نکات و راهنمایی هایی برای تزئین و دکور راهروهای منزلتان

نکات و راهنمایی هایی برای تزئین و دکور راهروهای منزلتان

فهرست مطالب

موارد و هدایت هایی برای تزئین و دکور راهروهای منزلتان

موارد و هدایت هایی برای تزئین و دکور راهروهای منزلتان

راهروی ورودی منزل را نادیده نگیرید, با این ایده های شیک دکوراسیون راهروی منزل تان را تزیین و حرفه ای نمایید ؛ اگه یک خانه ی کوچک و حرفه ای دارید، استفاده از فضای راهرو به موضوع قسمتی برای نگهداری ابزار راهکار مناسبی برای مصرف کم در فضا ها می باشد. برای پیشگیری از خالی بودن و خسته کننده شدن راهروهای خویش، می بایست بدانید که چطور آنان را تزئین و دکور نمایید.

هدایت های این قسمت از جهان مد نمناک را با توجه بخوانید تا راهروهای خویش را عالی دکوراسیون نمایید . شما از راهروها استفاده می نمایید تا به اتاق های متفاوت دسترسی پیدا نمایید با این اکنون، ما اکثراً فراموش می کنیم که راهرو قسمتی از خانه می باشد که احتیاج به تزئین و دکور دارد. درست می باشد که آنان برتری نیستند، لکن اتفاقی نمی افتد در صورتی که کمی به آنان دقت گردد در آخر، تزئین و دکور راهروها می تواند در خانه یا آپارتمان شما تغییراتی را ساخت کند.

دکوراسیون راهرو

ایده های دیزاین دکوراسیون راهرو

برای تزئین سالن های خانه با مسیر های جالب و سرگرم کننده، با خودتان صادق بمانید آنان را با چیزهایی که شما و مهمانانتان میخواهند نگاه نمایید، تزئین و دکور نمایید. برای سطوح، مورد نیاز نیست آنان را با تصویر یا وسایل جانبی پر نمایید. یک میز مناسب و کمی از ابزار دکوراسیون های اساسی را جای گذاری نمایید.

اقلام تزئینی متوسط ​​یا غول پیکر:

در صورتی که یک راهرو غول پیکر دارید، وسایل جانبی متوسط ​​یا غول پیکر را در آن جای دهید برای نمونه، شما توانایی دارید چراغ های عتیقه، یک گلدان غول پیکر (با گل یا شاخه) سبد های چوبی و غیره در آنجا قرار دهید. کسانی می باشند که دوست دارند چراغ های رنگارنگ که زیاد تزئینی می باشند، را بگذارند در صورتی که دوست دارید این عمل را بکنید، سعی نمایید میزان چیزهایی را که در اطرافش قرار می دهید را کم شدن دهید ؛ به این ترتیب، چراغ به موضوع نقطه کانونی اساسی ممتاز می گردد. مطمئن شوید که آن را در جایی قرار دهید که اشخاص آن را در راهرو ببینند! در صورتی که یک چراغ آسان گزینش می نمایید، مطمئن شوید که به اندازه کافی روشن به نظر می رسد تا دکوراسیون های غیر از این را روشن کند.

فرش:

این یک مورد اختیاری می باشد. یک قالی مناسب در راهروها می تواند خانه شما را گرم و نرم کند. کمی به یکپارچه سازی دکور کلی خانه هم یاری می کند. یک فرش استوار و سخت را گزینش نمایید ؛در صورتی که شما می خواهید دیواره های خویش را خنثی نگه دارید، یک فرش رنگی گزینش نمایید تنها مطمئن شوید که سخت و محکم و استوار می باشد، چون این منطقه رفت و آمد بالایی دارد.

تزیین راهرو ورودی منزل

راهکار تزیین راهرو ورودی منزل

نقاشی/کاغذ دیواری:

در صورتی که راهروی شما پهن و غول پیکر می باشد و شما می خواهید شخصیت و رنگ به آن بدهید، توانایی دارید آن را با کاغذ دیواری و یا یک رنگ و نقاشی با اهمیت تزئین و دکور نمایید.یکی غیر از این از ایده های مناسب این می باشد که از هر دوی آنان برای ساخت تداوم دیداری بهره ببرید و آن را پویا نمایید.

نقاشی های دیواری:

امروزه نقاشی هایی با تصاویری از مناظر غول پیکر وجود دارد. در نخست، آنان توهمی را ساخت می کنند که راهرو پایانی ندارد، و به طبیعت می رسد ؛ عالی ترین مورد حول نقاشی های دیواری این می باشد که شما به آسانی توانایی دارید آنان را سفارش دهید.

چیدمان راهرو ورودی منزل

ایده چیدمان راهرو ورودی منزل

تجربه با نگاره عرصه چشم نواز و الگوهای روشن:

از دیوارهای سفید اجتناب نمایید، چون اینها می توانند به آسانی خراب شوند.

گل ها را فراموش نکنید:

گل ها را روی یک میز نزدیک قرار برای خوشآمدگویی قرار دهید یا تصویر هایی را بر روی دیوارها برای احساس خوبتان قرار دهید.

نورپردازی را حرفهای لحاظ نمایید:

راهروها اکثراً می توانند باریک و تاریک باشند – پس نورپردازی مطلوب واجب می باشد ، از نور طبیعی زیادتر بهره ببرید. آینه ها یک راهکار عالی برای منعکس کردن نور طبیعی می باشند و ضمناً می توانند فضای مطلوب را به پخش بگذارند.

نورپردازی راهرو خانه

نورپردازی راهرو ورودی خانه

چراغ های روشنایی در امتداد راهرو :

نورپردازی و چراغهای دیواری هر دو عملی و شیک می باشند – مطلوب برای راهروهایی که حس خوش آمدگویی دارند.

نصب یک پنجره نورگیر:

یک پنجره نورگیر می تواند دنیایی را برای فضاهای کوچک ساخت کند.

جا کلیدی، جا سویچی :

جاکلیدی ها هیچ فضایی را نمی گیرند و توانایی دارید آنان را روی دیوار نصب نمایید – مطلوب افرادی که مکرر کلید های خویش را گم می کنند . راهروها می توانند یک محل عالی برای قرار دادن کفش، کت و کلید باشند و کمد پوشیده کردن در راهروها گزینه مفیدی می باشد. یک از این کمدها را با محفظه گزینش نمایید و یا از جعبه ها و سبد ها بهره ببرید.

دکوراسیون راهرو باریک

دکوراسیون راهرو باریک منزل

میز کناری:

یک میز کوچک جلو در، یک ایده نیکی می باشد و توانایی دارید از این برای قرار دادن ابزار و پخش دادن گروه گلها بهره ببرید. گالری تصویر های خویش را کنار میز قرار دهید.

جاکفشی:

قفسه های کفش برای خانه های خانوادگی زیاد عالی و قابل توجه می باشد چون آنان راهرو را سازماندهی می کنند ، در صورتی که می خواهید آنان را پوشیده نمایید، زیر میز قرارش دهید.

ایده هایی برای تزئین راهروهایتان:

یک ایده مناسب برای تزئین راهروها این می باشد که یک نقطه واحد را در مرکز دقت قرار دهید برای نمونه، در صورتی که می خواهید روی لوستر تمرکز نمایید، توانایی دارید یک سایه نور را روی سقف نقاشی نمایید.تن های خنثی هم زیاد مناسب عمل می کنند یک ایده غیر از این این می باشد که دیوارها را خالی بگذارید یا یک رنگ خنثی نقاشی نمایید.در نتیجه، فرش رنگی بگذارید که دقت به پیاده سازی و بافت آن دریافت گردد. به جای افزوده کردن یک گروه وسایل جانبی، یک سبد زیبا با کوسن های رنگ در اندازه های متفاوت را در انتهای راهرو ها قرار دهید. حس بی نهایت نیکی خواهد داد.

 

ایده های دکوراتیو برای تزیین دکوراسیون راهرو + تصاویر

4.739

این مقاله سودمند بود ؟372

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *