شربت ریواس

شربت ریواس

شربت ریواس   ریواس یک گیاه فصل خنک تعدادی ساله هست که مقاوم به سرما و خشکی می‌باشد. محصول ها آن از طوقه، مرکب از

مشاهده مطلب
فیتنس کار طبیعی کیست؟ چگونه بدنی متناسب طبیعی داشته باشیم؟

فیتنس کار طبیعی کیست؟ چگونه بدنی متناسب طبیعی داشته باشیم؟

فهرست مطالب

فیتنس موضوع طبیعی کیست؟ چطور بدنی متناسب طبیعی داشته باشیم؟

Natural-Fitness

به پیوست بدنی سالم و متناسب هستید؟ فیتنس طبیعی دقیقاً همان موردی هست که به دنبا آن هستید.

تناسب اندام (فیتنس) طبیعی چیست؟

وقتی که عنوان تناسب اندام مطرح می گردد، نظرات و تفکرات گوناگون زیادی در این عرصه وجود دارد. عموماً اشخاص تناسب اندام را با چیزهایی همچون بدن لاغر، ماهیچه‌ های سفت و سخت ، ورزش بیشتر از مرز سنگین و رژیم غذایی سخت و کم‌ کالری برداشت می ‌کنند. در صورتی که همه ی این مسائل، چیزهای سخت و اغراق آمیز به نظر می رسند، لیکن در روز اشخاص بسیاری این شرایط را تجربه می کنند و دشواری های آن را به جان می خرند  تا به تناسب اندام دلخواه شان برسند، لیکن درست هیچ کدام از این ها فیتنس یا تناسب اندام طبیعی نیستند.

می بایست بدانید که برای آغاز سفر به سوی تناسب اندام طبیعی به چه داده ها، برنامه ها و محصولاتی احتیاج دارید. گذشته از آغاز این سفر، می بایست به مفهومی که پشت آن قرار دارد پی ببرید. در این مقاله به معرفی “فیتنس طبیعی چیست؟” به طور مفصل تر می پردازیم. با ما کنار بمانید.

واقعا تناسب اندام طبیعی چیست؟

در صورتی که تناسب اندام امکان دارد یک محتوا بین المللی باشد، لیکن برای کل یک‌ سان نیست. تناسب اندام و آمادگی جسمانی طبیعی از هر شخص به شخص سایر گوناگون هست.

با این حساب ، ما می خواهیم انسان ها بدانند که آمادگی جسمانی به تناسب اندام مطلوب برای شما اشاره دارد. این در حالی هست که در ضمن امکان دارد فردی لاغر باشد لیکن سالم نباشد و در برابر امکان دارد فردی بسیار نیز سالم باشد لیکن ترکیبات بدنش به صورتی باشد که دارای افزوده وزن به نظر برسد.

ما می خواهیم به انسان ها نشان دهیم که تناسب اندام در هر اندازه و هر سنی قابل دست یابی هست. مقصود ما خلق اشخاص سالمی هست که بدن خویش را می پذیرند و از بخش بی همانند تناسب اندام بدن خویش کیف می برند. فیتنس شکل ها مختلفی دارد و ما می خواهیم به تناسب اندام طبیعی دست یابیم . موردی که مدیا ها از آن به منزله آمادگی طبیعی یاد می کنند آینه زندگی اصلی نیست، ما امیدواریم جامعه ای از اشخاص خلق کنیم که به سلامتی و آمادگی تحویل دادنی طبیعی خویش ضرورت دهند نه تصاویر بدنی غیر اصلی!

تناسب اندام طبیعی یک برنامه از پیش تعیین شده ندارد، و هرکس با دقت به شرایط تحویل دادنی بدنش برنامه اعلا به خویش را خواهد داشت. تناسب اندام طبیعی به این معنا که درست همان جایی که شخص در عین سلامتی جامع، حس آسانی، سبکی و خشنودی از اندام خویش را داشته باشد.

ران داس، از موسسه قدرت تورنتو، نخستین کارگاه فیتنس طبیعی در تورنتو، معرفی می ‌دهد: ” تناسب اندم طبیعی یک راهکار ارگانیک برای تقویت بدن و استفاده از بدن به راهکار طبیعت هست.

او می گوید: ” فیتنس طبیعی زیادتر بر روی خلق قدرت و استقامت تمرکز دارد تا بتوانید از روش آن همه ی کوشش های در روز خویش را با سهولت سامان دهید. “

راهکار تمرین فیتنس طبیعی

درست هست بدانید که در تمرین فیتنس طبیعی موردی به نام بلند کردن وزنه های سنگین وجود ندارد.

داس در این عرصه می گوید: ” ما در تناسب اندام طبیعی موردی به نام بلند کردن وزنه برای استوار تر شدن عضلات نداریم، این حرکات لزوما ورزشکار را استوار تر نخواهد کرد. به کرات دیده ام ورزشکارانی که وزنه های سنگین را بلند می کنند لیکن در ضمن قادر به سامان یک شنای سوئدی راحت نیستند. راهکار تناسب اندام طبیعی مزایا عملی زیاد زیادتری برای زندگی روزمره دارد و هم زمان برجسته های سلامتی شخص ورزشکار را هم بهبود خواهد بخشید. ما در فیتنس طبیعی از سالن های بدنسازی موضوع با وزنه های سنگین که عملا آسیب های احتمالی بسیاری نیز بر روی بدن خواهند داشت، دور می شویم. “

داس معتقد هست عالی ترین موردی که در فیتنس طبیعی مطرح هست، این هست که تناسب اندام طبیعی برای کل اشخاص با هر سن و سالی قابل تمرین و سامان هست.  فیتنس طبیعی ضمانت می کند که با پیر شدن ، توانایی خویش را برای فعال بودن و خودکفایی را حفظ می کنیم.

پس از یک میتینگ تمرین، مزایای بی همانند تناسب اندام طبیعی را بر روی بدن و کارهای روزمره تان شاهد خواهید بود . در صورتی که این سوال برایتان اتفاق افتاده که ” آیا فیتنس طبیعی جایگزینی برای روال فعلی تمرین ما هست؟ ” درست ، این بستگی به هدف های آموزشی ، لحظه و پول مذکور شما دارد.


و لیکن سخن پایانی …

حالا که با محتوا تناسب اندام طبیعی زیادتر باخبر شدید و هشیار شدید که مزایای سلامتی بسیاری نیز به کنار دارد، آیا تا اینجای کار وقت آن نرسیده که از تمرین ها و رژیم های سخت بدنسازی و عضله سازی دست کشیده و گامی به سوی تناسب اندام طبیعی، سلامتی زیادتر بدن و بهبود عملکرد در روز بردارید؟

منبع : www.alamto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *