راهنمای مطالعه

از اشخاص معروف گرفته تا نوجوانان کم سن و سال همگی گران ترین لباس ها و برندهای مطرح دنیا را کم و زیاد می‌شناسند. امروزه در زمینه مد و ساخت، برند هست که معین می‌کند چه طرح و چه رنگی را به منزله ی مد سال بیان کنند. به منزله ی نمونه اگر شما ببینید که خواننده یا بازیگر مورد تمایل‌تان لباس خاصی را مخفی، به خودتان این اعتماد را می‌دهید، یک برند درست و باکیفیت هست.

لیکن مسئله بقیه در خرید کردن از این برندهای مطرح و با مرغوبیت، هزینه بالای آنان هست، عاملی که موجب شده اغلب اشخاص قشر مرفه جامعه برای خرید کردن گران ترین لباس ها جست و جو این برندها بروند. بالا بودن هزینه این محصول های به مرغوبیت مطلوب آنان، آگهی بازرگانی گسترده به دست اشخاص مشهور و جا افتادن بین عموم بستگی دارد.

هرکدام از این برندها برای این‌که موقعیت خویش را در معامله بین المللی حفظ کنند، می بایست محصول های به روز و متنوعی را به طور دوره‌ای به معامله ارائه کنند تا متقاضیان خویش را از دست ندهند. تعدادی از آنان در باشگاه لاکچری دنیا قرار می‌گیرند و دائم می‌توانند گزینش نخست اشخاص مشهور و ثروتمند برای خرید کردن گران ترین لباس ها باشند. اکثر این برندهای لوکس و مطرح به علت نوآوری در شیوه بازاریابی خویش به منزله ی مناسب ترین برند در دنیا شناخته شده‌اند.

دائم این مبحث مطرح هست که هزینه بالای هر کالایی نشان‌دهنده مرغوبیت درست آن نیست. لیکن از طرفی بازهم طرفداران خیلی برای گران‌ترین لباس ها وجود دارد.

در تداوم ما 13 برند برتر در عرصه مد و پوشاک را به شما شناسایی می‌کنیم که گزینش اکثر اشخاص مشهور و اصطلاحاً سلبریتی‌ها برای خرید کردن گران ترین لباس ها هست. ژورنال بخوانید.

مناسب ترین و گران‌ترین برندهای لباس

Armani

این برند ایتالیایی به دست جورجیو آرمانی در سال 1975 آغاز به تلاش کرد که در اول به منزله ی یک سازمان ساخت لباس وارد معامله عمل شد لیکن رفته رفته محصول های بعدی مثل عطر و ادکلن، جواهرات، عینک، اجناس لوکس، آرایشی و ساعت را نیز وارد تولید های خویش کرد.
عطر GIO یکی از نام آشنا ترین محصول های این برند هست، اشخاص به نام و مشهوری مثل میشل پفیفر، ریچارد گی‌یر از گران ترین لباس ها این برند استفاده می‌کنند.
ساخت لباس‌ها در آرمانی به گونه‌ای هست که عموماً مورد پسند بیشتر اشخاص قرار می‌گیرد. یکی از برجسته‌ترین مواردی که در ساخت لباس‌های آرمانی مورد دقت قرار می‌گیرد آسانی و هم زمان حرفه ای بودن آن هست.
جورجیو در ساخت لباس‌ها از رنگ‌های سرد به نیکی استفاده می‌کند. می‌توان گفت او فقط کسی هست که در زمینه مد و ساخت به رنگ خاکستری ارزش داده هست.

برند آرمانی

Versace

ورساچه یکی از مناسب ترین سازمان‌های ساخت و مد در سرزمین ایتالیا هست، این سازمان در سال 1978 به دست جیانی ورساچه فعالیتش را در عرصه مد و فشن شروع کرد و یکی از برندهای هست که مورد دقت اشخاص مطرح و پرطرفدار خیلی از حرف؛ پرنسس دایانا، مادونا، تینا ترنر، مایکل جکسون، التون جان و پرنس کارولینای موناکو قرار گرفت.
حال بیشتر از 40 سال از تاسیس این برند می‌گذرد و همچنان با ساخت‌های منحصر به فردش در راس برندهای بقیه قرار دارد.
این سازمان علاوه بر ساخت لباس، در عرصه‌های گوناگون بعدی نیز تلاش می‌کند و جذاب هست بدانید در همه ی عرصه‌ها همانند ساخت لباس زیاد قوی عمل نموده هست. برای نمونه ورساچه در عرصه ساخت پوشاک مردانه، بچه‌گانه، ساخت کیف و کفش و جواهرات گران هزینه و عطر تلاش دارد لیکن همچنان ساخت لباس‌های زنانه این برند در میزان نخست دنیا قرار گرفته هست.
این برند زیباترین و گران ترین لباس ها را برای اپرا و باله ارائه می‌کند.

برند-ورساچه

Ralph Lauren

رالف لورن یکی بقیه از برندهای مشهور و به نام در زمینه مد و ساخت لباس هست. این سازمان که به دست رالف لورن در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شده، علاوه بر پوشاک، در عرصه‌های گوناگون بعدی مثل عطر،  اکسسوری و ابزار منزل تلاش می‌کند و مناسب ترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های رسمی و غیررسمی مردانه و زنانه را ساخت می‌کند.
رالف لورن اول، عمل خویش را با ساخت کروات‌های مردانه ناب آغاز کرد و رفته رفته وارد ساخت لباس‌های مردانه شد و به علت گرافیست‌های بی نظیرش در سالیان گوناگون جوایز خیلی را نیز دریافت نموده هست. او به ادامه ساخت لباس مردانه، خط ساخت کت و شلوارهای زنانه را نیز طریق‌اندازی کرد.

این سازمان با ساخت یک تیشرت در رنگ‌های گوناگون که مارک رالف لورن در بخش جلوی آن ثبت شده بود به شهرت خیلی دست پیدا کرد. تیشرت‌هایی که به دست یک بازیکن تنیس در 24 رنگ گوناگون ساخت شده بود، مارک روی تیشرت‌ها نشان دهنده امضای این برند هست.
رالف لورن لباس‌های گروه ایالت متحده برای سازمان در مسابقات المپیک گذشته را نیز حاضر نموده بود.

برند رالف لورن

Prada

برند پرادا به دست ماریو پرادا در سال 1913 در میلان تلاش خویش را شروع کرد. پرادا یکی از برترین، قدیمی‌ترین و لوکس ‌ترین برندها در دنیا هست که ارزشی مقابل 8.6 ملیارد دلار دارد.
این برند علاوه بر ساخت گران ترین لباس ها، عینک آفتابی، چمدان، کیف زنانه، کیف دستی، ساعت، جواهر، ابزار آرایش، عطر و ادکلن را نیز در خط ساخت خویش قرار داد. اگر چه برند پرادا اکثر با عینک و کیف‌های زنانه خویش در جهان مطرح شده هست.

برند پرادا

Chanel

کوکو شانل از سال 1913 تلاش خویش را در زمینه مد و ساخت شروع نموده هست. این برند فرانسوی به دست گابریل بوتور صورت گرفت و با ساخت‌های راحت، لوکس و خلاق خویش توانست به شهرت زیاد بسیاری درعرصه مد و ساخت برسد. قیمت شانل در دنیا 17 میلیارد دلار هست که همانند گوچی یکی از با قیمت‌ترین برندها انگاشته می‌گردد. ساخت‌ گران ترین لباس ها در برند شانل زیاد راحت و حرفه ای شکل گرفته و در عین راحتی قیمت زیاد بالایی نیز دارد.

در سال 1926 پیراهن مشکی کوتاهی که شانل ساخت کرد زیاد پرطرفدار شد؛ این لباس در عین راحتی، نشان‌دهنده یک لباس کلاسیک بود که نیز در شب و نیز در روز قابل استفاده هست، در همان سال روزنامه آمریکایی وگو این لباس را به فورد تشبیه کرد و به دوست داشتنی و شهرت شانل در زمینه مد و فشن هم اشاره کرد.
کریستین استورارت، پنه لوپه کروز، لیلی رز دب، مارکو رابی و کیرا نایتلی اشخاص محبوبی می باشند که تمایل بسیاری به محصول های این برند دارند.

برند شنل

Gucci

گوچیو گوچی، که در سال 1921 تلاش خودش را در عرصه ساخت پوشاک از شهر فلورانس ایتالیا شروع کرد در عرصه‌های مختلفی مثل ساخت کیف و کفش زنانه و مردانه، کیف مبلغ زنانه و مردانه، پیراهن مردانه و اکسسوری‌های مردانه و زنانه مشغول به تلاش و ساخت هست. قیمت گوچی در دنیا 15 میلیارد دلار برآورد شده هست و ساخت‌های آن جزو گران ترین لباس ها و با قیمت‌ترین برندهای حاضر در دنیا به تعداد می‌رود.
می‌توان گفت اکثر دوست داشتنی و شهرت این برند به خاطر داشتن مرغوبیت بالای آن هست. گوچی در ساخت کیف‌های چرمی خویش از مناسب ترین چرم حاضر در دنیا استفاده می‌کند و همین مبحث یکی از دلایل بالابودن هزینه محصولاتش هست و موجب شده تنها کسانی ناب در جامعه بتوانند از آنان استفاده کند. گوچی نخستین فروش‌گاه خویش را در سرزمین فرانسه تاسیس کرد.

بیلی آیلیش گوچی

Oscar de la Renta

اسکار دلارنتا تلاش کسب و کار‌ای خویش را از سال 1961 شروع کرد، اسکار که یکی از طراح ها خلاق و کسب و کار‌ای در جهان مد و فشن انگاشته میشد، در ساخت‌های خویش سعی می‌کرد که لباس‌های آمریکایی را با زیبایی کلاسیک لباس‌های اروپایی ترکیب کند. او در کارهای خویش اکثر از رنگ‌های تند و تیز استفاده می‌کرد که همین مطلب منتهی به استقبال اشخاص ثروتمند  برای خرید کردن گران ترین لباس ها از این برند شد.

اسکار دلارنتا علاوه بر ساخت لباس، در عرصه ساخت عطر نیز تلاش خیلی دارد، به طوری که با ساخت نخستین عطرهای خویش توانست به شهرت بین المللی برسد و در 70 سرزمین دنیا جز پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.
کسانی به علت نانسی ریگان، هیلاری کلینتون، لورا بوش بوده‌اند تمایل وافری به این برند دارند.

برند معروف اسکار

 Burberry

این برند به دست توماس بربری در سال 1856 در انگلستان در شهر باسینگستوک تاسیس شد. که امروزه ساخت پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لباس کودک، عطر و ابزار خانگی را اعمال می‌دهد. ساخت‌های برند بربری در سال 2010 با زیادترین فروش مقابل 1.279 میلیارد دلار توانست در راس گران ترین لباس ها و مشهور‌ترین برندها قرار بگیرد و در آن دوره قیمت آن حدود 5.205 میلیارد دلار برآورد شده هست.
توماس بربری سعی داشته تا بتواند لباس ماهیگیری با مقاومت زیاد بالایی ساخت کند که همین مطلب منتهی به اختراع پارچه گاباردین شد، نوعی پارچه ضد آب که به آسانی می‌توانست هوا را از خویش عبور دهد. از این نوع پارچه برای تولید های بقیه این برند مثل کت‌ها و بارانی‌ها نیز استفاده شده هست.

برند لباس بربری

 Dior

یکی از مناسب ترین، زیباترین لباس‌های زنانه و گران ترین لباس ها در دیور ساخت می‌گردد. کریستین دیور موسس این برند تلاش خویش را از سال 1946 از فرانسه شروع کرد. دیور در قسمت‌های مختلفی به علت ساخت لباس زنانه، لباس‌های مردانه، جواهرات، عطر و ادکلن هم مشغول به تلاش هست. قیمت این برند در دنیا 6.045 میلیارد دلار برآورد شده هست.
اگر چه قسمت اساسی تلاش آنان مربوط به ساخت و دوخت لباس‌های زنانه هست، دیور لباس‌های زنانه زیاد زیبا و با ارزشی را تا به اکنون ساخت نموده هست که هزینه‌های زیاد بالایی نیز دارد.

برند لباس دیور

Zara

زارا یک برند اسپانیایی هست که از سال 1975 تلاش‌اش را درزمنیه ساخت و دوخت لباس به دست آمانسیو اورتگا شروع نموده هست. این برند در عرصه ساخت و ساخت پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه تلاش می‌کند که برای ساخت و ساخت هر حاصل به 6 ماه و برای ساخت انبوه آن به 2 هفته هنگام احتیاج دارد.
کت و شلوارهای مردانه زارا فرمال و اسپرت می باشند و لباس‌های زنانه این برند درسبک‌های گوناگون از حرف، اسپرت، رسمی و مجلسی وجود دارند.

برند لباس زارا

Louis Vuitton

این برند در سال 1854 به دست یک شخص فرانسوی به نام لویی ویتان که یک ایده پرداز خلاق بود تاسیس شد. از حرف محصول های آنان می‌توان به کفش‌های چرم، ساعت، پوشاک، طلا و جواهر، عینک آفتابی، کیف و چمدان اشاره کرد. لوییز ویتون(LV) برای 6 سال پی‌در‌پی به منزله ی برترین برند در دنیا شناخته شده و مالک آن برنار آرنو یک شخص اروپایی هست که نامش در فهرست ثروتمندترین اشخاص دنیا نیز دیده می‌گردد.

یکی از دلایلی که موجب شد برند LV در میزان دنیا مطرح گردد، شیوه بازاریابی حرفه ای و خلاقانه آنان بود. بیلبوردهای مناسب آگهی، اسپانسر گروه‌های ورزشی، حمایت از اشخاص معروف و سلبریتی از حرف کارهایی بود که آنان اعمال دادند و دستاورد بسیاری نیکی نیز گرفتند. لویئز ویتون به منزله ی با قیمت‌ترین برند در دنیا رتبه برتر را به خویش اختصاص داده هست.

برند لویی ویتون

Fendi

فندی از برندهای مطرح ایتالیایی هست که در عرصه ساخت و دوخت گران ترین لباس ها از سال 1925 آغاز به تلاش کرد، ادواردو و ادله فندی، موسس این برند هست. اگر چه فندی اکثر به علت کیف‌دستی‌های زیبا و بی نظیرش شناخته شده هست لیکن در عرصه‌های مختلفی مثل کیف و کفش‌، عطر و ادکلن، ساخت و دوخت لباس و چرم نیز در اکنون تلاش هست. اگر بخواهیم عطر و ادکلن‌های پرطرفدار این برند را نام ببریم می‌توانیم به ادوپرفیوم و ادوتویلت اشاره کرد.

برند لباس فندی

D&G

دولچه گابانا که یک برند مشهور و مطرح در عرصه ساخت لباس، عطر و اکسسوری هست. در سال 1985 به دست دومنیکو دلچه و استفانو گابانا تاسیس شد. این برند نخستین کالکشن خویش را در کالبد لباس‌های زنانه روانه معامله کرد که با استقبال زیاد نیکی نیز روبه‌رو شد.
از بقیه محصول های آنان می‌توان به عینک آفتابی، لباس زیر، جواهرات و ابزار آرایشی نیز اشاره کرد.

برند لباس دی اند جی

گرانترین لباس ها از چه برندهایی هست؟

اکنون که با برترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا باخبر شدید، در تداوم می‌خواهیم مناسب ترین و با قیمت‌ترین لباس‌های آنان را به شما شناسایی کنیم.

Zara Linen Blazer with Pockets

این لباس با رنگ‌های خاصی از پارچه کتان دوخته شده، به همین خاطر هزینه تقریباً بالایی دارد، هزینه این کت 119 دلار هست.

کت لینن

Zara Overshirt with Pockets

یک آورکت سه دکمه آبی رنگ با جیب‌‌های پاکتی که در فصل پاییز استقبال فراوانی از آن شد، هزینه این آور کت کوتاه 50 دلار هست.

تیشرت زارا

Zara Belted Jacket

کت بلند، کمربند‌دار که پارچه‌ای تقریباً ضخیم دارد و مطلوب فصل زمستان هست، هزینه این کت 70 دلار هست.

ژاکت زارا

Zara Asymmetrical Printed Top

این پیراهن مشکی رنگ مخملی، یک پیراهن با ظاهری شیک و رسمی هست که قیمت آن تقریباً 50 دلار هست.

Zara Slip Dress

پیراهن بلند نخی که مطلوب برای فصل تابستان و هوای گرم هست، پارچه مشکی با خال‌های سفید این پیراهن نمایی بینظیر به آن بخشیده هست. هزینه این لباس حدود 50 دلار هست.

لباس راحتی زارا

Zara Dress with Voluminous Sleeves

پیراهن آستین کوتاه با قدی بلند؛ جنس این پیراهن از کتان صد‌در‌صد هست با رنگ سبز یشمی زیاد چشمگیرتر. هزینه این طرح پیراهن حدود 50 دلار برآورد شده هست.

لباس زارا

Gucci Sequin Dress

این لباس از ابریشم خالص دوخته شده هست، بیانسه خواننده مشهور در یکی از کنسرت‌هایش این لباس را به تن نموده بود. لباسی طلایی رنگ با آستین‌هایی تقریباً بلند و قد 100سانتی متر که مجموع را حیرت‌زده نموده بود. هزینه این لباس زیبا حدود 12.900 دلار هست.

لباس معروف گوچی

Gucci Biker Jacket

این ژاکت مشکی رنگ که از چرم گوساله ایتالیای دوخته شده با زنجیر و زیپ‌های فلزی تزئین شده هست، گوچی این ژاکت را به علت عزت به صحنه پانک راک دهه 80 ساخت نموده هست. مبنای اطلاق‌های گرافیست این تالیف، در ساخت این ژاکت از شخصیت‌های the clash_ pistols sex_ sid vicios الهام گرفته هست، هزینه این ژاکت 18.650 دلار هست.

ژاکت چرم گوچی

Dolce & Gabbana Embroidered

این پیراهن مردانه گلدوزی شده که از گران ترین لباس های مردانه در برند دولچه گابانا هست. این پیراهن یقه فرانسوی، آستین بلندی دارد که از جنس صد در صد پنبه دوخته شده هست و ارزشی مقابل 800 دلار دارد.
روی پارچه این پیراهن گل‌های ریز و ظریفی گلدوزی شده هست.

Armani Privé Dior

این لباس برای بازیگر مشهور کیت بلانش ساخت شده بود. او در اسکار سال 2007 روی فرش قرمز، آن را به تن کرد، حدود 2000 دلار قیمت داشت. هزینه بالای این لباس فقط به خاطر ساخت ناب و بی همانند آن نبوده، بلکه به خاطر استفاده از نگین‌های برند سورارسکی در این لباس هست.

 

Oscar de la Renta wedding dress

امل کلونی، همسر بازیگر مشهور جورج کلونی لباس عروسی خویش را از برند اسکار دلارنتا گزینش کرد. ساخت و دوخت زیاد ناب و منحصر به شخص لباس عروسی امل موجب شد تا این برند اکثر از پیش مورد دقت قرار بگیرد. لباس عروسی که علاوه بر تور با مروارید‌های ریز و سفید ساخت شده هست. قیمت این لباس 3800 دلار بوده هست.

مدل لباس عروسی

Dior couture gown

این لباس مجلسی سفید رنگ زیاد زیبا و هم زمان راحت در اسکار 2013 به دست شارلیز ترون مخفی شد. این لباس زیاد ارزشمند قیمتی حدود 4 میلیون دلار داشت.

Burberry Shearling Pea Coat

این کت یکی از گران‌هزینه‌ترین کت‌های برند باربری هست که از چرم گوساله دوخته شده‌هست. این کت مشکی رنگ از کت‌های بقیه برند باربری پرطرفدار‌تر هست و ارزشی مقابل 5.750 دلار دارد.

کت بربری

Fendi Croc-effect Leather Jacket

این لباس یکی از مناسب ترین ژاکت‌های برند فندی هست که از چرم گوسفند ایتالیایی ساخته شده. در بخش کمر این ژاکت یک کمربند از جنس چرم گاوی قرار گرفته که لوکس بودن و زیبایی این ژاکت را چندین مقابل می‌کند. هزینه این طرح ژاکت از برند فندی حدود 6.900 دلار هست.

کت فندی

striped zip-up hooded jacket

این ژاکت آستین دار که جنس آن از پنبه صد در‌صد هست، به خاطر داشتن جنس ضخیم، مطلوب برای زمستان و پاییز هست. می‌توانید این لباس را با هزینه حدود 3.901 دلار خریداری نمایید.

گرانترین لباس جهان چه قیمتی دارد؟

گرافیست بریتانیایی، دبی وینگام، گرانترین لباس جهان را به قیمت تقریبی 17.7 میلیون دلار ساخت نموده هست. این لباس با الماس قرمز زیاد زیبایی تزئین شده هست.

مارک لوکس شماره یک چیست؟

برترین برند لوکس در دنیا، لوئیز ویتون هست که قیمت تجاری آن 32.223 میلیارد دلار هست که در مقایسه با سال پیش 14 درصد رشد داشته هست.

خاطر گران بودن برند گوچی!

استفاده از نیروهای ترکیبی ساخت، ساخت و بازاریابی مجموع در گران کردن اقلام گوچی نقش دارند. گوچی شبیه خیلی از مارک‌های میزان بالا، روند فزونی هزینه را ادامه می‌کند. با فزونی این بها‌ها، سازمان با بالا بردن هزینه‌ها، کسری خویش را جبران می‌کند.

آیا فندی خوب تر از گوچی هست؟

فندی از مرغوبیت و ساخت خوب تری در مقایسه با گوچی دارا هست. آنان هر دو عالی می باشند لیکن فندی اکثر از گوچی طرفدار دارد.

چه مارک هایی گرانتر از گوچی می باشند؟

Dior

قیمت برند: 4.7 میلیارد دلار

Burberry

قیمت برند: 5 میلیارد دلار.

CHANEL

قیمت برند: 9 میلیارد دلار.

خاطر راحتی لباس در اشخاص ثروتمند

با تأکید بر چیزهایی شبیه آنچه که هر روز می بایست بخورید یا بپوشید، اشخاص در مکان عمل کم عمل می‌شوند. این دقیقاً به همین خاطر هست که کسانی شبیه پرزیدنت اوباما، استیو جابز، مارک زاکربرگ و آلبرت انیشتین تصمیم گرفتند با گزینش لباس‌های راحت و یکدست، زندگی را ساده‌تر کنند.

آیا برند شانل از گوچی گرانتر هست؟

شانل گران‌تراز گوچی هست. شما توانایی دارید یک کیف جنس عالی گوچی با هزینه 200 تا 500 دلار بخرید لیکن در برابر کیف‌های شانل که زیاد کوچک می باشند 900 دلار هزینه دارند.

آیا محصول های گوچی مرغوبیت مطلوب را دارند؟

چرم ایتالیایی از دیرباز با بالاترین مرغوبیت، بادوام، دستباف و زیاد گران هزینه بوده هست. این چرم ایتالیایی در طی سالیان گذشته مورد استقبال قرار گرفته هست و میتوان گفت یکیاز دلایل اساسی شهرت بیشتر محصول های گوچی در همه ی دنیا، استفاده از همین نوع چرم هست.