راهنمای مطالعه

لباس مجلسی (به انگلیسی Evening Dresses & Formal Dresses) یکی از ضرورات کمد هر خانمی به حساب می‌آید. اصلی ترین مسئله در خریداری لباس مجلسی به روز بودن آنان هست. اخیراً گوناگونی بالایی از طرح لباس مجلسی زنانه را نظاره می‌کنیم. لیکن مسئله این هست که کدام یک از این لباس‌ها به روز می باشند؟

هر ساله طراح های لباس‌های جدیدی را تولید می‌کنند. لیکن شوربختانه خریداری این لباس‌های مارک و ترند شده برای مجموع میسر نیست. از این رو زیادی از اشخاص دوخت لباس مجلسی را اولویت می‌دهند.

به همین علت هدف داریم، نگاره بعضی از این طرح‌های به روز را در نزد شما قرار دهیم. از این نگاره‌ها ایده بگیرید و طرح دلخواه خویش را به خیاط سفارش دهید. با ما همقدم شوید و عالی ترین طرح‌های سال 2020-2021 را نظاره نمایید.

طرح لباس مجلسی زنانه بالاتنه گشاد

بعضی از پیراهن‌های مجلسی بالاتنه‌ای گشاد دارند که اخیراً در تولید لباس‌ها زیادتر شاهد این نوع بالاتنه‌ها هستیم. این برنامه به جذابتر دیده شدن لباس‌ها یاری می‌کند.

مدل لباس مجلسی زنانه بالاتنه گشاد

لباس مجلسی شیک با پلیسه

پارچه‌های پلیسه از قدیم رواج داشته‌اند. تعدادی سالی هست که دوباره شاهد ترند شدن این پارچه‌ها هستیم. در باقی مطلب تعدادی طرح لباس مجلسی زنانه زیبا از لباس‌های مجلسی پلیسه‌دار که در کالکشن لباس‌های شب 2020-2021 شناسایی شدند را می‌بینیم.

لباس مجلسی شیک با پلیسه

دو تکه لباس و دامن

لباس و دامن یکی از ترکیب‌های جالب هست که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. درست هست که این ترکیب را به منزله ی لباس شب استفاده نمی‌کنند، لیکن همچنان گزینه مناسبی برای دورهمی‌ها به حساب می‌آید.

دو تکه لباس و دامن

کت دامن

کت و دامن یکی از گزینه‌های رسمی برای خریداری لباس‌های مجلسی زنانه به تعداد می‌آید. عموماً خانم‌هایی که سن بالاتری دارند، زیادتر پیگیری این قبیل لباس‌ها می‌روند. لیکن کت و دامن‌های شیک زیادی برای سنین پایین‌تر هم وجود دارد.

کت دامن

طرح لباس مجلسی زنانه با یقه قایقی

یقه یکی از ارکان اساسی در تولید لباس‌های شب هست. لباس‌های شب با یقه قایقی زیبایی خیره کننده‌ای به لباس می‌بخشند.

مدل لباس مجلسی زنانه با یقه قایقی

طرح لباس مجلسی دکلته

پیراهن‌های دکلته مکرر روی بورس بوده‌اند. این لباس‌ها فرصت نشان دادن اکسسوری‌های جالب و عالی را به شما می‌دهد.

مدل لباس مجلسی دکلته

طرح لباس مجلسی زنانه جلوباز

پیراهن‌های جلوباز یکی از تولید‌های فوق‌العاده طراح های لباس هست. لباس‌های بلندی که بخش جلویی آنان زیبایی پاها را به ارائه ی می‌گذارد. این قبیل لباس‌ها در عین توهم بودن زیاد شیک و جالب می باشند.

مدل لباس مجلسی زنانه جلوباز

طرح لباس مجلسی زنانه شومیز و شلوار

حتماً در کمد لباس مجموع خانم‌ها شومیز و شلوار پیدا می‌گردد. این ترکیب آسان لیکن شیک در زیادی از مراسم‌ها کاربرد دارد.

مدل لباس مجلسی زنانه شومیز و شلوار

لباس مجلسی آستین حلقه‌ای

پیراهن‌های با آستین حلقه‌ای یکی از آسان‌ترین لباس‌های شب انگاشته می‌شوند. لیکن حتماً این راحتی به اندازه‌ای خیره‌کننده هست که این لباس‌ها هیچ گاه قدیمی نخواهند شد.

لباس مجلسی آستین حلقه‌ای

طرح لباس مجلسی زنانه آستین سه ربع

بعضی از خانم‌ها به جست و جو لباس‌هایی مخفی می باشند لیکن از وجود آستین‌های بلند کلافه می‌شوند. عالی ترین گزینه برای این خانم‌ها لباس‌های شب با آستین‌های سه ربع هست.

مدل لباس مجلسی زنانه آستین سه ربع

طرح لباس مجلسی زنانه پیراهن پفکی

پیراهن‌های پفکی از لباس‌های شب توهم به تعداد می‌آیند که زیادتر دقت دختر خانم‌ها را به خویش گرفتن می‌کنند. این پیراهن‌ها احساس پرنسس بودن را در خانم‌های جوان زنده نگه می‌دارد.

مدل لباس مجلسی زنانه پیراهن پفکی

سارافون مجلسی

سارافون‌ها از آسان‌ترین طرح لباس مجلسی زنانه به تعداد می‌آیند. این لباس‌ها در عین راحتی زیاد شیک می باشند و گزینه مناسبی برای مراسم‌های رسمی و آسان انگاشته می‌شوند.

سارافون مجلسی

طرح لباس مجلسی زنانه آستین پفکی

آستین‌های پفکی یکی از ترندهای سال 2020 هست. این آستین‌ها جلوه خاصی به لباس‌های مجلسی می‌بخشند.

مدل لباس مجلسی زنانه آستین پفکی

لباس مجلسی آستین توری

آستین‌های توری یکی از گزینش‌های همیشگی طراح های لباس بوده هست. این آستین‌ها در عین ابداع پوشش، جذابیت خاصی هم به همقدم دارند.

لباس مجلسی آستین توری

لباس زنانه گیپوردار

گیپور از پارچه‌های شیکی هست که مکرر مورد دقت طراح های و خیاطان بوده هست. از این پارچه به هدف تزئین بعضی از لباسهای مجلسی استفاده می‌کنند. این در حالی هست که لباس‌هایی به طور جامع با این پارچه دوخته می‌گردد. به طور کلی وجود این پارچه لباس‌های شما را چشم‌نواز می‌کند.

مدل لباس زنانه گیپوردار

طرح لباس ماکسی

ماکسی‌ها از پیراهن‌های آسان و محبوب در بین آدم ها می باشند. در کالکشن 2020 شاهد برنامه‌های جدیدی از ماکسی‌ها بوده‌ایم که استقبال فراوانی از آنان شده هست.

مدل لباس ماکسی

طرح لباس مجلسی بلند مخفی

زیادی از خانم‌ها به جست و جو لباس‌های مجلسی مخفی می‌گردند. خوشبختانه هر ساله شاهد برنامه‌های جدیدی از لباس‌های مخفی هستیم. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ نیز به روز شوید و نیز مخفی.

مدل لباس مجلسی بلند پوشیده

طرح لباس زنانه لمه

لمه از پارچه‌های قدیمی هست که اخیراً دوباره از آن در دوخت لباس‌های مجلسی استفاده می‌گردد. این پارچه‌های برجسته جلوه لباس‌های شما را دوچندان خواهد کرد.

مدل لباس زنانه لمه

طرح لباس زنانه یقه باز

لباس‌های یقه باز زیبایی گوناگون و خاصی دارند. با گزینش این لباس‌ها اکسسوری‌های شما زیادتر دیده خواهند شد. ایضاً با پوشیدن این لباس‌ها موهای خویش را باز گذاشته و زیبایی موهای خویش را هم به ارائه ی بگذارید.

مدل لباس زنانه یقه باز

کلام انتها

طرح مجلسی لباس زنانه خصوصاً در خریداری لباس‌های مجلسی زیاد ضرورت دارد. مجموع خانم‌ها به جست و جو طرح‌های به روز و زیبا می باشند؛ چون درخشیدن در مراسم‌ها برای آنان برجسته هست. امیدواریم با دیدن این طرح‌های به روز ایده‌های جذابی برای لباس شب در اندیشه شما صورت گرفته باشد. چنانچه هر یک از این طرح‌ها را پسندیده‌اید، فرصت را به قصد دوخت لباس مجلسی شگفت‌انگیز خویش از دست ندهید. فراموش نکنید که برای دوخت این طرح لباس، می بایست شناسایی کرد بسیاری در پارچه مجلسی داشته شوید.