چگونه و در کجا از کیف های حصیری استفاده کنیم

چگونه و در کجا از کیف های حصیری استفاده کنیم

فهرست مطالب

چطور و در کجا از کیف های حصیری استفاده کنیم

کیف های حصیری

کیف های حصیری در گذشته بویژه در دهه 70 و 80 رواج خیلی داشتند. اکثر زنان و دختران از حرف مادر غول پیکر های ما ، این کیف ها را در مدارس، پیک نیک، خریداری و در ضمن فضا کاری کنار خویش داشته اند. ولی به مرور و با تحول ذائقه صنعت مد، این کیف ها کاربرد عمومی خویش را از دست دادند و اکثر در سواحل مورد استفاده قرار گرفتند.ولی در ده سال این روزها ، کیف های حصیری کلاسیک ، مجدداً احیاء شده و به داخل شهرها، مهمانی ها، قرار های ملاقات و فضا های کاری برگشته اند.

کیف های حصیری

علاقه ی ما به آسان پوشی

علاقه ی ما به آسان پوشی ،چرخه صنعت مد و سلیقه طراح ها از دلایل اساسی بازگشت کیف های حصیری می باشند. با دقت به فصل تابستان و تعطیلات بلند و رواج سفرها و خوش گذرانی ها ، مشخصاًً گرایش طراح ها مد در این فصل به سوی بافت های حصیری اکثر می گردد.اگرچه کیف های حصیری در کنار لباس ها و کفش های اسپرت یکی از نماد های رفاه و استایل فرانسوی می باشند ولی هم زمان احساسی سراسرً ساده و دوست داشتنی به شما هدیه می کنند که زیاد کیف قسمت هست.

کیف های حصیری

شاید هر یک از شما با سؤالاتی از این مواجه شوید: آیا یک کیف حصیری ، قابل استفاده در مکان کاراست؟ آیا یک کیف کوچک کلاچ با بافت حصیری را می توان در یک مهمانی رسمی در دست داشته باشم؟اگرچه این کیف ها ، ظاهری اسپرت دارند ولی قابل استفاده در مناسبت های رسمی و غیر رسمی هستند. چرا که مکرر نباید از قراردادها و قوانین خشک و خسته کننده پیرو ی کرد، گاهی در دست داشتن یک کیف حصیری زیبا در یک فضای سراسرً رسمی زیاد حرفه ای تر و به روز تر از کیف های معمول و متداول می باشند.

کیف های حصیری

پس هر از گاهی به چالش کشیدن باورهای کلیشه ای ، خالی از لطف نیست. در ضمنً برخی از پیشنهاد های تازه کیف های حصیری ، سراسر فاخر و در خور مراسم زیاد رسمی و فضا های کاری هستند و با کت و دامن یا لباس های مجلسی ، ترکیب برازنده ای پدید می آورند که اکنون و هوای تابستانی هم دارد.در باقی مطلب شما را با لیستی از لباس ها باخبر می کنیم که به زیبایی با کیف های حصیری ، ست می شوند و می توانند الهام قسمت شما در گزینش لباس مطلوب باشند:

کیف های حصیری

– لباس های کتان
– پیراهن های گلدار تابستانی
– بلوز شلوارهای اسپرت سرهمی
– لباس های تک رنگ سفید، سیاه ، نارنجی و زرد
– جین
– پیراهن های طرح قدیمی بلند
– لباس های خالداریا شطرنجی
– اشکال شلوارک های آسان ، پیشنهاد دار، چین دار و …
– لباس های سایز غول پیکر تابستانی
– لباس های بژ، کرم، خاکستری مایل به قهوه ای، خاکی
– لباس های سبک سافاری ( کلاه ، لباس های جیب دار در نگ های خنثی ، پوتین یا کفش اسپرت. …)

منبع : هونل

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *