چرا نباید لباس ارزان خرید؟

چرا نباید لباس ارزان خرید؟

فهرست مطالب

چرا نباید لباس ارزان خرید کردن؟

خرید کردن لباس ارزان عبارتی وسوسه کننده می باشد؛ بسیاری‌ها ذهن می‌کنند هنگامی ارزان بخرند، برد نموده‎‌‌اند؛ غافل از اینکه ارزان خریدن به هزار و یک علت یک باخت همه می باشد. از این هزار و یک علت، در این مطلب با تعدادی علت بسیاری شاخص که خرید کردن لباس ارزان را قدغن می‌کند، مانوس خواهید شد، با ما همقدم شوید.

خرید کردن لباس ارزان به ضرر جیب شماست

خرید کردن لباس ارزان به ضرر اقتصاد فردی شما همه می‌گردد. کافی می باشد به هنگام‌هایی ذهن نمایید که عبارت حراج ۵۰ درصدی و تخفیف ویژه را روی ویترین مغازه‌ها یا در بنر وب سایت‌های تحت وب دیده‌اید و فورا برای خرید کردن دست به عمل شده‌اید.
در چنین شرایطی اکثراً اشخاص به علت ارزان بودن لباس‌ها تعدادی لباس بی‌مرغوبیت می‌خرند که شاید واقعا به کارشان نیز نیاید و در ضمن افزون نیز آنان را نپوشند.

کمیت خوب تر از مرغوبیت می باشد؟

شاید ذهن نمایید خرید کردن شمار بسیاری لباس ارزان موجب می‌گردد بتوانید اشکال استایل‌های متعدد را برای خودتان بسازید و به اصطلاح استایلیش Stylish به نظر برسید؛ ولی واقعیت گوناگون با این طرز تفکر می باشد.

کافی می باشد استایل بازیگران و طرح‌های بین‌المللی را وارسی نمایید تا آگاه شوید آنان برای استایلیش بودن به شمار بسیاری لباس ارزان احتیاج ندارند؛ بلکه شمار کمتری لباس‌های با مرغوبیت‌‌تر می‌خرند که به فرم بدنشان می‌آید و جذابیتشان را چندان می‌کند.

خرید کردن، طریق حل نیست

واقعیت این می باشد که بسیاری از ما گاهی جست و جو خرید کردن می‌رویم شبیه می‌خواهیم حس مناسب تری داشته باشیم.در شرایط اقتصادی فعلی خرید کردن به جهت گزینه‌های ارزان‌‌تر می‌رود و اشخاص شاید برای داشتن حس خوب تر، خرید کردن لباس ارزان را مد نظر قرار دهند. کافی می باشد تعدادی بار از پوشیدن لباس ارزانتان بگذرد و آن را شسته شوید تا آگاه شوید چقدر آسان رنگش را از دست می‌دهد، فرم پارچه‌اش تغییر می‌گردد و در ضمن شاید دوخت‌هایش از نیز باز شوند.

چرا نباید لباس ارزان خرید؟

مورد نظر بلند مدت بگذارید

گاهی وقت‌ها قیمت‌های همین لباس‌های ارزان در طول یک سال در صورتی که در کنار نیز جمع گردد، جایگزین به پول بسیاری خواهد شد؛ مبلغی که می‌تواند به آسانی خرج یک مسافرت تفریحی نیکو گردد و تا انتها عمر خاطره‌های نیکی برایتان برقرار بگذارد؛ در صورتی که لباس‌ها تعدادی هنگامی اکثر برایتان نخواهند ماند.

خرید کردن لباس ارزان، ضرری غول پیکر برای کارگران

یکی از کارهایی که صنعت فشن اعمال می‌دهد این می باشد که به ما تلقین کند می بایست چگونه به نظر برسیم و برای دست یابی به این مورد نظر به چه لباس‌هایی احتیاج داریم.

فست فشن به اشخاص جامعه القا می‌کند که برای دوست داشتنی بودن، احتیاج دارند تا لباس‌هایی متعدد بپوشند. هنگامی این لباس‌ها گران باشند، کسانی که حالت اقتصادی متوسطی دارند، راهکار‌ای جز خرید کردن لباس ارزان نخواهند داشت؛ حالا این لباس ارزان به چه قیمتی طراحی می‌گردد؟ به هزینه زندگی یک کارگر آسان در یک منطقه محروم که برای توسط آوردن لقمه‌ای نان مجبور می باشد ساعت‌های بلند در کارگاه‌های غیر درست عمل کند تا بتواند احتیاج خریدار‌ها به لباس ارزان را رفع کند.

عمل سودمند را تبدیل نمایید

در صورتی که به خرید کردن لباس ارزان اعتیاد پیدا نموده‌اید یا خرید کردن کردن موجب می‌گردد ناراحتی‌هایتان را فراموش نمایید؛ سعی نمایید عمل سودمند شخصی دیگر را تبدیل این قضیه نمایید تا بدون اینکه به خودتان و ناحیه اطرافتان آسیب بزنید، حس مناسب تری داشته شوید.
این عمل در بلند مدت موجب بهبود شرایط اقتصادی و روحی شما خواهد شد.

منبع:کاتالوگ دلتا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *