چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

فهرست مطالب

چطور به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

هیچ شکی نیست که دهه 60 میلادی یکی از سالیان مختلف در صنعت مد و فشن بود. رنگ های بولد و پلن های جالب، لباس های این دوران را جایگزین به یکی از تاثیرگذارترین لباس ها نموده به طوری که گرافیست های مد و فشن تا به حال نیز تا به حال از آنان الهام می گیرند. دهه 60 میلادی، دورانی بود که زنان سنت ها را شکستند و به جای آن به سبک شخصی خویش روی آوردند. در اصل می توان آن دوران را دوران انقلاب در صنعت مد به حساب آورد. در صورتی که شما نیز دوست دارید با مدهای لباس های زنانه در آن سالها مانوس شوید، در تداوم مقاله هم گام مان بمانید.

پلن های بولد

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

پلن های بولد یکی از فاکتورهای برجسته در صنعت مد دهه 60 میلادی بودند. پلن های بولد، از گلدار گرفته تا طریق طریق، در کنار رنگ های گوناگون و شاد، ظاهری جلب توجه کننده و منحصر بفرد را به زنان بخشیده بود. اگر چه زنان آن دوران در کنار این لباس های بولد، از اکسسوری هایی به رنگ خنثی شبیه سفید با مشکی استفاده می کردند تا ظاهرشان بسیار شلوغ و بهم ریخته به چشم نیاید.

جوراب شلواری های رنگی

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

از آنجا که رنگ ها در دهه 60 میلادی حرف نخست را می زدند، نه فقط در لباس، بلکه در جوراب شلواری ها هم دیده می شدند. جوراب شلواری های رنگی یکی سایر از مدهای مورد تمایل زنان آن دوران بود. آنان عموماً این طرح لباس را با دامن یا پیراهن های کوتاه به تن می کردند. رنگ های زرد، نارنجی و بنفش از پرطرفدار ترین رنگ ها برای پاسخ شلواری به حساب می آمدند.

بوت سفید

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

بوت سفید رنگ یکی سایر از مدهای دهه 60 میلادی بود که زنان در فصل های سرد سال به پا می کردند. این طرح بوت کمی پاشنه داشته و ارتفاع آن تا به زیر زانو می رسید. در صورتی که چه پس از آن، طرح های بعدی با رنگ های گوناگون به معامله آمد لیکن این طرح بوت همچنان به منزله ی یکی از ترندهای آن دوران شناخته می گردد که زنان آن را عموماً به هم گام دامن کوتاه به تن می کردند.

طرح مو

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

مدهای دهه 60 میلادی زیاد هیجان انگیز بودند. از چتری گرفته تا موهای پوش داده شده و پیکسی، تا به حال نیز این طرح ها استقبال خویش را در بین زنان دارند. سپس در صورتی که شما نیز خواستید که به سبک آن سالها موهایتان را طرح دهید، دست تان در گزینش باز می باشد و توانایی دارید مدلی را که با فرم شکل شما هماهنگی دارد، گزینش نمایید.

آرایش

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

چشم های برتر، لب های بی رنگ، سایه های مات، خط چشم دنباله دار… از مدهای آرایشی آن سالها به محسوب می رفتند. زنان دهه 60 برای داشتن چشمانی برتر از ریمل های حجم دهنده استفاده می کردند و به هم یاری سایه های رنگی چشمی شبیه آبی به چشمان شان حجم زیادتری می دادند. از آنجا که آنان همه تمرکزشان را روی چشم ها می گذاشتند، برای برقرار شکل شان از رنگ های مات استفاده می کردند تا تمرکز از روی چشم هایشان برداشته نشود.

جواهرات

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

جواهراتی که در دهه 60 میلادی مد شد، با جواهرات سالیان پیش از آن سراسر مختلف می باشد. در ابتدای این دهه جواهرات مروارید و فلزی برتر دقت گرافیست های مد را به خویش گرفتن کرد لیکن هر چه به سوی انتهای این دهه پیش می رفت، جواهراتی از جنس پلاستیک با پلن های هندسی و رنگ های روشن و به سبک پاپ آرت، تبدیل آنان می شد. اگر چه این سبک جواهرات را هر زنی نمی پسندید و زیادتر در بین گرافیست های و هنرمندان طرفدار داشت.

پیراهن های راسته کوتاه

چگونه به سبک دهه ۶۰ تیپ بزنیم؟

یکی از طرح های پرطرفدار پیراهن خانم های دهه 60 میلادی، پیراهن هایی کوتاه و راسته بود. به علت پلن آسان و آسانی که این پیراهن داشت، حدودا آن را در تن هر زنی می شد دیدن کرد. اگر چه تا به حال نیز تا به حال این طرح پیراهن طرفداران خویش را دارد، با این اختلاف که در آن دوران رنگ های بولدتر زیادتر مورد دقت بود.

 

منبع : برترین ها

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *