باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

خوردن مواد غذایی همچون پاستا و چاقی در بین تمام افراد به عنوان یک باور کاملا ثابت شده رواج دارد تا جایی که اگر یکی از دوستانتان برای لاغر شدن شما را راهنمایی کند اول از هر چیز می گوید: از همین امروز ماکارونی ممنوع!

مشاهده مطلب

پرومتازین PROMETHAZINE

پرومتازین PROMETHAZINE نام دارو (ژنریک): پرومتازین ( PROMETHAZINE HCl ) گروه دارویی: آنتی هیستامین ها Antihistamines اسامی تجاری: Phenergan Promethegan Remsed   موارد مصرف‌ پرومتازین‌: پرومتازین‌

مشاهده مطلب
لباس‌های چهارخانه را با چی ست کنیم؟

لباس‌های چهارخانه را با چی ست کنیم؟

فهرست مطالب

لباس‌های چهارخانه را با چی ست کنیم؟

یکی از پرطرفدار‌ترین طرح‌های لباس پاییزی، لباس‌هایی با پارچه‌های چهارخانه می باشند. اگر چه ست کردن این پارچه‌های زیبا که خیلی نیز جذاب می باشد، موضوع چندان آسانی نیست و امکان دارد ناچار شوید برای مدتی بلند رو به روی کمد لباس‌های خویش بایستید و تماماً گیج بشوید. به همین علت می باشد که تصمیم گرفتیم در این مقاله (لباس چهارخانه با چی ست کنیم) را برای شما شرح دهیم. با دنبال بمانید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

برای آغاز، یک لباس چهارخانه با ترکیب رنگ سفید و مشکی گزینش نمایید. بنابراین یک رنگ زیبای پاییزی را به این ترکیب افزوده نمایید؛ نسبت به لباسی به رنگ سیاه و سفید، می‌توانید یک کت خانمانه و پاییزی به رنگ عسلی را با آن ست نمایید و در روزهای سرد فصل پاییز، از این ترکیب رنگ گرم و زیبا کیف ببرید! ضمناً می‌توانید برای اینکه استایل‌تان کمی از وضعیت رسمی خارج گردد، این ترکیب را با یک نیم بوت به رنگ خاکستری و یک کیف دستی کوچک به رنگ مشکی ست نمایید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

از رنگ‌هایی که به نیز می‌آیند بهره ببرید

با توهم آسان یک شلوار جین تیره رنگ را با یک لباس چهارخانه ست نمایید. ولی مساله‌ جذاب که اینجا وجود دارد این می باشد که با استفاده از یک رنگ برجسته و متناسب با این ترکیب، استایل خویش را به طور جامع تحول دهید. به عنوان مثال می‌توانید با پیراهن چهارخانه از یک کیف به رنگ سبز زیتونی و یک کفش تخت به رنگ آلبالویی بهره ببرید و از این ترکیب رنگ منحصر به شخص و شیک پاییزی کیف ببرید!

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

دامن چهارخانه بپوشید

لباس‌های چهارخانه و دامن با هم دیگر ترکیب خیلی جذابی خلق می‌کنند؛ یک دامن با پارچه چهارخانه با یک پلیور ست نمایید. دنبال با این ترکیب، از یک کیف کج با رنگی خنثی و یک جفت نیم بوت با رنگی خنثی استفاده نموده و استایلی شیک و منحصر به شخص تولید نمایید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

برای پایان هفته لباس چهارخانه با چی ست کنیم

برای لحظه‌هایی که دوست دارید لباس آسان بپوشید و نیز لحظه استایلی شیک داشته بمانید، می‌توانید یک شلوار جین رنگ روشن و سنگ‌شوردار را با یک بلوز با دیزاین چهارخانه ست نمایید یا برعکس. یا دنبال با این ترکیب، از یک جفت کفش کتونی و یا یک جفت نیم بوت پاشنه‌دار بهره ببرید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

برای مناسبت‌های نیمه رسمی لباس چهارخانه با چی ست کنیم

عموماً هویت لباس‌هایی که پارچه چهارخانه دارند، غیر رسمی می باشد. ولی در صورتی که هدف دارید برای مناسبت‌های نیمه رسمی لباس چهارخانه بپوشید، یک پیراهن تنگ و آستین حلقه‌ای با پارچه چهارخانه و با ترکیب رنگی شیک را با یک کت نیمه رسمی به رنگ مشکی و زیورآلات شیک ست نمایید.

لباس چهارخانه با چی ست کنیم

منبع:کاتالوگ دلتا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *