معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

فهرست مطالب

شناساندن برند فندی خانه مد ایتالیایی

شناساندن برند فندی خانه مد ایتالیایی

فندی خانه مد ایتالیایی می باشد که در عرصه ساخت اجناس لوکس جنبش دارد. جنس خز، محصول ها چرمی همچون کیف، کفش، کمربند، عطر مردانه و عطر زنانه فندی، ساعت، عینک و ابزار جانبی مد همچون دستبند و اقلام تزئینی سایر از عبارت کالاهایی می باشد که این سازمان ایتالیایی در ساخت و ساخت آنان حرف های اضافه برای گفتن دارد. ولی دلیل اساسی شهرت این سازمان، نشان دادن های منحصر به شخص (نشان دادن مد بر روی دیوار چین) و ساخت خز و متعلقات مربتط با آن است. دومین عرصه ای که این برند ایتالیایی در آن شهره می باشد ساخت اجناس چرمی می باشد.

فندی از کجا آغاز شد؟

این برند ایتالیایی هم همچون خیلی از برند های معروف در عرصه مد تاریخچه ای بلند دارد. تمام شی از تولد دختری به نام ادله کاسارانده (Adele Casagrande) در سال ۱۸۹۷ آغاز شد. این دختر ایتالیایی در سنین جوانی یک مغازه چرم فروشی و خز فروشی را تأسیس کرد. از همان جا پایه و بنیاد این برند معروف ایتالیایی ابداع شد.

در سال ۱۹۲۵، ادله با ادواردو فندی (Edoardo Fendi) ازدواج کرد و جنبش رسمی این برند با منزله فندی Fendi در همین سال شروع شد و نام این فروش‌گاه به نام Fendi تبدیل کرد. این فروش‌گاه در در وقت تأسیس یکی از معدود فروش‌گاه های حرفه ای چرم و خز در شهر رم بود. حال فندی در زیباترین خیابان های شهر رم و شهر های سایر ایتالیا و سرتاسر دنیا شعبه های اضافه دارد.

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

آغاز پیشرفت های Fendi

تجارت این زوج به مرور موفقیت کرد و آنان مالک ۵ فرزند دختر هم شدند. در سال ۱۹۳۲ شعبه جدیدی از این فروش‌گاه راه اندازی شد. در سال ۱۹۴۶ مشهورترین دختر آنان که پائولا فندی Paola Fendi نام داشت، در سن ۱۵ سالگی به خرید و فروش شغل و تجارت پدر و مادرش وارد شد و شغل را آغاز کرد. بعد از او، خواهران سایر او هم به ترتیب وارد تجارت خانوادگی خویش شدند. در آن سال ها که جنگ بین المللی دوم جدید کل شده بود دخول ۵ دختر به یک تجارت و موفقیت و گسترش دادن آن مساله جذاب توجهی بود و دید جدیدی برای جنبش زنان در زمینه تجارت فراهم کرد. در سال ۱۹۵۴ پدر آنان ادواردو فندی Edoardo Fendi از جهان رفت و این تجارت مشهور به ۵ دخترشان سپرده شد. آنان به نیکی از پس امور این تجارت بر آمدند و آغاز به گسترش بیزنس خانوادگی خویش کردند.

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

موفقیت از نوع کارل لگرفلد

در سال ۱۹۶۵، پیوستن دیزاینر ابهت نظیر کارل لگرفلد Karl Lagerfeld به فندی، سرآغاز پیشرفت های مشهور این برند شد. گویا دخول کارل به گروه، مسیر و جهان جدیدی را در ساخت های این سازمان مشهور باز کرد. ساخت لوگوی امروزی این برند (که به صورت دو F که یکی از آنان به صورت معمولی و بعدی به صورت برعکس این حرف می باشد) هم به دست این دیزاینر مشهور سامان شده می باشد. در همین سال فندی نخستین گروه لباس زنانه خویش که با خز مزین شده بود را ساخت و شناساندن کرد. ساخت این گروه به دست لگرفلد سامان شد و این پلن ها به دست خریداران ساخته شده در خارج از کشور با استقبال خیلی نیکی رو به رو شدند. سازمان فندی دائم بخاطر دقت و مراقبت در استفاده از مواد نخستین با مرغوبیت و گزینش خوب ترین جنس ها در ساخت محصول ها خویش معروف بوده می باشد.

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

گسترش فندی و ساخت محصول ها تازه

در سال ۱۹۶۹ گروه پوشاک حاضر برند Fendi ساخت شد و این سازمان پیشرفت پرسرعتی را پشت سر گذاشت. (حدود ۱۰ سال بعد از آن در سال ۱۹۷۸، مؤسس و پایه گذاری اساسی فندی، Adele Casagrande در سن ۸۱ سالگی درگذشت) . از سال ۱۹۸۴ سازمان فندی به عرصه های سایر هم دخول کرد و به ساخت گروه محصولاتی مثل مدل های مختلف کروات، دستکش، روسری، عینک، شلوار جین و ولو ابزار و تزئینات منزل هم پرداخت. در سال ۱۹۸۵، همزمان با مراسم جشن ۶۰ سالگی برند فندی و ضمناً جشن ۲۰ سالگی تعامل بین کارل لگرفلد و فندی، نخستین عطر تولید برند فندی هم شناساندن شد. این سازمان در عرصه ساخت عطر و ادکلن های مردانه و زنانه نیز توانایی های فوق العاده ای دارد. یکی از ادکلن های زنانه معروف برند فندی که Fan Di Fendi نام دارد، در سال ۲۰۱۰ شناساندن و توانست فروش زیاد اضافه برای خویش توسط آورد.

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

سال ۱۹۸۸ سالی بود که گروه ای اصیل از این سازمان ساخت شد. گروه سلریا (Selleria)، گروه ای بود که اصالت آن به مسیر و طریق اصلی ساخت کیف های چرم هنگام Adele، رئیس فندی باز می گردش. این گروه کاملاً دست دوز بود و وقتی که به قفسه های فروش‌گاه های فندی رسید، سریعاً فروخته رفت.

در دهه ۱۹۹۰ میلادی فندی رشد زیادتری را در پی گرفت. این سازمان با دخول به عرصه اکسسوری های تزئینی در عرصه جذب خریدار رشد زیاد نیکی را تجربه کرد. دو سال بعد نوه ادله به نام سلوی فندی (Selvi Fendi) به منزله بنیانگذار هنری این گروه گزینش شد و تبدیل کارل لگرفلد شد. مسئول تولید پر فروش ترین کیف این برند که Baguette bag نام داشت به عهده او بود. در سال ۱۹۹۹ میزان ۵۱ در صد از سهام این سازمان به Prada و LVMH فروخته شد. دو سال پس از آن هم Prada سهام خویش را به LVMH فروخت.

فندی بر روی دیوار چین

جذاب می باشد بدانید فندی نخستین خانه مدی می باشد که نشان دادن مد خویش را بر روی دیوار چین به نشان دادن گذاشت. این ایونت مشهور تاریخ جهان مد در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۰۷ (۲۷ مهر ۱۳۸۶) برگزار شد. ۸۸ طرح در طول ۸۸ متر از دیوار چین گروه های تازه این سازمان را شناساندن کردند. عدد ۸ در فرهنگ چین عدد خوش شانسی می باشد.

معرفی برند فندی خانه مد ایتالیایی

حالت کنونی فندی

امروزه فندی در تماماً دنیا ۱۶۰ شعبه دارد که در ۲۵ سرزمین پراکنده شده اند. از خریداران مشهور این برند می توان به  جنیفر لوپز و کامرون دیاز اشاره کرد. حال که بیشتر از ۹۰ سال از تأسیس این برند می گذرد، تمرکز برند فندی به روال سابق بر مراقبت در گزینش خوب ترین مواد نخستین در ساخت محصولاتش می باشد.

 

منبع : بامیلو

 

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *