لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

فهرست مطالب

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

زیادی از خانم های ایرانی اندام های باریک و لاغر دارند و معتقدند که در گزینش لباس بسیار می بایست توجه کنند چون که زیادی از طرح لباس ها به اندام آنان نمی آید و ممکن آنان را لاغر تر نشان دهند.

چه خانم های لاغر اندام و چه خانم های چاق و هیکلی در گزینش لباس مطلوب چالش دارند و قواعد گزینش لباس مجلسی برای خوش استایل تر شدن را نمی دانند, در این مقاله راهنمای گزینش لباس مجلسی برای خانم های لاغر را نظاره می نمایید.

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

لباس های راسته بپوشید

نه لباس های بسیار تنگ و نه لباس های بسیار گشاد, لاغر اندام ها می بایست لباس مجلسی راسته بپوشند. لباس های راسته اندام لاغر شما را زیباتر نشان میدهند و موجب میشوند کمی چاق تر از آن چه هستید دیده شوید.

رنگ ها را دریابید

شما چاق نیستید که جست و جو رنگ های تیره بروید, دست شما در گزینش رنگ لباس مجلسی باز هست و میتوانید با گزینش رنگ های روشن لاغری خویش را مخفی نمایید.

laghar3

دامن مناسب ترین گزینش برای لاغرها

دامن های مجلسی یکی از مناسب ترین گزینش ها برای شما می باشند, نیز دامن های تنگ و پلن دار و نیز دامن های کوتاه چین دار برای شما مطلوب اند که گزینش آن بستگی به سلیقه شما دارد.

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

پیراهن مجلسی بلند

در صورتی که برای عروسی اقوام نزدیک هدف دارید پیراهن مجلسی بلند بپوشید خوب تر هست جست و جو لباس های طرح ماهی نروید, پیراهنی گزینش نمایید که از کمر به پایین کمی کلوش باشد .در صورتی که پیراهن تان آستین دار باشد بسیار خوب تر هست, اینگونه شما یک خانم خوش استایل و کل شی همه در مجلس خواهید بود.

منبع:نمناک

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *