نکاتی برای کاهش سایز دور کمر و ران ها

نکاتی برای کاهش سایز دور کمر و ران ها

برای کاهش سایز دور کمر اول دنبال کردن یک رژیم غذایی است که در آن از حداقل کربوهیدرات های تصفیه شده مثل نان سفید و ماکارونی و بیشترین میزان میوه جات و سبزیجات استفاده شده باشد و مقدار پروتئین آن هم متوسط باشد.

مشاهده مطلب
با چند روش مژه های پرپشت و جذاب داشته باشید

با چند روش مژه های پرپشت و جذاب داشته باشید

فهرست مطالب

با تعدادی راهکار مژه های پرپشت و جالب داشته بمانید

مراقبت از مژه‌ها به اندازه‎ مراقبت از مو قابل توجه هست. مژه نقش مهمی در زیبایی چهره شما دارد. مژه‌ها یکی از قابل توجه‌ترین و چشم ‎گیرترین قسمت‌های بدن شما شمرده می‌شوند. یک گروه راهکار مصنوعی برای تقویت مژه‌ها وجود دارد از عبارت آنان ریمل ‎زدن،استفاده از مژه ‎مصنوعی و … می‌باشد، ولی  با یک گروه مراقبت ها می‌توان مژه‌ها را به شکل طبیعی زیبا کرد .

ماساژپلک

ماساژ دادن پلک‌ها موجب تسریع رشد مژه‌های شما می‌شود. این شغل موجب اصلاح جریان خون به فولیکول‌های مو می‌گردد که بدین معنی هست که مواد مغذی زیادتری به فولیکول‌ها می‌رسد. این مورد موجب تحریک رشد موها و پیشگیری از نازک شدن و شکستگی مژه‌ها می‌شود. میزان کمی روغن گیاهی، وازلین یا کره‌شی را روی پلک‌های خویش قرار دهید. با استفاده از نوک انگشتانتان، پلک خویش را در امتداد خط مژه‌ها با حرکات کوچک و آرام دورانی ماساژ دهید. ماساژ را به مدت 5 تا 7 دقیقه تداوم داده و این شغل را 2 بار در روز و به مدت تعدادی ماه تکمیل دهید.
مساله: پیش از ماساژ دادن پلک‌ها، دستهایتان را تمیز بشویید.

روغن کرچک مژه‌هایتان را ضخیم و قدرتمند میکند

روغن کرچک برای مو و حفظ سلامت آن مهم هست.با استفاده از روغن کرچک می‌توانید مژه‌هایی ضخیم‎ تر و  قدرتمند‌تر داشته بمانید و رشد آن را تند‎ تر نمایید. این روغن موجب تقویت رشد مژه‌های شما می‎گردد. این روغن غنی از ویتامین E بوده و به تغذیه‌ی مو هم یاری می‌کند. با استفاده از برس ریمل می‌توانید این روغن را روی مژه‌های خویش بزنید. در ادامه همه شب را اجازه دهید روی مژه‎هایتان بماند و صبح آن را بشویید. در صورتی که روغن وارد چشم‌های شما شد آن را با آب بشویید. این روغن باعث می‌گردد مژه‌هایی ضخیم و سیاه داشته بمانید.

 

چای سبز رشد مژه‌های تان را تعدادی معادل می‌کند

برای رشد مژه‌هایتان از چای سبز هم می‌توانید بهره ببرید. این چای برای سم زدایی از بدن شما سودمند هست. برای داشتن مژه‌های بلند و جالب، چای سبز غیر شیرین را در آب داغ بریزید تا دم بکشد. در ادامه اجازه دهید خنک گردد و در ادامه چشم‌های خویش را در آن باز و بسته نمایید. پس از 20 الی 30 دقیقه، آن را با آب سرد بشویید. کافئین و فلاوونوئیدهای جانور در چای سبز به رشد مژه‌های شما هم یاری می‌کند. این چای سبز باعث حفظ سلامتی‌مژه‌های شما می‌گردد و آنان را بلندتر، ضخیم‌تر، جالب‌تر و قدرتمند‌تر می‌کند.

شیر مژه‌ها را بلند و درخشان می‌کند

راز سوم این هست که شب‌ها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک‌ها را ماساژ دهید، و صبر نمایید تا شیر تماماً جذب پوست گردد و بعد با همین ماسک بخوابید. با این شغل نیز به زودی از دیدن مژه‌های بلند و درخشان خویش حیرت خواهید کرد

استفاده از آلوئه ورا برای داشتن مژه‌هایی بلند و ضخیم

آلوئه ورا درمان خانگی و فوق العاده کسی دیگر ست که با هم یاری آن می‌توانید مژه‌هایی بلند و ضخیم داشته بمانید. آلوئه ورا شامل ویتامین‌ها و مواد مغذی متنوعی‌ست که رشد مژه های شما را تسریع می‌کند. علاوه بر این، مژه‌ها را مرطوب نگه می‌دارد. هر شب پیش از رفتن به رختخواب، با استفاده از یک برس ریمل قدیمی و تمیز، مقداری ژل آلوئه ورای جدید را روی مژه هایتان قرار داده و بمالید. اجازه دهید این ژل تا صبح روی مژه هایتان بماند، در ادامه در صبح روز بعد با آب گرم آن را بشویید. ایضاً می‌توانید، 1 قاشق غذاخوری ژل جدید آلوئه ورا را با 1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا و 1 قاشق چایخوری دمکرده بابونه مخلوط نمایید. در ادامه این مخلوط را  روزی 2 بار و با استفاده از یک برس ریمل تمیز روی مژه‌هایتان بمالید. بگذارید این مخلوط 15 دقیقه روی مژه‌ها برقرار بماند در ادامه با آب گرم چشم‌هایتان را بشویید.هر کدام از این درمان‌ها را که گزینش کردید به مدت چندین ماه تداوم دهید تا حاصل دلخواهتان را بگیرید.
مساله قابل توجه: پیش از استفاده از آلوئه ورا مطمئناً ژل آن را بطور همه بشویید تا از پاک شدن لاتکس یا شیرابه آن یقین ثمر نمایید.

 

پوست لیمو ترش برای حجیم کردن مژه‌ها

شما می‌توانید با به شغل بردن پوست لیمو ترش هم به مژه‌هایتان حجم دهید. پوست لیموترش غنی از ویتامین C ، B ، فولیک اسید و بقیه مواد مغذی می‌باشد که رشد مژه‌ها را تسریع می‌کنند. ایضاً زمانی در روغن زیتون یا روغن کرچک ریخته می‌گردد، می‌تواند به تقویت خواص پاک کنندگی و تقویتی این روغن‌ها هم یاری کند. 1 قاشق غذاخوری پوست لیمو‌ترش حدودا خشک را درون یک ظرف دربسته بریزید. میزان کافی روغن زیتون و روغن کرچک را درون این ظرف بریزید، طوری که پوست لیمو درون این روغن‌ها شناور شود. اجازه دهید این مواد به مدت 2 تا 3 هفته برقرار بمانند. با استفاده از یک برس ریمل قدیمی و تمیز، این روغن را پیش از خواب به مژه هایتان بمالید.بگذارید این روغن تا صبح روی مژه هایتان برقرار مانده  و در زمان صبح با آب گرم شستشو دهید. این درمان را هرشب و به مدت تعدادی ماه تداوم دهید تا حاصل دلخواه توسط آید.

 

تخم مرغ به ابداع مژه‌هایی بلندتر و ضخیم‌تر هم یاری می‌کند

پروتئین بالای جانور در تخم مرغ می‌تواند به ابداع مژه‌هایی بلندتر و ضخیم‌تر هم یاری کند. به علاوه، تخم مرغ شامل بیوتین و ویتامین‌های مجموعه B می‌باشد که نقش اصلی را در بهبود کلی بافت مژه ها بازی می‌کنند. یک تخم مرغ را نیز بزنید و 1 قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آن افزوده نمایید تا مخلوطی غلیظ با بافتی کرمی توسط‌آید.یک گوش پاکن پنبه‌ای تمیز را به این مخلوط آغشته سازید و آن را  به مژه هایتان بمالید.بگذارید این مخلوط به مدت 15 دقیقه روی مژه‌ها برقرار بماند، در ادامه با آب سرد مژه‌ها را شستشو دهید. این درمان را 3 بار در هفته و به مدت تعدادی ماه تداوم دهید.
 برس زدن مژه‎ها با برس کردن مژه‎ها می‌توان غبار و ذرات افزوده‎ آن را حذف کرد. نظیر این ذرات نازک می باشند سخت هست که بتوانیم آن را ببنیم. برس کردن مژه‌ها به شکل دو بار در روز باعث منتشر روغن طبیعی در طول مژه می‌گردد. این شغل باعث می‌گردد منابع تقویتی از خون به جهت مژه‌ها حرکت کنند. با رعایت این شغل شما مژه‌هایی ضخیم، بلند و جالب خواهید داشت.

 
برای داشتن مژه‌هایی زیبا و ضخیم آرایش خویش را در طول شب پاک نمایید

ریمل برای مژه‌ها زیاد سنگین هست. می بایست زمان پاک کردن آرایش زیاد با توجه این شغل را نمایید. در صورتی که مواظب مژه‌هایتان نباشید، شاید به آن صدمه وارد گردد و به اندازه‌ی وقتی که سالم بود رشد نکند. رشد مژه‌ها وقتی که بدون آرایش می باشند زیادتر می‌گردد. بنابرین برای اینکه مژه‌های شما نفس بکشند می بایست آرایش خویش را مطمئناً پیش از خواب و هرچه زودتر پاک نمایید.

 
وازلین مژه‌های تان را تقویت می‌کند

یکی از مسیر‌های ساده و درست برای رشد مژه‌ها و بلند کردن آنان به شغل بردن وازلین روی آنان پیش از رفتن به تخت خواب هست. این ماده برای مژه‌های شما مغذی هست و خشکی آن را از بین می‌برد. شما ایضاً می‌توانید به جای ریمل از وازلین برای زیبا کردن مژه‎هایتان بهره ببرید.

رژیم ‎غذایی مطلوب

یکی از مسیر‌های خانگی برای داشتن مژه‌های بلند رژیم‎ غذایی مطلوب هست. به مقصود تقویت رشد مژه و ازدیاد زیبایی و جذابیت آن، خوردن میوه‌هایی مانند سیب، انگور و نوعی میوه‌ی آمریکایی به نام گواوا و… توصیه می‌گردد. سبزیجات سبز، تخم مرغ، گوشت، ماهی و دیگر منابع پروتئینی می بایست در رژیم غذایی شما باشد. ایضاً شما می بایست میزان چربی رژیم‎ غذایی خویش را با رعایت مصرف موادی مانند کره معمولی و … تنظیم نمایید.

مطمئناً بخوانید : مراقبت های مناسب لب
منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *