هر آن چه باید از زنان فرانسوی بیاموزیم

هر آن چه باید از زنان فرانسوی بیاموزیم

فهرست مطالب

هر آن چه می بایست از زنان فرانسوی بیاموزیم

زنان فرانسوی به راحتی و هم زمان زیبایی شهرت دارند و برای این که ظاهری زیبا و بدون نقص داشته شوید کافی می باشد این قواعد آسان و ارزشمند در تماس با استایل زنان فرانسوی را رعایت نمایید.

هر آن چه باید از زنان فرانسوی بیاموزیم

آنان کفش های آسان و ظریف دوست دارند

زنان فرانسوی تمایل ای به کفش های لژدار و پاشنه ۱۰ سانتی ندارند. آنان اکثر از استایل زنانه خودشان را دوست دارند به همین خاطر هیچوقت خودشان را با پوشیدن کفش های پاشنه بلند عذاب نمی دهند. به همین خاطر کفش هایی می پوشند که بتوانند همه ی روز با آن کانال بروند.

مدل کفش زنانه فرانسوی

آرایش طبیعی را اولویت می دهند

زنان فرانسوی صرفنظر از سن و موقعیت اجتماعی به زیبایی طبیعی خویش ضرورت بسیاری می دهند و می دانند که چطور زیبایی های طبیعی خویش را خاص تر نشان دهند. حداکثر آرایش آنان در روز ریمل، رژگونه و رژلب رنگ طبیعی می باشد و در ساعات غروب کرم پایه سبک، خط چشم دنباله دار و رژلب رنگ روشن استفاده می کنند. این سبک آرایش در ساعات روز برای یک زن فرانسوی مطلوب نیست.

مدل آرایش زنان فرانسه

و به رژلب قرمز تمایل دارند

همه ی زنان فرانسوی حداقل ۱ عدد رژلب قرمز در کیف آرایشی خویش دارند که در مورد های الزامی از آن استفاده می کنند. به موضوع نمونه زمانی به یک جشن دعوت شده باشند و زمانی برای رفتن به خانه و حاضر شدن نداشته باشند تنها با یک رژلب قرمز خودشان را برای جشن حاضر می کنند.

مدل آرایش زنانه فرانسه

طرح موهای آسان را اولویت می دهند

احتمالاً هیچوقت یک زن فرانسوی را با موهای شینیون شده شلوغ نبینید به علت به نظر آنان این طرح موها سخت و خسته کننده می باشند. آنان موهای دم اسبی و بافته شده فقط طرح موهایی می باشند که زنان فرانسوی تمایل بسیاری دارند.

مدل مو زنان فرانسه

آنان به عالی ترین آرایشگاه ها می روند

یک زن فرانسوی اولویت می دهد لباس های ارزان بخرد تا بتواند به عالی ترین آرایشگاه ها برود.زمانی لباس مطلوب استایل شان باشد ارزش آن ضرورت چندانی ندارد. ولی هیچوقت نمی تواند موهای خراب و یا رنگ نامناسب مو را پوشیده کند. به همین خاطر عالی ترین طرح موها از فرانسه سرچشمه می گیرند. آرایشگرهای کسب و کار ای در فرانسه طوری موها را کوتاه می کنند که بدون احتیاج به شی ای خوش وضعیت می شبیه.

مدل مو زنانه فرانسه

آنان به زیبایی اکسسوری ها هم ضرورت می دهند

شال گردن، دستکش، عینک آفتابی و جواهرات برای زنان فرانسوی از پایه های اساسی استایل می باشند. احتمالاً لباس های آنان زیاد آسان و تک رنگ باشند ولی این اکسسوری ها می باشند که استایل صحیح یک زن فرانسوی را می سازند. اکسسوری هایی مانند شال و کلاه می توانند استایل را به کلی تحول دهند و یک زن فرانسوی در این موضوع مهارت بالایی دارد.

اکسسوری زنان فرانسه

زنان فرانسوی برندهای لوکس و لباس هایی با مدل نشانه نمی پوشند

آنان اکثر اولویت می دهند از برندهای ناشناخته لباس بخرند تا این که لباس هایی با مدل لوگوی عالی بپوشند. برای زنان فرانسوی نشان دادن ارزش لباس نوعی بی سلیقگی می باشد.

مدل لباس زنانه فرانسه

آنان هیچ موقع برنزه نمی کنند

زنان فرانسوی مکرر ضد آفتاب کنار خویش دارند، کلاه و لباس های آستین بلند رنگ روشن می پوشند. به اعتقاد آنان برنز شدن پوست سن را بالا نشان می دهد به همین خاطر اولویت می دهند پوست روشن داشته باشند. پوست روشن برای فرانسوی ها لوگو ثروت و موقعیت اجتماعی بالاست.

مدل استایل زنانه فرانسه

در فرانسه استایل تنها ظاهر و لباس نیست بلکه فلسفه، سبک زندگی و عزت به خویش را هم در بر دارنده می گردد. یک زن فرانسوی قیمت صحیح خودش را می داند. او برای تحت نتیجه گذاشتن دیگران به خودش رسیدگی نمی کند بلکه برای این که خودش را دوست دارد این موضوع را تکمیل می دهد. او مراقب وزنش است ولی هیچوقت به سوی رژیم های سخت نمی رود به علت می داند یک زن هنگامی زیباست که خودش از زندگی خودش کیف ببرد.

مدل استایل زنان فرانسوی

منبع : بدونیم

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *