ایده هایی نو در انتخاب لوستر های پذیرایی

ایده هایی نو در انتخاب لوستر های پذیرایی

فهرست مطالب

ایده هایی نو در گزینش لوستر های پذیرایی

ایده هایی نو در گزینش لوستر های پذیرایی

گاهی اوقات بعضی کارهای آسان مانند نصب لوستر پذیرایی تازه، کل شی ای هست که یک دکوراسیون برای شیک و لوکس بنظر دست یابی به آن نیاز خواهد داشت. شکوهی که لوستر به خانه می دهد، عاملی هست که ما را به آن مشتاق نموده هست. لیکن جذاب هست بدانید که مثال های ابتدایی لوسترها، هرگز چنین طوری نداشتند، لوسترهای قدیمی فقط از دو عدد چوب ضربدری و گذاشتن تعدادی شمع در انتهای هر کدام از شاخه ها تشکیل می شدند. این لوسترها ظاهری زیاد آسان داشتند لیکن عمدتا در محل های مهمی شبیه مساجد و کلیساها نصب می شدند و به همین دلیل از همان نخست سمبلی از قدرت، شکوه و ثروت بودند.

در قرن هجدهم بود که کم کم لوسترهای شیشه ای به دست کارخانه های شیشه سازی ساخته شدند و از مدل هایی شبیه صورت برگ و گل و دیگر عناصر دکوراتیو الهام گرفتند. رخ دادن انقلاب صنعتی موجب شد عناصر دکوراتیو برای آدم ها معمولی هم در دسترس قرار بگیرد. زمانی الکتریسیته و لامپ حبابی اختراع شدند صورت و شمایل لوسترها هم تحول نموده و از ایده های سراسر جدیدی استفاده می کردند. در این مقاله می خواهم به شناساندن مثال هایی بپردازم که تکامل تولید در لوسترها را نشان می دهد، لوسترهایی که مانند به آنان را سخت می توان پیدا می کرد. در صورتی که برای خرید کردن لوستر پذیرایی تازه منزل تان ادامه ایده ای نو می گردید، صورت های زیر می تواند راهنمای نیکی برای شما عزیزان باشد.

لوستر

در گذشته نچندان دور به عنوان مثال دهه 70 شمسی، لوسترها تکثیر قابل توجهی در سایز یافتند طوریکه امکان دکوراتیو بودن آنان در مقایسه با روشنایی ضرورت زیادتری پیدا کرد. لیکن امروزه لوسترهای حرفه ای سعی می کنند هر دو وجه تمایز را در یک راستا جلو ببرند. برای نمونه دو صورت ابتدایی در پایین مثال ای از یک لوستر پذیرایی تازه بوده و بنام آتلانتیس شناخته می گردد. صورت لوستر از موج های اقیانوس الهام گرفته شده هست. این لوستر از صدها عدد زنجیر نیکلی تشکیل شده که دور فریم لوستر را می پوشانند و شبیه یک موج به جهت پایین نزول می کنند. طول زنجیرهای فلزی هر کدام از لوسترها به 5 کیلومتر می رسد. صورت های چهارم و پنجم هم مربوط به طرحی کلاسیک و امروزی هست که سایز مطلوب را در کنار کارایی ایده آل ارائه می کند.

لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
لوستر
 
 
لوستر

تازه ترین لوسترهای پذیرایی فوق العاده شیک و امروزی +نگاره

3.39

این مقاله سودمند بود ؟63

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *