رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

برنامه‌غذایی سپاهی خواه برنامه‌غذایی سه ماه رمضان آمریکایی چیست؟! افرادی هستند که دمبدم نیک‌ظهر اطوار برنامه‌غذایی‌ها غذایی هستند سپاسگزارم پارتی دارند، مابه‌التفاوت‌هان که صهبا‌گیرند برعکس‌گوشه‌گیر

مشاهده مطلب
فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

فهرست مطالب

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

برند پرونویاس یکی از مشهور‌ترین و پرطرفدار‌ترین برندهای دنیا می‌باشد. در صورتی که فشن شویی باشد که مشهورترین هنرمندان ، اینفلوئنسرها و طرح عروس ها را از اطراف دنیا در کنار نیز بیاورد، فشن شوی پرونویاس (pronovias) می باشد.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

نقشه های زیاد زیبای پرونویاس در بی بدیل ترین صحنه به پخش درآمد.

پاویلون (Pavilon) در سرزمین ایتالیا

طرح ها از بین باغی گذر می کردند و دور تا دور معبدی می گشتند. پرده ی پشت صحنه، زیبایی چشم گیری داشت. گروه ی تازه پرونویاس همانند سالیان گذشته به دست گرافیست خلاق این برند (Hervé Moreau) پیاده سازی و با ایده ی طراح های اضافه ترکیب شده بود .

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

آرایش طرح ها در این کت واک بر عهده ی برند لانکوم ( Lancome ) بود . این گروه به ذهن اشکال گوناگون عروسی بود. از مراسم های مذهبی گرفته تا پارتی های ساحلی.مساله ای که نقشه ها را برجسته میکرد و به آنان روح جدید ای میداد، اغواگری آنان بود. درون مایه ای که بر زیبایی لباس ها اضافه و به وضوح میتوانیم در همه ی لباس ها ببینیم . استفاده از تور به کنار چاک روی پا که سعی بر نشان دادن ظرافت های زنانه داشتند از جزئیات این گروه بودند.
مساله ی به جز آن در این گروه حذف شدن سرشانه ها و تمرکز روی دامن های حجیم به کنار استفاده از پر ، ریشه و گل بود . همه ی این جزئیات اغوا گری را القا میکردند.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

لباس عروس های کوتاه این گروه نیز مورد دقت قرار گرفتند. گروه ی شکوفه به دشواری پیاده سازی و اجرا شده بود. پرونویاس سعی داشت ظرافت و زرق و برق پارچه هایی نظیر کرپ و ابریشم نازک را به نیکی گیپور و قلابدوزی های به رنگ عاج نشان دهد.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

به شکل کوتاه گروه ی اوت کوتوغ پرونویاس پر از تکاپو های جادویی می باشد که احساسات هر کس را تحت کارایی قرار میدهد.

fashion-wed1-(5)

منبع:چی مده

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *