کاهش اشتها ی کاذب

کاهش اشتها ی کاذب

اشتهای کاذب زمانیست که برای خوردن غذا می نشینید وخیلی گرسنه باشید زیاد خواهید خورد. در این زمان شما غذاهای نامناسب خورده و یا چند بار بشقاب خود را پر خواهید کرد. اما باید این عادت را کنار بگذارید. وجلوی اشتهای کاذب خود را بگیرید.

مشاهده مطلب
درمان عفونت لثه

درمان عفونت لثه

درمان عفونت لثه اگر به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. لثه دچار بیماری هایی می شود که

مشاهده مطلب
نکات مهم در حفظ رنگ مشکی لباس

نکات مهم در حفظ رنگ مشکی لباس

فهرست مطالب

موارد شاخص در حفظ رنگ مشکی لباس

یکی از شاخص‌ترین های خانم‌های خانه دار، بورشدن و کمرنگ‌شدن چادر یا لباس‌های مشکی هست. کمتر کدبانویی هست که برای شستن لباس های تیره رنگ مورد نداشته باشد. این لباس ها در شست وشو رنگ بسیاری از دست می دهند و لباس، بور و کدر می گردد به موارد زیر دقت نمایید .

موقع شستن لباس‌های مشکی و تیره، نخستین مساله ای که به خیال ما می‌رسد این هست که لباس، رنگ خویش را از دست ندهند و بور نشوند. برای بالا بردن دوام رنگ لباس های مشکی و نو ماندن آنان کانال های متنوعی وجود دارد.توصیه می‌کنیم که اولاً لباس‌های مشکی و تیره و جین را نیکوتر هست با دست بشویید تا با ماشین لباسشویی. برای این حاصل لباس تیره را در تشتی که پر یک فنجان سرکه سفید و مایع شست و شوی لباس، مایع ظرفشویی و آب سرد هست و لباس مطلوب را بعد از نیم ساعت خیساندن در این محلول به آرامی شست و شو دهید و با آب سرد آبکشی کنید سرکه سفید مانع از دست رفتن رنگ و موجب براق شدن لباس می‌گردد.

نکات مهم در حفظ رنگ مشکی لباس

برای ثابت ماندن رنگ لباس مشکی، درون ظرفی مقداری نمک حل نمایید و بنابراین لباس خویش را پنج دقیقه در آن قرار دهید و بنابراین آن را بشویید. این حاصل را با سرکه نیز توانایی دارید تمام دهید اما قطعاً می بایست از سرکه سفید استفاده گردد. در گذشته از آب اسفناج پخته برای این حاصل استفاده می کردند.لکن امروزه مواد بعدی برای این حاصل در خرید و فروش وجود دارد نظیر مایع لباسشویی برجسته لباس های مشکی. اگر چه در صورتی که این مایع نیز در دسترس نبود کانال های بعدی هم وجود دارد. نخست اینکه سعی نمایید برای شستن لباس‌های مشکی از آب سرد بهره ببرید. آب سرد، رنگ لباس را ثابت نگه می‌دارد و عمر آن را دراز می‌کند، ضمناً به جای استفاده از پودرها یا صابون‌های شوینده از شامپو بهره ببرید تا ثبات رنگ لباستان اکثر هم یاری کند و از ماندن آثار سفید روی آن هم پیشگیری گردد. از آنجا که لباس های مشکی مقدار تعریق را بالا می‌برند و کافی هست اکثر از دیگر لباس‌ها شسته شوند، نیکوتر هست حواسمان باشد جنس هایی را گزینش کنیم که پس از شست و شو ساده تر اتو می‌شوند.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که لباس هایتان مخصوصاً شلوار یا چادر مشکی‌ پرز بسیاری به خودش بگیرد و مایه دردسر گردد. برای جلوگیری از چنین حالتی، موقع شستن لباس‌های مشکی از نرم‌کننده بهره ببرید تا این وجه تمایز در آنان از بین برود.این را نیز به یاد داشته شوید که در صورتی که لباس هایتان را در هوای آزاد خشک می‌نمایید، پس از شستن و خشک کردن لباس های مشکی ، هیچ وقت آنان را جلوی نور جلو و تند آفتاب آویزان نکنید ، چون موجب خراب شدن رنگ آنان می‌گردد و آنان را بور می‌کند.هیچ وقت لباس های مشکی را برای خشک کردن جلوی نور جلو و تند آفتاب آویزان نکنید.

طریقه ی اتو زدن لباس های تیره و مشکی
مساله بعدی که در مورد لباس‌های مشکی می بایست در نظر گرفت این هست که موقع اتو زدن این لباس‌ها، احتمال برق افتادن آنان در تاثیر حرارت اتو بیشتر هست. سپس نیکوتر هست موقع اتو کردن، لباس را پشت و رو نموده و آن را از بخش داخلی اتو نمایید یا این که موقع اتو کردن، روی آنان پارچه نازکی بیندازید تا اتو روی لباس جا نیندازد و موجب براق شدن آن نشود و رنگ و وضعیت اساسی خودش را داشته باشد.

منبع:بیتوته

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *