دکوراسیون صورتی رنگ منزل

دکوراسیون صورتی رنگ منزل

فهرست مطالب

دکوراسیون صورتی رنگ منزل

دکوراسیون صورتی رنگ منزل

همانطور که عشق زاده رنگ قرمز و سفید می باشد، صورتی هم عاشقانه، پرطرفدار، و مورد دقت می باشد.این رنگ، که ته رنگی از قرمز در خویش دارد اشتیاق ، حرارت و انرژی را به شمایل ملایم تری از آن گرفته می باشد.

امروزه صورتی زیادتر به منزله یک رنگ زنانه مطرح می باشد لکن در گذشته مردان و پسران هم از آن استفاده می کردند چرا که زیبایی زیادتری از آبی در خویش دارد. صورتی صورتی از محبت و احساسات را به عکس می کشد و در دیزاین خانه فضای زیبایی را ابداع می کند. در زیر مواردی درباره استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی خانه برای شما آورده شده می باشد.

صورتی از عبارت رنگ هایی می باشد که احتمالاً کمتر در دکوراسیون سنتی خانه های ایرانی ها دیده گردد. در صورتی که شما جزو کسانی که جسارت زیادتری دارند و طرفدار سبک نوین و ارسال پستی نوین می باشند بمانید، شاید تصمیم بگیرید که رگه های مختلفی از صورتی ها را به دکوراسیون خانه مسیر دهید و فضای جالب تری داشته بمانید.

دکوراسیون صورتی

دکوراسیون صورتی منزل 2018

 در این شکل در صورتی که می خواهید در این فضا حالت خوب تری داشته بمانید و با رنگ دکوراسیون خانه علی الخصوص در میهمانی ها یکنواخت تر شوید، توصیه می گردد که به تعدادی مساله دقت داشته بمانید تا شیک و خوش سلیقه به نظر برسید و اطرافیان به گزینش های شما آفرین بگویند.
 
کدام صورتی برای دیوارها و دکوراسیون مطلوب تر می باشد؟
صورتی طیف های تنوع دارد که هر کدام شان دارای وجه تمایز های خاصی می باشند. در چرخه رنگ ها، صورتی از ترکیب قرمز با سفید توسط می آید که اگر چه گاهی اوقات با افزوده شدن رنگ های بقیه همچون طیف آبی های متفاوت رنگ آن به سوی یاسی و ارغوانی و … تحول می کند لکن درباره استفاده از صورتی در دکوراسیون توصیه می گردد که در صورتی که می خواهید دیوارها را صورتی نمایید به پیگیری طیف های ملایم تر بروید.
 
کاغذ دیواری های سفید و صورتی ترکیب ملایمی را برای اتاق کودکان و همینطور اتاق خواب خلق می کنند. به هر اکنون در حالی که شخص گوناگونی طلبی نیستید و هر تعدادی سال یک بار هدف جابجایی کاغذ دیواری با روکش مبل ها را ندارید خوب ترین پیشنهاد برای شما این می باشد که صورتی های کمرنگ یا چرک را گزینش نمایید تا از دیدن آنان زود خسته نشوید. به این ترتیب برای تحول چیدمان خانه و افزوده کردن بقیه عناصر دکوراسیونی دست تان بازتر می باشد.
 
دکوراسیون صورتی

کارایی رنگ صورتی در دکوراسیون

سرخابی به شما انرژی می دهد
در صورتی که در خانه کودکی دارید و قرار می باشد برای او جشن تولد برگزار نمایید و از طرفی رنگ های صورتی در گوشه و کنار خانه شما بیشتر به چشم می خورد یا در ترکیب دیوار، پرده و روکش مبلمان صورتی کمرنگ دارید، وقتش رسیده که رنگی پر انرژی همچون سرخابی را گزینش نمایید.
این سرخابی شما را فردی سرزنده نشان می دهد و اگر چه به منزله میزبان در جمع سایرین خوب تر دیده می شوید. کودکان نیز رنگ های شاد را زیادتر می پسندند و از طرفی با این گزینش به سایرین ثابت می نمایید که شما نیز کودک درون فعالی دارید و باید هم گام با کودکان، شادی و نشاط زیادتری داشته بمانید. سرخابی از خانواده صورتی هاست؛ از این «نیز خانواده» شاد غافل نشوید.
 به طور کلی صورتی که برای خلق آرامش و آسودگی در ساخت داخلی استفاده می گردد. صورتی ملایم یکی از طیف های های کلاسیک رنگ صورتی است_ این رنگ نه زیاد تیره می باشد و نه زیاد روشن، نه زیاد گرم و نه زیاد سرد می باشد. در میانه طیف صورتی قرار دارد و به طوررنگی خنثی می باشد که استفاده از آنبه همراهخطوط تمیز و نوین حالت بلوغ را در فضا بوجود می آورد.

دکوراسیون رمانتیک منزل به رنگ صورتی + نگاره

4.111

این مقاله سودمند بود ؟92

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *