مو زیاد فوری بلند می‌گردد و به نظر نامرتب خواهد رسید.»

کوتاهی موی مردانه

18. با موهای ناخواب خویش نجنگید

موهای ناخواب، به این معنا که آن بخشی از مو که در جهتی خلاف سوی غیر از این موها رشد می‌کند، واقعیت زندگی هست، مخصوصاً برای آن مجموعه از آقایانی موهای کوتاه دارند. این موها برای وضعیت گرفتن در سوی برقرار موها مقاومت می‌کنند و طرح دادن به آنان می‌تواند کلافه کننده باشد. بنت پیشنهاد می‌کند که به جای مقابله کردن با موی ناخواب، با آن کنار بیایید. او می‌گوید: «اینکار را می بایست با پیدا کردن طرح موی مطلوب ترکیبی خویش پایان دهید. شما در کنار این می‌تواند آن بخش موها را زیاد کوتاه نمایید تا نتوانند روی سرتان وضعیت شاخ داشته باشند، یا اینکه می بایست آنقدر بلند باشند تا روی سر بخوابند (حداقل 5 سانت).» یک آرایشگر می بایست بداند که کدام یکی از این دو گزینش برای طرح مو مطلوب شما مطلوب هست و به شما برای طرح دادن به آن توصیه‌های بکند.

شانه کردن مو توسط آرایشگر

19. طرح کوتاهی و طرح مو با هم دیگر اختلاف دارند

زیادی از آقایان معطوف نمی‌شوند که طرح کوتاهی مو دقیقاً چه کاری پایان می‌دهد پس وقتی که ظاهر دلخواه خودتان را به آرایشگر نشان می‌دهید، به حرف‌های او در خصوص طرح دادن به مو گوش نمایید. در صورتی که نمی‌خواهید برای طرح دادن به موهای خویش وقت بگذارید، پس آن طرح مو برای شما مطلوب نخواهد بود. بنت می‌گوید: «در صورتی که فرد عکسی ار طرح مویی خامه‌ای به من نشان بدهد لکن بگوید که نمی‌خواهد هیچ هنگامی برای طرح دادن به موهایش اختصاص دهد، من آن طرح کوتاهی را برای او پایان نمی‌دهم.» اصل بینانه ذهن نمایید که چقدر وقت خرج طرح دادن به موهایتان می‌نمایید و در صورتی که می‌دانید که طرح دادن به مو جزء برتری‌ها شما نیست، طرح کوتاهی را گزینش نمایید که مراقبت کردن از آن ساده هست.

حالت دادن مو توسط آرایشگر

20. زمان بلند شدن موها صبور بمانید

داشتن موهایی بلند برای آقایان ترند شده هست و آقایان زیادتری در اکنون گزینش کردن آن می باشند. لکن جایگزین شدن موها از طرح مویی کوتاه و محو شده تا پوست به طرح مویی بلند و موج‌دار احتیاج به لحظه و حوصله دارد. کایل می‌گوید: «موها در هر ماه به شکل متوسط  یک سانت رشد می‌کنند سپس شما گذشته از مرتب کردن موهایتان می بایست بگذارید آنان به مدت سه ماه بلند شوند. لکن شما به یک طرح مو ابتدایی هم احتیاج دارید.» وقتی که موهایتان آغاز به بلند شدن کرد، از آرایشگر خویش بخواهید فقط به آنان وضعیت بدهد نه اینکه آنان را کوتاه کند. او می‌گوید: «اینگونه موهایتان نامرتب و شلخته به نظر نخواهد رسید و هم زمان به همان حالتی که شما می‌خواهید بلند می‌شوند.» مساله اساسی در این مورد صبور بودن هست.

موی بلند مردانه

21. از برسی با موهای طبیعی بهره ببرید

برس کشیدن در روز موهایتان با یک برس مو مناسب پیاده سازی شده می‌تواند به شما یاری کند تا چربی طبیعی سر را به شکل یکسان روی ساقه‌های مو پخش نمایید، اینگونه به حفظ رطوبت و سالم ماندن موهای خویش یاری می‌نمایید. آقای ناتی می‌گوید: «اینکار در کنار این پوست سر شما را تحریک می‌کند.» او پیشنهاد می‌کند که از یک برس با موهای طبیعی و نه پلاستکی روی موهای خشک یا مرطوب خویش بهره ببرید.

برس کشیدن مو توسط آرایشگر

22. در صورتی که موهایتان تا به حال کمی نم دارد، به آنان وضعیت بدهید

بنت می‌گوید: «بعد از دوش گرفتن، وقتی که موهایتان تا به حال نم دارد، با استفاده از انگشت‌ها یا شانه به موهای خویش طرح دهید ولو در صورتی که سریعاً بعد از حمام نیازی به طرح دادن به آنان ندارید.» در صورتی که مو آغاز به خشک شدن می‌کند، وضعیت موهایتان هم آغاز به ثابت شدن خواهد کرد که اینکار طرح دادن به موهایتان با استفاده از محصول های مو را هم ساده‌تر خواهد کرد. او می‌گوید: «در کنار این به یاد داشته بمانید که در صورتی که زمان خیس بودن مو کلاه بگذارید، موهایتان به وضعیت تخت شده روی سر خشک می‌شوند.»

سشوار کشیدن مو توسط آرایشگر

23. وقتی که موهایتان خیس هست از محصول های مو بهره ببرید، لکن نه زیاد خیس

بنت می‌گوید: «اخیراً غیر از این زیادتر محصول های مو حلال در آب می باشند. که همین مسئله موجب می‌گردد که در صورتی که مو زیاد خیس باشد، آنان رقیق شوند لکن هم زمان استفاده از آنان روی موی زیاد خشک هم سخت هست.» او توصیه می‌کند که با استفاده از حوله آب موهای خویش را بگیرید یا گذشته از استفاده از محصول های مو به مدت با تقریبً 30 ثانیه از سشوار بهره ببرید تا با تقریبً 60-70 درصد از موهای شما خشک گردد.

شستن مو با شامپو

24. در خصوص سشوار: یک بار آن را امتحان نمایید

بیشتر آقایان به استفاده از سشوار برای موهایشان ذهن نمی‌کنند لکن می بایست اینکار را بکنند. بنت می‌گوید: «شما می بایست هر مویی را که بلندی آن زیادتر از 5 سانت هست را خشک نمایید، مخصوصاً در صورتی که می‌خواهد آنان را به جهت بالا و رو به عقب وضعیت دهید.» به سوی باد سشوار توجه نمایید و آن را به همان سمتی بگیرید که می‌خواهید موهایتان به همان جهت وضعیت بگیرد. او می‌گوید: «به سشوار فقط به موضوع خشک کننده موهایتان نگاه نکنید بلکه بعد وضعیت دهی به مو در سوی خواب مطلوب خویش را هم در نظر داشته بمانید.» سشوار در کنار این می‌تواند حجم افزوده به موهای نازکی بدهد که به وضعیت دهی زیادتر احتیاج دارند.

سشوار کشیدن مو توسط آرایشگر

25. بیشتر از مقدار احتیاج از محصول های مو استفاده نکنید

مکرر زیادتر خوب تر هست، شما نیز همینطور ذهن می‌نمایید؟ خب می بایست به شما بگوییم که در خصوص محصول های مو این قانون صدق نمی‌کند. آقایان معمولاًً زیادتر از مقدار اصلی مورد احتیاج خویش از محصول های مو استفاده می‌کنند. بنت می‌گوید: «در صورتی که از محصولی سان پماد استفاده می‌نمایید، با اندازه یک نخود عمل خویش را آغاز نمایید.» در صورتی که نتوانید انگشتان خویش را بین موها فرو نمایید، به این معنا که شما از حاصل مو بسیاری استفاده کردید. مکرر در شکل احتیاج می‌توانید از حاصل مو زیادتر بهره ببرید لکن در صورتی که بیشتر از مقدار از آن بهره ببرید، فقط گزینه شما برگشتن به زیر دوش آب هست.

مدل موی پسرانه

26. مسلماًً حاصل مو را را همه کف دست خویش پخش نمایید

مساله استفاده کردن از محصول های مو این هست که گذشته از استفاده آنان روی مو، مطمئن شوید که سراسرً دستان و انگشت‌های خویش را با آن مواد پوشاندید. کایل می‌گوید: «آقایان عموماًً به اندازه کافی مواد محصول های مو را پخش نمی‌کنند.» او می‌گوید: «مطمئن شوید که نیز کف دستان و نیز بین انگشت‌های شما به اندازه کافی مواد وجود دارد. اینگونه مطمئن خواهید شد که پوششی یک دست‌تر به موهایتان می‌دهید و مواد محصول های مو بین موهای شما جمع نمی‌شوند.

ماساژ دادن مو با شامپو کف سر

27. مواد محصول های را داخل مو ماساژ دهید

وقتی که مواد به شکل همه دستان شما را پوشاند، آن را بین موهایتان ماساژ دهید. عمل خویش را از پشت مو آغاز نموده و آن را به جهت جلو تداوم دهید. بنت می‌گوید: «نخست مواد حاصل را به شکل همه بین موهای خویش پخش نمایید و در نتیجه برگردید و به آنان وضعیت دهید.  شما مکرر می‌توانید در شکل احتیاج مواد زیادتری به جلوی مو افزوده نمایید.»

کوتاهی موی مردانه

28. فرقی طبیعی موهای خویش را پیدا نمایید

در صورتی که می‌خواهید برای موهای خویش تفاوت باز نمایید، به اجبار اینکار را پایان ندهید. به جای آن از تفاوت طبیعی موهای خویش بهره ببرید. بنت می‌گوید: «مجموع اشخاص جایی از موهایشان تفاوت طبیعی دارند. در صورتی که موهایتان را به جهت عقب شانه نمایید، تفاوت طبیعی موهای خویش را خواهید دید.» استفاده از تفاوت طبیعی موها به شما یاری می‌کند تا تفاوت موهای خویش را سر جای خویش نگهدارید و این تفاوت برای موهای شما مطلوب‌ترین وضعیت به نظر خواهد رسید. بر مبنای اطلاق‌های بنت، فقط مسیر خلق تفاوت تازه برای مو استفاده از سشوار و میزان بسیاری محصول های مو برای ثابت نگهداشتن آن هست. آقای ناتی می‌گوید: «در صورتی که به ادامه داشتن ظاهری غیررسمی هستید برای موهایتان تفاوت باز نکنید. «ظاهر زیادتر اشخاص با موهایی حجم دار زیباتر از با موهای تفاوت دار به نظر می‌رسد.»

باز کردن فرق مو

29. اسپری نمک حاصل تازه مورد تمایل شما خواهد شد

اسپری نمک یکی از تطبیق پذیرترین و هم زمان دست کم گرفته شده‌ترین بین محصول های وضعیت دهنده مو برای آقایان هست. آقای ناتی می‌گوید: «آنان فوق‌العاده می باشند چون نیز به موضوع حاصل مویی وضعیت دهنده عمل می‌کنند و نیز محصولی فیکس کننده می باشند. در صورتی که موهای شما نازک هست، اسپری نمک موجب می‌گردد تا موهایتان ضخیم‌تر به نظر بیاید.» نمک طرح موها را ثابت نموده و به مو حجم، ضخامت و پف می‌دهد. زیادتر اسپری‌های مو کمی خاصیت فیکس کنندگی دارند سپس می‌توان از آنان به جای پماد و ژل به موضوع ثابت کننده وضعیت مو استفاده کرد. آن را روی موهای نم دار اسپری نموده و بگذارید خودش خشک گردد یا از سشوار برای اینکار بهره ببرید.

کوتاهی مو توسط آرایشگر

30. اختلاف بین پماد و واکس مو را بدانید

معمولاًً پماد مو خاصیت ثابت و شاین کنندگی زیادتری دارد. آقای ناتی می‌گوید: «آنان به موهای شما ظاهری خیس می‌دهند و برای طرح موهای با تفاوت کج و شانه شده به جهت عقب مطلوب می باشند.» از طرف غیر از این، واکس مو مات هست و ظاهری خشک و طبیعی بدون هیچ درخشندگی به مو می‌دهد. پمادها برای طرح موهای براق و صاف مطلوب می باشند این در حالی هست که واکس‌ها برای موهای حجیم و نامرتب مطلوب‌تر می باشند. اینکه کدام یکی از آنان را گزینش نمایید بسته به طرح مویی هست که در نظر دارید لکن چگونگی استفاده از آنان سان هم دیگر هست.

مدل موی پسرانه

31. اختلاف بین ژل و کرم مو را بدانید

سان پماد و واکس، این اختلاف زیادتر در تماس با خاصیت درخشندگی و تثبیت کنندگی هست. کایل می‌گوید: «کرم مو در موهای شما حل می‌گردد، این در حالی هست که ژل مقاوم‌تر هست و موهای شما را می‌پوشاند.» کرم ظاهری طبیعی‌تر به موها شما داده و ژل در پایان به خاطر مقدار الکل بالاتر (در کنار این در صورتی که از آن بیشتر بهره ببرید، مسئول حالت خشکی در موهای شما هست) موهای شما را براق می‌کند. او می‌گوید: «کرم‌ها محصول های ملایم‌تری می باشند و زیاده‌روی در استفاده از آنان سخت هست. با این اکنون بیشتر کرم‌ها هم کمی خاصیت ثابت کنندگی دارند که برای موهای خشک ایده‌آل می باشند چون به آنان رطوبت نیز می‌دهند.

حالت دادن مو با ژل

32. از اسپری مو به مقدار کمی بهره ببرید

آقای ناتی می‌گوید: «زیادتر آقایان به اسپری مو را برای استفاده در نظر نمی‌گیرند چون ذهن می‌کنند با استفاده از آن موهایشان طبیعی به نظر نخواهد رسید.» لکن واقعیت این هست که اسپری مو فقط طرح موهای شما را ثابت نگه می‌دارد. هرچند، نباید آن را مستقیماً به موهایتان اسپری نمایید. او می‌گوید: «نخست اسپری مو را روی برس اسپری نموده و در نتیجه آن را بین موهای خویش بکشید. اینگونه به ثابت ماندن طرح موها خویش یاری نموده و موهایتان غیر از این سان کلاه خویش به نظر نخواهد رسید.

استفاده از اسپری مو توسط آرایشگر

33. عالی ترین طرح کوتاهی برای موهای نازک کدام هست

واقعیت این هست که درصد بالایی از آقایان موهای نازکی دارند لکن خطر نازک‌تر شدن آن با بالا رفتن سن زیادتر می‌گردد. در صورتی که به تازگی معطوف شدید که موهای شما در اکنون نازک شدن می باشند، آقای ناتی پیشنهاد می‌کند که آنان را کوتاه نمایید. «اطراف موها را کوتاه نمایید و روی آنان به اندازه یک انگشت بلند بگذارید. در کنار این در صورتی که به مقدار کافی مو در بخش روی سر خویش ندارید، موهای خویش را با ماشین بتراشید.» احتمالاً اینکار زیاده‌روی به نظر برسد لکن ظاهر شما در بلند مدت بدون وجود آن موها، خوب تر از هنگامی خواهد بود که مکرر فقط تعدادی تار موی بلند و نازک روی سر خویش داشتید. موهای کوتاه حجم را ساده‌تر در خویش نگه می‌دارند و عکس پرتری از ظاهر موهای شما به دیگران خواهد داد. بنت می‌گوید: «وقتی که مو را روی سر خویش تخت می‌نمایید، در اصل مقدار زیادتری از پوست سر خویش را معرض دید قرار می‌دهید.

کوتاهی موی مردانه

34. خودتان موهایتان را کوتاه نکنید

در صورتی که از ریزش موهای خویش وحشت زده شدید، به ادامه قیچی نباشید. آقای ناتی می‌گوید: «یک آرایشگر می‌تواند کنترل چنین شرایطی را در دست بگیرد.» آنان می‌تواند از زاویه خوب تری به موهای شما نگاه کنند و عالی ترین مسیر حل‌ها را پیشنهاد کنند. او می‌گوید: «این اتفاق تجربه‌ای احساسی هست.» لکن آرایشگر شما می‌تواند حمایتتان کند.

کوتاهی مو توسط آرایشگر

35. از محصول های حجم دهنده مو بهره ببرید

پماد و ژل‌های مو کلاسیک می‌توانند بیشتر از مقدار برای موهای نازک سنگین باشد و ولو ظاهر آنان را نازک‌تر هم نشان دهند. به جای آنان از پودرهای حجم دهنده و شامپو خشک بهره ببرید. بنت می‌گوید: «این محصول های به ثابت نگهداشتن مو یاری می‌کنند به آنان حجم و پری زیادتری می‌دهند. مخصوصاً برای مدت هنگامی کوتاه.» مزیت آنان این هست که به جذب شدن چربی سر یاری می‌کنند و موهای شما را به مدت بلند‌تری تمیز نشان می‌دهند. تنها هیچ موقع از آنان روی موی خیس بهره ببرید. کایل می‌گوید: «آن روی ریشه‌ها خشک مو اسپری نموده ماساژ دهید.»

استفاده از محصولات حجم دهنده مو

زیادتر بخوانید: آقایان خوشتیپ! این 10 مورد را در کمدتان داشته بمانید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *