۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ به پیشنهاد بلاگرهای مد و فشن

۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ به پیشنهاد بلاگرهای مد و فشن

فهرست مطالب

۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ به پیشنهاد بلاگرهای مد و فشن

هر روز و هر ماه و هر فصل ترندها می آیند و می روند و احتمالاً همین عنوان برای ما که سر رشته ای از جهان مد نداریم گیج کننده باشد. واقعاً در این شرایط، چه کسی می تواند تمام ترندهایی که برندهای مطرح و سلبریتی ها عرضه می کنند را خریداری کند و تعدادی روز بعد با آمدن ترندهای تازه از خیر قبلی ها بگذرد؟! بلاگرهای مد و فشن شغل را برای ما راحت نموده اند و ما با پیوست کردن آنان می توانیم از تعدادی و نظیر این ماجرا و روش گزینش و استایل کردن ترندها آگاه شویم. این ترندهای جالب برای روزهای گرم تابستان فوق العاده اند. در این مطلب ۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ را به شما شناسایی می کنیم. در صورتی که به فشن بلاگرها اطمینان دارید، خوب تر می باشد خودتان را برای خریداری این ترندها حاضر کنی!

پیراهن های کمر دار الهام گرفته از دهه ۸۰ میلادی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

در دهه ۸۰ میلادی این طرح پیراهن های کمر دار طرفداران اضافه داشت! فرض کن تو یک کنتس شیک و مجلل هستی که پیراهن جذابت را به تن نموده ای و برای مهمانی شام مفصلی حاضر شده ای تا به قصر سلطنتی بروی! جالب نیست؟! این پیراهن های گلدار و ماکسی کمربندی از جنس و پارچه خودشان دارند که به دامن و فرم بالا تنه آنان جلوه بعدی می دهد. یکی بقیه از ترندهای فوق العاده امسال، لباس ها و مورد های بالاتنه طرح دار می باشد. یک پیراهن ماکسی آستین پفی دار با یقه طرح دار همان موردی می باشد که استایل تو را از این رو به آن رو خواهد کرد!

آستین های پفی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

همانطور که گفتم لباس ها، بلوزها، شومیزها و پیراهن های طرح دار ترند شده اند و بی پایان جالب می باشند. آستین های پفی ترند تابستان ۲۰۱۹ به تعداد می روند و از مد گذشته الهام گرفته شده اند.

برنامه تای دای:

ترند تابستان ۲۰۱۹

برنامه تای دای قرار می باشد امسال خوش بدرخشد! (در صورتی که من نیز فشن بلاگر بودم به حرفم دقت می کردی)! برنامه تای دای ترند تابستان ۲۰۱۹ می باشد و در همه مورد های بالا تنه و پایین تنه قرار می باشد خودی نشان دهد. این ترند نیز از سبک و سلیقه دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته می باشد. فرقی نمی کند که در این برنامه از چه رنگ هایی استفاده شده باشد نظیر در هر شکل جالب و دوست داشتنی می باشد.

زیورآلات صدفی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

استایل ساحلی در بین ترندهای تابستان امسال جای نیکی باز نموده می باشد. اشکال پیراهن های ساحلی، صندل های بندی، کیف های حصیری، کلاه های گرد بوهمین و حالا زیورآلات صدفی ترند تابستان ۲۰۱۹ می باشند. این ترند نیز از گذشته آمده و در جهان مد و فشن این روزگار اثر گذاشته و خیلی نوستالژیک می باشد.

مورد های جین رنگی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

همه رنگ های رنگین کمان برای ایجاد این جین های رنگی استفاده شده اند و این ترند تابستان ۲۰۱۹ بی اندازه جالب و دوست داشتنی می باشد. فرقی نمی کند این مورد رنگی شلوار جین اسکینی باشد یا کت جین طرح دار! تمام این لباس ها ترند شده اند و همانطور که می دانی اساساً مورد های جین از مد نمی افتند. می توانی به پیگیری رنگ های پاستلی بروی یا از ترند رنگ امسال به این معنا که مرجانی، نارنجی آتشین یا صورتی استفاده کنی. این رنگ های جالب برای تابستان گزینش فوق العاده ای می باشند.

منبع : منودلیار

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *