راه هایی برای مقابله با چاقی 

راه هایی برای مقابله با چاقی 

اگر می خواهید با احساس گرسنگی و اشتهای زیاد با بی خطرترین راهها مقابله کرده و بیماری چاقی خود را درمان کنید،در این بخش روشهایی به شما معرفی می کنیم بدون هزینه ی اضافی استفاده کنید.

مشاهده مطلب
عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

فهرست مطالب

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک،در صورتی که شما نیز به اقسام ساعت های مارک دار علاقمندید مسلماً این مقاله رو بخونید

یکی از خاص‌ترین نمادهای زندگی لاکچری ساعت مچی می باشد. ساعت مچی در کنار یک لباس گران‌ بها می‌تواند درخششی فوق‌العاده داشته باشد. از طرفی ساعت مچی نیز، درست سان گوشی هوشمند، ابزار‌ای می باشد که همیشه درمعرض دید می باشد. استفاده‌کردن و خوشی‌بردن از یک ساعت لوکس با برند مطرح و شناخته‌شده یک اشتیاق و میل قدیمی می باشد. اشخاص معروف عموماً از ساعت‌هایی استفاده می‌کنند که آنان را جالب‌تر و باوقارتر کند. تمایل به ساعت‌های مچی‌ لوکس و گران‌بها و اگر چه مختلف در بین ثروتمندان مشهود می باشد. ساعت‌های مچی لوکس یکی از طریق‌های پخش ثروت و سبک زندگی اشخاص اعلا می باشد. اشخاص خیلی از ساعت مچی برای پخش ثروت‌شان استفاده می‌کنند؛ نخست‌وزیران، مدیر‌جمهورها و برقرار سیاستمداران و تاجران قوی در تمام دنیا ازجمله کسانی می باشند که از ساعت‌های گران‌بها لوکس برندهای گوناگون استفاده می‌کنند. این اشخاص به‌باعث ملاقات با بزرگان برایشان ضرورت دارد که باکلاس و اعلا جلوه کنند. بعضی از آنان ضمناً به داشتن یک ساعت نیز بسنده نمی‌کنند و کلکسیونی از ساعت‌های گران‌بها دارند. فردی را می‌شناختم که حدود پنجاه طرح از این ساعت‌های گران‌بها داشت و هر یک از آنان را با کت‌وشلوارهای مختلفش هم مسیر می‌کرد؛ درواقع برای هر لباس ساعت مچی متناسب با آن را داشت. تداعی گذر هنگام با نگاه‌کردن به چنین ساعت‌هایی مطمئناً دلپذیر می باشد. این ساعت‌ها با هر تیک‌‌تاک‌شان چرتکه می‌اندازند و بها‌شان را به رخ مالکان‌شان می‌کشند. هنگامی از ساعت گران‌بها حرف می‌زنیم احتمالاً نهایتا مبالغ دو تا سه‌میلیونی در اندیشه‌مان یاداوری گردد، لیکن بها چنین ساعت‌هایی به این اعداد ختم نمی‌گردد و در باقی مطلب این را اثبات خواهیم کرد.

برای آن‌هایی که عادت به پیاده‌روی در خیابان ولیعصر دارند مسلماً پاساژ مشهوری که بین زعفرانیه و محمودیه قرار دارد و مغازه‌هایش ساعت‌های لوکس می‌فروشند آشناست. بها ساعت‌های این فروش‌گاه‌ها گاهی با بها یک دستگاه آپارتمان مبله در شمال تهران برابری می‌کند. در این مغازه‌ها ساعت‌ها تنها هنگام را نشان نمی‌دهند، کالایی لوکس و اشرافی می باشند که اشخاص کمی توانایی خریدن‌شان را دارند. نمای بیرونی پاساژ با پوستر جلال پوشانده شده می باشد که چهره دو مرد را درحالی‌که ساعت‌هایشان را مساوی چشم عابران گرفته‌اند نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم در یک بعد از ظهر دلپذیر، گام‌زنان به این خیابان بروید و خودتان این ساعت‌های زیبا را از نزدیک ببینید. احتمالاً در وهله نخست و درظاهر به‌نظرتان با ساعت‌های چندصدهزارتومانی اختلاف چندانی نداشته باشند، لیکن در صورتی که با توجه به آنان نگاه نمایید و اندکی نیز در زمینه کارایی‌شان پژوهش نمایید، می‌بینید که اختلاف از زمین تا ماه گردون می باشد. به‌اطلاق یکی از فروشندگان، گران‌ترین ساعت یکی از این فروش‌گاه‌ها ۳۹میلیون تومان بها دارد و جنس آن از طلاست و در بدنه‌اش الماس به کنش رفته می باشد. ارزان‌ترین ساعت فروش‌گاه نیز شی ای نزدیک به ۹ میلیون تومان می باشد؛ به‌عبارتی غیر از این، ساعت مچی زیر نه‌میلیون در این مغازه جانور نیست.

مطمئناً تنها اشخاص خاصی و آن‌نیز از قشر مرفه که به‌قول مشهور مُدباز می باشند می‌توانند این ساعت‌ها را خریداری کنند، لیکن خب، تماشای آنان نیز خالی از لطف نیست. سوئیسی‌ها عبارت معروفی دارند با این مفهوم که ما برای نیم‌درصد از اشخاص کشورهای گوناگون ساعت طراحی می‌کنیم؛ به این معنا که جامعه مورد نظر آنان در سرزمین ما فقط نیم‌درصد اشخاص سرزمین می باشد؛ شبیه کسانی که به پیوست این ساعت‌ها می‌آیند اولا جیب‌های پرپول و دوما سلیقه‌های خاصی دارند. ساعت‌های گران‌بها، همگی، دست‌ساز می باشند و شمار محدودی از آنان طراحی می‌گردد؛ ضمناً برخی از ساعت‌ها پیش‌فروش می‌شوند. اگر چه در سوئیس ۱۳۰ برند ساعت طراحی می‌گردد که در بین ساعت‌هایشان نیز ساعت گران‌بها است، نیز ساعت ارزان‌بها. گران‌ترین ساعتی که در اکنون حاضر در داد و ستد تهران وجود دارد با بها یک‌میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به برند Patec philippe متعلق می باشد. فروشنده فروش‌گاه کسی دیگر که سه برند معروف سوئیسی را می‌فروشد در زمینه ساعت‌هایشان معرفی می‌دهد: «گران‌ترین ساعتی که فعلا در فروش‌گاه داریم ۴۹میلیون تومان می باشد، لیکن در صورتی که بخواهید سفارش کرد از روی کاتالوگ سازمان را بدهید، بها‌ها تا مرز یک‌میلیون دلار نیز می‌رسد.» کسانی که ساعت پنجاه‌میلیون تومانی نیز راضی‌شان نمی‌کند و پیوست کنش منحصربه‌فردی می باشند می‌توانند از روی کاتالوگ سفارش دهند و مطمئن باشند ساعتی که هنگام را به آنان تداعی می‌کند در دست هیچ‌کس نیست. خاطر اساسی گرانی این ساعت‌ها برند آن‌هاست؛ درست می باشد که طلا و سنگ‌های قیمتی نیز در آنان به کنش رفته می باشد و همگی دست‌ساز می باشند، لیکن برندها در این بین نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

ساعت لوکسی وجود دارد به‌نام «چنگیزخان» که فقط ۳۰ عدد از آن در جهان وجود دارد و مجموع آن شمار با بها نجومی ۸۰۰میلیون تومان فروخته شده می باشد. دو شخص نیز در سرزمین ما این ساعت را خریده‌اند.

مواد به‌کاررفته در بعضی ساعت‌های گران‌بها و لوکس واقعا شگفت‌انگیز می باشد. یکی از برندهای معروف صفحه ساعت‌هایش را از خاک کره ماه می‌سازد و یکی غیر از این تکه‌ای از کشتی تایتانیک را در بدنه ساعت به کنش می‌برد. اندیشه نمایید چقدر جالب می باشد قسمتی از خاک کره ماه یا کشتی تایتانیک را روی دست داشته شوید؟

گران‌ترین برندهای ساعت در جهان

در باقی مطلب هفت ساعت مچی گران‌بها دنیا را که کمپانی‌های معروف ساعت‌سازی به‌شمار محدودی می‌سازند به شما شناساندن می‌کنیم. همه ی این ساعت‌‌های مچی در بازارهای بین المللی موجودند و می‌توان آنان را خریداری کرد. گران‌بها‌بودن ساعت‌ها به قطعات استفاده‌شده در آن و مقدار هنگامی‌که وقت برای کرد آنان خرج شده می باشد بستگی دارد؛ برای نمونه، در بعضی از این ساعت‌ها از سنگ‌های قیمتی، سان الماس و سنگ‌های آسمانی، ضمناً تکه‌هایی از اسکلت کشف‌شده دایناسورها استفاده شده می باشد.

  1. ساعت مچی Roger Dubuis Excalibur، به‌بها ۱٫۱میلیون دلار

این ساعت را که در سال ۲۰۱۳ سازمان راجبر دوبیس طراحی نموده می باشد عقربه‌هایی از جنس سیلیکون دارد. برای طراحی این ساعت دوهزار و چهارصد ساعت هنگام و بیشتر از هفت سال پژوهش خرج شده می باشد. صدای اعلا این ساعت که با ساعت‌های کلاسیک نیز‌رده خویش مختلف می باشد ازجمله خصوصیات خاص این ساعت می باشد. فقط سه عدد از این ساعت در دنیا طراحی شده و در هر یک از آنان ۵۹۰ قطعه جواهرات و سنگ‌های قیمتی به کنش رفته می باشد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت Jaeger-LeCoultre’s Hybris Mechanica à Grande Sonnerie، به‌بها ۱٫۵میلیون دلار

این ساعت از ۱۴۷۲ قطعه ساخته شده می باشد و از پیچیده‌ترین ساعت‌های جانور در دنیا به تعداد می‌رود. این ساعت تقویم مجزا و رقاصک متحرک دارد و کرد آن پنج سال طول کشیده می باشد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت The Greubel Forsey Art Piece 1، به‌بها ۸/۱میلیون دلار

این ساعت، با عقربه آبی‌رنگ و بند چرمی مشکی‌اش، ساعتی زیاد شیک و زیباست. گرافیست و سازنده این ساعت مچی ویلارد ویگان می باشد. تولید زیاد ظریف این ساعت، به‌هم گام قطعات پیچیده آن، ظاهری سلطنتی و شکیل به آن بخشیده می باشد. خریداری این ساعت تماماً به‌شکل سفارشی می باشد و فقط ازطریق سایت این سازنده پایان می‌گردد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت Richard Mille’s Tourbillon RM 56-02 Sapphire، به‌بها دومیلیون دلار

این ساعت بدنه‌ای شفاف از جنس یاقوت کبود و عقربه‌هایی از جنس تیتانیوم دارد. بدنه این ساعت مچی ضدخش می باشد و تا عمق سه متر آب کنش می‌کند. از این ساعت تنها شمار ۱۰ عدد ساخته شده می باشد. کرد هر یک از طرح‌های این ساعت چهل روز کاری متناوب هنگام می‌برد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت A. Lange & Söhne’s Grand Complication، به‌بها بیشتر از دومیلیون دلار

این ساعت مچی نتیجه سازمان A. Lange & Söhne می باشد. این سازمان در کرد این ساعت از ۸۷۴ قطعه استفاده نموده می باشد. مبنای اطلاق سازنده، کرد هر یک از این ساعت‌ها یک سال هنگام احتیاج دارد. از سال ۲۰۱۳ تابه‌اکنون هر سال یک عدد از این ساعت ساخته شده و مساله جذاب این می باشد که این ساعت مچی تا سال ۲۰۱۸ پیش‌فروش شده می باشد؛ سپس در صورتی که کسی خواهان سفارش آن باشد، می بایست برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کند.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت Patek Philippe’s The Grandmaster Chime، به‌بها ۲٫۶میلیون دلار

این ساعت در سالگرد ۱۷۵سالگی سازمان سوئیسی پتک فیلیپ، برترین سازمان ساعت‌سازی دنیا، رونمایی شد. در این ساعت زیبا و اشرافی از دو عقربه و ۲۱۴۴ قطعه که کاملاً از فلزات و سنگ‌های گرانبها می باشند استفاده شده می باشد. این ساعت دو رو دارد و از آن تاکنون تنها هفت عدد ساخته شده می باشد. برای طراحی هر یک از این ساعت‌ها بیشتر از هشت سال و با تقریب صدهزار ساعت کاری هنگام خرج شده می باشد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

  1. ساعت The Graff Diamonds Hallucination، به‌بها ۵۵میلیون دلار

در پایان به گران‌بها‌ترین ساعت این سری می‌رسیم؛ این ساعت مچی فقط ساعت زنانه فهرست ما و ضمناً گران‌بها‌ترین آن‌هاست. بند این ساعت تماماً با الماس‌هایی پوشانده شده می باشد که با ظرافت زیاد اضافه به هم دیگر متصل شده‌اند. همه ی الماس‌های استفاده‌شده در این ساعت طراحی سازمان قوی Graff Jewelry بوده می باشد که برندی تازه لیکن زیاد معتبر در صنعت جواهرات شمرده می‌گردد. بدنه این ساعت از جنس پلاتینیوم می باشد که در مقایسه با الماس‌هایی که دور آن را گرفته‌اند زیاد کوچک به نظر می‌رسد. از این ساعت فقط یک عدد ساخته شده و حاضر فروش به متقاضی می باشد.

عقربه‌هایی از جنس ماه و کشتی تایتانیک

منبع:ماهنامه آینده روشن

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *