کلاژن چیست؟

کلاژن چیست؟

کلاژن چیست؟ شاید شما کلاژن را به منزله جزئی از لوسیون بدن موردعلاقه تان و یا مکمل خوراکی بشناسید. ولی واقعا کلاژن چیست و شما

مشاهده مطلب
چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

فهرست مطالب

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

تمام‌ی آدم‌های کره‌ی زمین با ژنتیک و خصوصیات منحصر به فردی به جهان می‌آیند که قسمتی از این خصوصیت‌ها قابل دگرگونی می باشند و برخی بعدی تا انتها عمر ثابت برقرار می‌سان. چاقی یا لاغری را می‌توان کنترل کرد؛ لیکن فاکتوری نظیر قد، موردی نیست که در گزینش آن دستمان باز باشد. عموماً به خانم‌هایی که قد زیر ۱۶۰ سانتی‌متر دارند ریزه می‌گویند؛ لیکن این اشخاص عموماً این مسئله را به عالی ترین شمایل مدیریت می‌کنند: به جای کفش‌های تخت، اکثر از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند و دائم در نگاره‌ها جلوتر از تمام می‌ایستند. لیکن آیا مانتویی که می‌پوشند، آنان را بلندتر نشان می‌دهد؟ در صورتی که شما جز خانم‌های ریز اندام و کوتاه قد هستید، جهان به انتها نرسیده می باشد و اطمینان به نفستان را حفظ نمایید! مورد نیاز نیست کفش پاشنه بلند جزء جدانشدنی استایلتان باشد. کافی ا‌ست مانتویی را گزینش نمایید که شما را بلندتر نشان بدهد. می‌توانید ترفندهایی را که برای گزینش درستِ مانتو برای بلندتر نشان دادن قدتان در تداوم اطلاق‌ایم، در وقت خرید کردن مانتو به دلیل بسپارید.

مانتویی تماماً اندازه و سایزتان را بپوشید

پوشیدن مانتویی که دقیقاً اندازه تن‌تان می باشد، می‌تواند اثر بسزایی در نشان دادن بلندی قدتان داشته باشد. مانتو‌های راحت‌ای که تنگ و شکل تن می باشند را گزینش نمایید تا اندامتان کشیده‌تر به نظر برسد. مانتوهای گشاد گزینش‌های مناسبی نیستند؛ به علت شما را از نظر عرضی مشهور نشان می‌دهند. مانتوهایی که تقریباً جذب تن می باشند.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

استایلی تعدادی لایه با مانتو نسازید

در صورتی که لباس‌های جذب و تنگ را دوست ندارید و تصمیم دارید دنبال با موج ترندها حرکت نمایید و مانتوهای آزاد و گشاد را گزینش نموده‌اید، از شمار لایه‌ی کمتری در استایل‌تان بهره ببرید. بارزترین مساله‌ای که بین فشن بلاگرهای تقریباً قد کوتاه نیز‌به علت “میروسلاوا دوما” مشترک می باشد، استفاده از پایین ترین شمار لایه‌های لباس می باشد. از رایج‌ترین استریت استایل‌ها استفاده از یک کت، مانتو یا کاپشن سایز مشهور و یا گشاد می باشد که با پایین ترین شمار لباس راحت و تنگ در زیرش ست می‌شوند.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

یقه‌ی مانتو را دو دستی بچسبید!

یقه نقطه‌ی کانونی در بخش بالا تنه‌ی شما می باشد که دقت به گزینش درست آن می‌تواند بالا تنه‌ی شما را باریک، بلند و کشیده‌تر نشان بدهد. یقه‌های کشیده و هفتی در لباس‌ها دو مزیت دارند؛ نیز شما را شیک نشان می‌دهند و نیز از روش ساخت خطای دید باز نیز به لاغر نشان دادن‌تان یاری می‌کنند. یقه‌های هفتی و کشیده نظیر یقه انگلیسی یا یقه آبشاری موجب بلندتر نشان دادن گردنتان می‌گردد و با ساخت خطای دید، یکی از مسیر‌های بلند شدن قدتان می باشد. هرقدر عمق یقه‌ی شما اکثر باشد به نیت واپسین به این معنا که قد بلندی نزدیک‌تر خواهید شد. برای یقه، صفر را نصف نمایید! علاوه بر فرم یقه هفت، یقه‌های گرد نیز راهگشا می باشند به شرطی که گردی‏شان گود و مثل نصف یک بیضی باشند. برای همین از عبارت نصف صفر استفاده می‏کنیم. پس یقه‌ها را دو دستی بچسبید!

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

مانتوهای مسیر‌مسیر را گزینش نمایید

هر انتخابی که می‌خواهید داشته شوید؛ لیکن پیگیری لباس‏هایی که مسیر‌مسیر افقی دارند نروید! خط‌های افقی شما را بلندتر نشان نمی‌دهند. مسیر‌مسیر‌های عمودی از بعدی مسیر‌های بلند نشان دادن قد می باشد. اگر چه مسیر‌مسیر‌ها هر چه باریک‌تر باشد مطلوب‌تر می باشند. این خط ها علاوه بر لاغر نشان دادن اشخاص، نقش پر رنگی در افزوده شدن به سانتی‌مترهای قدشان بازی می‌کنند. در صورتی که دوست دارید کشیده به نظر برسید از مانتو‌هایی با خط ها تیره، نازک و عمودی یاری بگیرید. خط ها عمودی این مانتوهای کلاسیک، چشم بیننده را به جهت بالا و پایین راهنمایی می‌کند و این موجب خطای دید می‌گردد. از این به قصد، لباس دارای خط ها مسیر مسیر عمودی، قد را بلندتر نشان می‌دهد و در معادل، مسیر‌مسیر افقی به شما ظاهری عریض‌تر و قد کوتاه می بخشد.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

مونوکروم بپوشید

رنگ مانتو را به نحوی گزینش نمایید که استایل شما مونوکروم (تک رنگ) باشد. تک رنگ پوشیدن در نشان دادن خط صافی از اندام‌تان کارایی بسزایی دارد. در صورتی که قد کوتاه هستید یا اندام ریزی دارید، از استایلی که گوناگونی رنگی بالایی دارد دوری نمایید؛ به علت پوشیدن دو رنگ مانتو و شلوار، بدن شما را در چشم بیننده به دو بخش تقسیم می‌کند و چشم به غلط، قد را کوتاه‌تر فرض خواهد کرد. یک پوشش مونوکروم یا تک رنگ، یک مسیر هوشمندانه برای کشیده نشان دادن بدن شما (با ساخت یک خط دیداری عمودی) می باشد. این شغل، چشم‌ها را گمراه نموده، و اکثراً ظاهر بلندتری را به اندام شما می‌بخشد.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

جنس مانتو را از قلم نندازید!

کسانی که قد چندان بلندی ندارند با یک مجموعه تغییرات راحت در استایل‌شان، می‌توانند خویش را قد بلندتر نشان دهند. این تغییرات چندان سخت و پیچیده نیست و در در وقت خرید کردن لباس به آسانی می‌توانید آنان را به دلیل بسپارید؛ به منزله ی نمونه برای گزینش جنس مانتو حساسیت به خرج بدهید. برای قد بلند به نظر آمدن می بایست از پوشیدن لباس‌هایی با دیزاین‌های خاص و پارچه‌های زمخت خودداری نمایید. در‌ازای پارچه‌های تیره رنگ، نازک و نرم را گزینش نمایید. به خصوص پارچه‌هایی که مانتوی شما را لَخت و افتاده نشان می‌دهد.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

مانتوهای دیزاین‌دار؛ ممنوع!

مانتو‌هایی با دیزاین‌های شلوغ و درشت برای اشخاص کوتاه قد مطلوب نیستند. خوب تر می باشد از پارچه‌ها و مانتوهای بدون دیزاین و راحت بهره ببرید. در صورتی که از مانتوهای راحت خسته شده‌اید، برای بلندتر نشان دادن قدتان مانتو‌هایی با دیزاین‌های ریز – سان دیزاین چهارخانه ریز – شما را قد بلند و خوش‌اندام جلوه می‌دهد و می‌تواند یک گزینه مطلوب باشد. در معادل مانتو‌هایی با نقش و نگار شلوغ، هرگز‌ مطلوب شما نیستند. نقش‌های درشت روی لباس، موجب می‌شوند شما کوتاه‌تر و پهن‌تر به نظر بیایید.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

قانون دو به سه یا یک به سه

موثرترین و با اهمیت‌ترین فاکتور برای گزینش یک مانتو برای کسانی که چندان بلند نیستند، قد مانتو می باشد. یک جستجوی راحت برای گزینش قد مانتوی مطلوب برای قدکوتاه‌ها، شما را گیج می‌کند. بعضی منابع شما را به استفاده از مانتوهای بلند تا قوزک پا تشویق می‌کنند و بعضی بعدی مدعی می باشند که مانتوی بی نهایت کوتاه می‌تواند پاهای شما را کشیده‌تر نشان بدهد. هیچ کدام از این توصیه‌ها غلط نیست و اگر چه همه ی نیز نیست. برای تشخیص درست، از قانون دو به سه (یا یک به سه) بهره ببرید. این الگو که به شکل ترکیبی از اعداد نام گذاری شده می باشد، قانون راحت‌ای که در عکس برداری از آسمان نیز کاربرد دارد و به شما می‌گوید در یک نگاره طبیعت، آسمان می‌تواند یک سوم فضای نگاره و زمین دو سوم برقرار مانده را اشغال کند یا برعکس. این قانون به راحتی در استایل کردن کوتاه قدها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ مانتو دو سوم و شلوار یک سوم قد شما را در بر بگیرد یا برعکس. می بایست توجه نمایید که از لباس‌هایی که همه خط ها مرزی بدنتان را می‌پوشاند استفاده نکنید.

چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

منبع: کمدا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *