چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

فهرست مطالب

چگونه استایل خویش را پیدا کنیم ؟

از تیپ ها و استایل ها الهام بگیرید

از مزایای جست و جو کردن سلبریتی ها و اکانت های مرتبط به مد و بلاگر ها این هست که چشم شما با لباس ها و تیپ های متفاوتی مانوس میشود . برای نمونه بلاگری را میبینید که یک بار یک کت را با تیشرت آسان ای و بار غیر از این با یک بلوز مردانه کلاسیکی ست می کند . و دیدن همین عکس موجب میشود وقتی که برای گشتن لباس مطلوب تمام کمد خویش را به نیز میریزید ، به این اندیشه بیفتید که یکبار کت کلاسیک خویش را با تیشرت امتحان نمایید .و یا اینکه ببینید شخصی رنگی که شما هیچ وقت امتحان نکردید را چقدر نیکو ست نموده هست .پس به این تصاویر با توجه زیادتری نگاه نمایید . تصاویر را در موبایل خویش ذخیره نمایید و هر وقت نیاز به ایده و یا استایلی برای لباس پوشیدن داشتید ، به آنان رجوع نمایید.

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

حواستان به مد روز باشد

حواستان به مد روز باشد اما در دام خریداری ترند های روز نیفتید . صرفا خریداری مورد های به روز نیز کاری بی فایده و بی کارایی در استایل شما هست. و تنها نیز مبلغ خویش را دور ریخته اید. برای نمونه شما از شلوار جین بیشتر استفاده می نمایید . میتوانید همان شلوار جین را کمی به روز تر نمایید . میتوانید مروارید به شلوار افزوده نمایید تا ظاهر به روز تری به خویش بگیرند. و به یاد داشته شوید که لباس های با مرغوبیت بخرید .بی نهایت خوب تر هست که یک کت جنس نیکو و احتمالاً کمی نیز گران بخرید و کت را بار ها و با لباس های مختلفی ست نمایید .

چطور استایل خود را پیدا کنیم ؟

از امتحان کردن نترسید

وقتی که به خریداری میروید ، سعی نمایید لباس هایی که هیچوقت نمیپوشید را امتحان نمایید و نترسید. اینکار یاری اضافه به پاسخ سوال “چگونه استایل خویش را پیدا نمایید ” می کند . با امتحان کردن لباس های گوناگون معطوف می شوید که چه لباس هایی به شما می آید و یا چه رنگ هایی که قبلا هرگز استفاده نمی کردید به شما می آید .در کنار این در برخی از مغازه های غول پیکر ، لباس ها و ست های زیبایی بر تن مانکن ها می کنند .که برخی از این ست ها واقعا فوق العاده می باشند. دقت داشته شوید که برجسته ترین مساله در پیدا کردن استایل ، آسانی شما هست .و آسانی نیز موجب اطمینان به نفس می گردد . پس در هنگام گزینش لباس سلیقه و آسانی خویش را در نظر بگیرید. در صورتی که دوست دارید لباس نارنجی بپوشید و احساس نیکی نیز دارید ، پس نارنجی بپوشید و نگران حرف دیگر نباشید . برجسته آسانی و خوشایند شما هست .

منبع:مدوپیا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *