۹ روش برای پوشیدن لباس های تکراری

۹ روش برای پوشیدن لباس های تکراری

فهرست مطالب

۹ راهکار برای پوشیدن لباس های تکراری

شیک پوشی احتیاج به داشتن لباس‌های افزون و بیشتر ندارد لکن داشتن لباس‌ های تکراری و هنر ترکیب لباس ها یک مهارت زیاد خلاقانه می باشد.
ست کردن لباس، یک ایده خلاقانه عالی می­‌طلبد. به جای آنکه در گرانی داد و ستد به ذهن خرید کردن لباس بمانید، می­‌توانید لباس های تکراری را به گونه‌های گوناگون بپوشید تا هر بار با یک استایل نو و مختلف دیده شوید. در صورتی که جزء کسانی هستید که زود از یک لباس خسته می­ شوید به آسانی می­‌توانید از راهکار­های زیر بهره ببرید تا لباس­‌ها برایتان تکراری و خسته کننده نباشند. با ما همقدم بمانید.

لباس های تکراری را با کمربند مختلف بپوشید

وقتی که لباس‌های تکراری را با یک کمربند می‌پوشید، استایل سراسر متفاوتی به خویش می‌گیرند. در صورتی که لباس کمربند برجسته خویش را دارد می‌توانید فقط کمربندش را جا به جایی نمایید.

لباس های تکراری

لباس های تکراری را با تعدادی شلوار بپوشید

مسیر سایر برای داشتن استایل تازه بدون خرید کردن لباس نو این می باشد که لباس­تان را با شلوارهایی تازه امتحان نمایید. لباس­های کوتاه و تاپ و بلوز در این مجموعه می­‌گنجند.

لباس های تکراری

لباس­ خویش را با دامن­ های مختلف بپوشید

می­‌توانید در صورتی که یک پیراهن زیاد کوتاه دارید که برای پوشیدنش چندان ساده نیستید، زیر آن یک دامن بپوشید تا پیراهن بلندتر به نظر برسد. بدین صورت پیراهن­ سان یک لباس تعدادی لایه به نظر می‌رسد که به خودی خویش استایل حرفه ای و متفاوتی می باشد.

لباس های تکراری

لباس های تکراری با روسری یا دستمال گردن

این یک ترفند ارزان و راحت می باشد که می­‌توانید از آن استفاده ببرید. یک روسری یا دستمال گردن را برای تزئین لباس خویش بهره ببرید. خواهید دید که چه قدر استایل متنوعی خواهید داشت.

لباس های تکراری

شی ای بیشتر از یک لباس بپوشید

گزینه مطلوب شما می­‌تواند ژاکت، پیراهن یا هر لباس شخصی دیگر باشد. این راهکار خصوصاً در فصل پاییز و زمستان بیشتر از پیش برای لباس های تکراری پاسخ می­‌دهد چون تعدادی لایه لباس پوشیدن در این فصول زیاد مرسوم می باشد.

لباس های تکراری

کفش­ را تحول دهید

کفش ها، استایل و ظاهر لباس شما را تحول می ‌دهند. بعضی از کفش‌­ها به شما ظاهری کلاسیک داده و بعضی سایر شما را حرفه ای و پیچیده جلوه می‌دهند. دائم سعی نکنید کفش‌های همیشگی را با لباس­های همیشگی­ ست نمایید بلکه اندکی ریسک پذیری نامناسب نیست.

لباس های تکراری

لباس­ های تکراری با جواهراتی بی­ مثل

جواهرات می­‌تواند استایل لباس های تکراری را به زیبایی تحول دهد. احتمالاً کلاسیک ­ترین لباس خویش را بپوشید لکن یک جواهر زیاد حرفه ای را برای ترکیب با آن لباس گزینش نمایید. کنتراست و تمایز بین دو سبک می­‌تواند ترکیب زیاد جالبی باشد.

لباس های تکراری

لباس های تکراری با کیف­ مختلف

احتمالاً این طور به نظر نرسد لکن کیف واقعا می‌تواند ظاهر لباس های تکراری را تحول دهد. خواهید دید که چطور کیف­‌ها می‌توانند استایل شما را تحول دهند.

لباس های تکراری

طرح مو و آرایش­ را تحول دهید

در صورتی که دائم موهایتان را می­‌بندید، حالا آنان را باز نموده و روی شانه ‌ها بریزید. گاهی فقط یک رژلب قرمز جیغ می‌تواند به قدری با لباس ست گردد که کسی معطوف تکراری بودن آن نشود.

لباس های تکراری

منبع : 7ganj

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *