کاربردی‌ترین لباس‌های هر فصل

کاربردی‌ترین لباس‌های هر فصل

فهرست مطالب

پر کاربرد‌ترین لباس‌های هر فصل

لیست لباس‌های مطلوب برای هر فصل، از سالی به سال بقیه تحول می‌کند؛ در صورتی که نیز کلیتشان تحول نکند، مطمئناً جزئیات آن دچار تحول خواهد شد. برای نمونه پالتو جزو جدا نشدنی زمستان‌هاست؛ ولی هر سال طرح متفاوتی از آن وارد خرید و فروش می‌گردد. در این مطلب فهرستی از لباس‌های واجب برای هر فصل را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید با فکر منظم‌تری دست به گزینش و خرید کردن لباس بزنید.

فصل نخست: لباس‌های واجب برای بهار

آب و هوای بهار نه زمستانی می باشد و نه تابستانی و هم زمان وجه تمایز‌های هر دو را دارد؛ برای نمونه اوایل فروردین تا حالا گاهی هوا سرد می‌گردد؛ در صورتی که هوای خرداد عموماً بسیاری گرم می باشد. به همین خاطر می بایست در مقایسه با پوشش بهاره‌تان توجه کافی داشته شوید تا بتوانید از خودتان در مساوی سرما و گرما مراقبت نمایید. سعی نمایید در فهرست لباس‌های بهاره‌تان گزینه‌های زیر را قرار دهید:

  • کفش جلو بسته: از آنجایی‌که هوای بهار اکثراً بارانی و خنک می باشد؛ خوب تر می باشد از کفش‌های جلو بسته در این فصل بهره ببرید. کتانی‌های زنانه آسان با رنگ‌های بهاره و کفش‌های جلو بسته زیبا می‌توانند برایتان مطلوب باشند.
  • کاردیگان و رویه لباس: هوای بهار گاهی سرد می باشد و گاهی گرم. به همین خاطر نیز نمی‌توانید جست و جو لباس‌های کاملاً گرم بروید و خوب تر می باشد لباس‌هایتان را لایه بندی نمایید؛ به عنوان مثال روزی که هوا خنک می باشد یک مانتوی نخ پنبه خنک بپوشید؛ ولی روی آن یک کاردیگان یا رویه لباس تقریباً گرم به تن نمایید. خواص پارچه نخ پنبه نمی‌گذارد در ساعت‌های نخستین روز سردتان گردد. با تابیدن آفتاب ظهر و حس گرما نیز می‌توانید کاردیگان را دربیاورید.
  • بارانی: سومین لباسی که خوب تر می باشد در لیست خرید کردن بهاره‌تان قرار بگیرد، بارانی می باشد. داشتن یک بارانی مانع خیس شدن لباس‌هایتان زیر رگبار باران‌های بهاری می‌گردد و به استایلتان نیز زیبایی زیادتری می‌بخشد.

بقیه لباس‌های بهاره محدودیت خاصی ندارند. از بلوز آستین سه ربع نخی گرفته تا شلوار جین کاغذی می‌توانند در مجموعه لباس‌های بهاره قرار بگیرند.

کاربردی‌ترین لباس‌های هر فصل

فصل دوم: لباس‌های پر کاربرد برای تابستان

گرمای تابستان با کسی شوخی ندارد و در صورتی که ندانید با کدام لباس‌ها به مقابله‌اش بروید، دچار موارد اضافه می‌شوید؛ سردرد، عرق سوز شدن و گرما زدگی مثال‌هایی از این موارد می باشند. دقت به موارد زیر شما را خوشتیپ و خنک نگه می‌دارد و مانع از بروز موارد مربوط به گرما و گرمازدگی خواهد شد:

  • کفش خنک: کفش های کالج و عروسکی زنانه و زیبا و صندل‌های خنک تابستانه از عالی ترین گزینه‌ها برای خنک ماندن می باشند. توجه داشته شوید کفی کفش تابستانه می بایست ضد تعریق باشد؛ در غیر این شکل فضای مرطوب داخل کفش می‌تواند موجب بروز قارچ گردد.
  • دامن شلواری: عالی ترین شلوارها برای تابستان دامن شلواری‌های نازک یا شلوارهای گشاد و خنک می باشند. از پوشیدن شلوارهای چسبان با پارچه‌های ضخیم جدا خودداری نمایید. این شلوارها به آسانی موجب حساسیت‌های پوستی خواهند شد.
  • مانتوی نخی: خرید کردن مانتوی آزاد نخی با رنگ روشن از بقیه نکاتی می باشد که می‌تواند تابستان داغ شما را خنک کند. مانتوهای نخی هوا را به آسانی از بین تار و پودها عبور می‌دهند و بدن را خنک نگه می‌دارند.

حول خرید کردن بقیه لباس‌های این فصل نیز به نخی بودن، آزاد بودن و داشتن رنگ روشن به منزله ی سه المان اساسی و واجب لباس‌های تابستانه نگاه نمایید که خوب تر می باشد کل لباس‌هایتان حداقل یکی از این المان‌ها را در خودشان جا داده باشند.

فصل سوم: لباس‌های واجب پاییز

هوای پاییز می‌تواند با سرعتی باورنکردنی از خنک به سرد تحول کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم نکاتی را که در باقی مطلب می‌خوانید، در لیست لباس‌های پر کاربرد و واجب پاییز قرار دهید:

  • تونیک بافت نازک: تونیک‌های آستین بلند بافت نازک یکی از گزینش‌های پر کاربرد فصل پاییز می باشند. این لباس‌ها به تنهایی شما را گرم نگه می‌دارند؛ ولی موجب عرق کردنتان نمی‌شوند.
  • رویه گرم یا بارانی: داشتن یک بارانی آسان یا یک رویه بافت گرم از بقیه گزینه‌هایی می باشد که مناسب می باشد استفاده از آن را مد نظر قرار دهید. هر وقت هوا سرد شد می‌توانید رویه را به بلوز بافتتان افزوده نمایید و هر وقت گرمتان شد آن را دربیاورید.
  • شال و روسری گرم: نوع ها طرح های شال و روسری گرم و بافتنی وجود دارد که همگی برای پاییز عالی می باشند. در صورتی که حس می‌نمایید فضا کارتان گرم می باشد و پوشیدن شال گرم ذهن نیکی نیست؛ استایل بیرونتان را به نیز نریزید. می‌توانید یک شال نخی آسان را برای داخل فضا اداری قرار دهید. در صورتی که نیز مقنعه سر می‌نمایید، استفاده از کلاه و شال گردن را فراموش نکنید.

کاربردی‌ترین لباس‌های هر فصل

فصل چهارم: لباس‌های مطلوب برای زمستان

کل روزهای زمستان سرد می باشند و از این به قصد تکلیف آدم با لباس پوشیدنش معین می باشد. خرید کردن این مورد های کمکتان می‌کند در زمستان گرم بمانید:

  • نیم بوت: عالی ترین کفشی که به ساختن نوع ها استایل‌ها یاری می‌کند، نیم بوت می باشد. نیم بوت نیز برای استایل روزمره مطلوب می باشد و نیز به عمل استایل نیمه رسمی می‌آید. گرم می باشد؛ لیز نمی‌خورد و امنیت شما را فراهم خواهد کرد. توجه داشته شوید که خرید کردن نیم بوت و کفش درست، خوب تر از بها کم برای خرید کردن کفشی غیر درست و نامطمئن می باشد. سپس قسمتی از درآمد‌تان را به خرید کردن کفش درست اختصاص دهید.
  • پالتو یا کاپشن: همان تونیک‌های بافت نازک را که از فصل پیش خریده‌اید، در زمستان دم دست بگذارید؛ اما به جای اینکه آن را با رویه یا بافت هم راه نمایید، به هم راه کاپشن یا پالتو بپوشید.
  • شلوار ضخیم و گرم: استفاده از شلوار جین‌های تیره رنگ، شلوارهای مخمل کبریتی و شلوارهای پشمی و تو کرکی برای مبارزه با سرمای زمستان ایده آل می باشد. در صورتی که شلوارتان چندان گرم نیست، می‌توانید از یک جوراب شلواری تو کرکی نازک در زیر شلوار بهره ببرید.

خرید کردن دستکش گرم، شال و کلاه و گوش گیر از بقیه خریدهایی می باشند که می‌توانند شما را گرم نگه دارند.

 

منبع:روزنامه قرمز

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *