لباس های ساده و تکراری که شما را خوش تیپ و جذاب می‌کنند

لباس های ساده و تکراری که شما را خوش تیپ و جذاب می‌کنند

فهرست مطالب

لباس های آسان و تکراری که شما را خوش تیپ و جالب می‌کنند

راز شیک پوشی و خوش لباسی در چیست؟ آیا می‌توان با لباس های آسان نیز خوش لباس و جالب بود یا قطعاً می بایست جست و جو به روز ترین طرح‌های روز و تیپ‌های عجیب و نامانوس برویم؟ تجربه نشان داده هست که لباس های آسان تطبیق پذیری بالایی دارند به این معنا که شما می‌توانید آنان را با کل لباس‌هایی که دارید ست نمایید، علاوه بر این لباس های آسان هیچ وقت از مد نمی‌افتند و تا وقتی که کهنه و فرسوده نشده باشند می‌توانید از آنان بهره ببرید. لیکن جای کدام لباس های آسان در کمد شما خالی هست؟ در این مطلب تعدادی مثال از لباس های آسان و تکراری را که شما را خوش تیپ و جالب می‌کنند و وجود آنان در کمد لباس‌های شما واجب هست به شما آشناسازی خواهیم کرد.

کت و مانتوی اورسایز

لباس های ساده و تکراری در استایل

لباسی که در آن حس آسانی و آزادی داشته شوید حتماً قیمت قیمت کردن را دارد. کت و مانتو نیز جزو اجزای واجب کمد لباس زنانه هست پس یک کت یا مانتوی اورسایز می‌تواند کمد شما را جامع‌تر کند. علاوه بر این لباس‌های اورسایز اخیراً بسایر پرطرفدار و مد روز می باشند و شما با استفاده از آنان استایل خویش را به روز خواهید کرد.

کیف دوشی آسان

لباس های ساده و تکراری در استایل

کیف دوشی در اندازه متوسط کاربرد بسیاری برای شما دارد، شما می‌توانید ادوات واجب خویش را به راحتی در آن جا دهید و بدون آن که وزن بسیاری به خودتان تحمیل نمایید و جلوی دست و پایتان گرفته گردد به آسانی به کارهای روزمره خویش خواهید پرداخت. پس یک کیف دوشی آسان در رنگ پرطرفدار شما، برای جامع کردن کمد لباس‌هایتان واجب به نظر می‌رسد.

شلوار کتان

لباس های ساده و تکراری در استایل

در روزهایی که هوا برای پوشیدن شلوار جین بیشتر از مرز گرم و شلوار رسمی و مشکی نیز گزینه مناسبی نیست می‌توانید از شلوار کتان بهره ببرید. یک شلوار کتان سفید به اندازه کافی شیک و زیبا هست و تطبیق پذیری کافی دارد. می‌توان آن را با هر طرح کفشی سازگار کرد بدون آن که گرما شما را آزار دهد.

صندل بنددار تابستانی

لباس های ساده و تکراری در استایل

احتمالاً ذهن نمایید یک جفت صندل تخت تابستانی گزینه چندان شیکی نیست و با استفاده از این کفش نمی‌توان شیک پوش شد لیکن ستارگان مد و زیبایی نشان داده اند که صندل تخت بنددار صرفا برای آسانی و خنکی تولید نشده هست بلکه می‌تواند شما را شیک پوش کند. این صندل‌ها را بدون جوراب بپوشید لیکن در شکل لزوم می‌توانید از یک جوراب زیبا و مساحت بالا کنار با آن بهره ببرید.

پیراهن ابریشمی

لباس های ساده و تکراری در استایل

پیراهن‌های دکمه دار مردانه را می‌توان یکی از واجب‌ترین اجزای کمد لباس زنانه برشمرد. این پیراهن‌ها را می‌توان با لباس‌های مختلفی کنار کرد از کت و دامن و کت شلوار رسمی زنانه گرفته تا شلوار جین و لباس‌های بعدی. لیکن در این بین پیراهنی که پارچه آن از جنس ابریشم و ساتن باشد زیبایی و ظرافت خاصی به استایل شما می‌دهد.

دامن میدی بژ

لباس های ساده و تکراری در استایل

دامن میدی جزو لباس های آسان و پرکاربردی هست که شاید شما تعدادی از آنان را در کمد لباس‌های خویش دارید. لیکن رنگ و نقشه این دامن در استایل آن نقش مهمی ایفا می‌کند، یک دامن میدی آسان به رنگ بژ در این بین خوب ترین گزینش هست نظیر نیز با بلوز رنگارنگ و نقشه‌دار می‌توان ان را پوشید و نیز با یک بلوز یا پیراهن آسان و تکرنگ.

پیراهن کتان سفید

لباس های ساده و تکراری در استایل

کل خانم‌ها به پیراهن تمایل دارند و در موقعیت‌های مختلفی از آنان استفاده می‌کنند. لیکن در صورتی که می‌خواهید در یک روز گرم تابستانی آسان و شیک و خنک بمانید یک پیراهن سفید آسان از جنس کتان همان شی ای هست که احتیاج دارید. هر اکسسوری و لباسی را می‌توان با این پیراهن سازگار کرد به شرطی که مراقب شوید و آن را کثیف و چروک نکنید.

تیشرت طریق طریق

لباس های ساده و تکراری در استایل

یکی از لباس های آسان زیاد پر کاربرد و محبوب، تیشرت هست. تیشرت‌ها در رنگ‌ها و نقشه‌های مختلفی در دسترس می باشند. طرح‌های آسان احتمالاً جذابیت کافی برای زیباتر کردن استایل شما را نداشته باشند و طرح‌های گرافیکی نیز شلوغ‌تر از آن می باشند که بتوانند با اکثر لباس‌ها ست شوند. در مقابل یک تیشرت طریق طریق رنگی می‌تواند هر استایلی را زیباتر و جالب‌تر کند.

مانتوی مشکی

لباس های ساده و تکراری در استایل

هر خانم ایرانی شمار بسیاری مانتو در کمد لباس‌های خویش دارد لیکن یک مانتوی مشکی فقط شی ای هست که دائم و کل جا قابل استفاده هست. مانتوی مشکی آسان را می‌توان با هر طرح شلوار و کفش و روسری ست کرد بدون آن که استایل شما ناهماهنگ و شلوغ گردد. این مانتو شما را لاغر نشان می‌دهد و تمیز نگه داشتن آن نیز زیاد آسان هست.

کفش کلاسیک پاشنه بلند

لباس های ساده و تکراری در استایل

زمانی بحث از استایل زنانه می‌گردد دائم نام کفش پاشنه بلند می‌درخشد. کفش پاشنه بلند تنها برای بلند کردن قد نیست بلکه این کفش اندام و استایل شما را چندین مقام ارتقاء می‌دهد. پس در صورتی که می‌خواهید با لباس های آسان خویش خوش تیپ و جالب شوید یک جفت کفش پاشنه بلند از نوع کلاسیک را به استایل خویش افزوده نمایید.

کتانی سفید

لباس های ساده و تکراری در استایل

احتمالاً برداشت نمایید کتانی نوعی کفش دم دستی هست که برای ورزش و پیاده روی مطلوب هست لیکن هر خانمی به یک جفت کفش کتانی احتیاج دارد نه تنها برای ورزش بلکه برای شیک پوش شدن و جذابیت در کنار آسانی. در صورتی که جای کفش کتانی سفید در سری کفش‌های شما خالی هست قطعاً یک جفت از شیک‌ترین طرح‌های آن را تهیه و به استایل خویش افزوده نمایید.

کفش کالج

لباس های ساده و تکراری در استایل

در شرایطی که می‌خواهید استایلی رسمی و نیمه رسمی و جدی داشته شوید نمی‌توانید از کتانی یا کفش پاشنه بلند کلاسیک بهره ببرید. در این شرایط کفش کالج خوب ترین گزینه برای شما هست، یک کفش تخت و آسان از جنس چرم که استایلی زیبا و مساحت بالا و تطبیق پذیر دارد و با جوراب یا بدون جوراب می‌توان از آن استفاده کرد.

شلوار جین آبی

لباس های ساده و تکراری در استایل

هیچ کمد لباسی بدون شلوار جین آبی جامع نیست. این لباس مکان خاصی در استایل خانم‌ها و آقایان دارد و کمتر کسی را می‌توان یافت که به طور همیشه از شلوار جین استفاده نکند. این لباس در عین این که آسان و معمولی هست زیاد تطبیق پذیر و شیک هست و با هر لباسی که داشته شوید می‌توانید آن را سازگار نمایید.

شلوار مشکی

لباس های ساده و تکراری در استایل

شلوار جین شلواری تطبیق پذیر و پر کاربرد هست لیکن دائم نمی‌ توان از آن استفاده کرد به عنوان مثال وقتی که قرار هست لباس‌های رسمی بپوشید و در یک موقعیت سراسر رسمی و جدی حاضر شوید نمی‌توانید شلوار جین آبی بپوشید. در این شرایط پوشیدن یک شلوار پارچه‌ای مشکی مرتب و اتو شده خوب ترین و مطلوب‌ترین گزینه‌ای هست که پیش روی شما هست.

جواهرات آسان

لباس های ساده و تکراری در استایل

جواهرات به موضوع اکسسوری‌های قابل توجه زنانه نقش مهمی در جامع کردن استایل خانم‌ها دارند خصوصاً وقتی که از لباس های آسان و کلاسیک استفاده می‌نمایید. جواهراتی مانند گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و … چنانچه از نوع ها آسان گزینش شوند استایل شما را زیباتر می‌کنند. اگر چه سعی نمایید در ترکیب لباس‌های خویش حداکثر دو تا سه قطعه جواهرات داشته شوید.

کمربند چرم

لباس های ساده و تکراری در استایل

کمربند یک اکسسوری قابل توجه هست که اکثر خانم‌ها از ضرورت و مکان آن اطلاعی ندارند. با یک کمربند شما می‌توانید استایل حجیم و نامرتب خویش را جمع و جور و زیبا نشان دهید و بر کمر باریک و اندام زیبای خویش اصرار نمایید. پس بستن کمربند را کنار با مانتو و پالتو و … فراموش نکنید، یک کمربند چرم در رنگ آسان و کلاسیک گزینه ای مطلوب برای شما هست.

کیف قوی کلاسیک

لباس های ساده و تکراری در استایل

یک کیف دوشی احتمالاً برای گردش‌های روزمره گزینه مناسبی باشد لیکن وقتی که به فضایی قوی برای جابجا کردن ادوات بیشتر خویش احتیاج دارید یک کیف دوشی برای شما کافی نخواهد بود. در این شرایط شما به یک کیف قوی احتیاج خواهید داشت، این کیف را از یک طرح کلاسیک و ترجیحا در رنگ خنثی و تیره گزینش نمایید تا با کل لباس‌های شما سازگار باشد.

عینک آفتابی

لباس های ساده و تکراری در استایل

عینک آفتابی به موضوع یک اکسسوری پر کاربرد نمود فوق العاده‌ای در استایل شما خواهد داشت. کافی هست یک استایل آسان و دم دستی را یک بار با عینک و یک بار بدون عینک امتحان نمایید و اختلاف را نظاره نمایید. پس در بین اکسسوری‌های خویش عینک آفتابی را فراموش نکنید، یک عینک آسان و کلاسیک در رنگ تیره که هیچ وقت از مد نیفتد خوب ترین گزینه برای شما هست.

منبع : Who What Wear
منبع : بپوش رو

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *