شلوار مام استایل چیست ؟

شلوار مام استایل چیست ؟

فهرست مطالب

شلوار مام استایل چیست ؟

شلوار مام استایل چیست و چطور ست می‌گردد؟

شلوار مام استایل یا شلوار جین راسته آبی روشن تا تعدادی دهه پیش تنها در کمد لباس مامان‌ها پیدا می‌شد! شلوارهای جین ضخیم و اگر چه آسانی که عموماً تا بالای مچ می باشند. اما با گذر لحظه دوباره ورق برگشت و این شلوارها جای خویش را در جهان مد باز کردند.

شلوار مام استایل چیست ؟

در جهان مد و پوشاک هرگز عجیب نیست که استایل‌های قدیمی دوباره پرطرفدار شوند. اما ترند شدن استایل شلوار مام استایل که پیش‌تر به موضوع استایلی خنده‌دار بودند و به نوعی دهن کجی به صنعت مد انگاشته می‌شدند، واقعا جذاب دقت هست.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل اساسا به شلوار‌های جین آبی روشنی اطلاق می‌گردد که راسته می باشند. به این معنا که در بخش ران و زانو با تقریب برشی معین دارند و با دقت به مد امسال، کمی در بخش ساق تنگ‌تر می‌شوند؛ گاهی این برش از بالا تا پایین تماماً یکسان هست. شلوار‌های مام استایل عموماً فاق بلندی دارند و گودی کمر را تماماً پوشش می‌دهند. این سبک از شلوار جین برای اشخاص با فرم اندام ساعت شنی خیلی مطلوب می باشند. همان‌طور که آنان را به تن اشخاص مشهوری سان کیم کارداشیان دیده‌اید. این نوع شلوار موجب می‌گردد تا پایین‌تنه شما بلندتر و صاف‌تر به نظر برسد.

جیب‌های مشهور و معین در پشت شلوار مام استایل یکی سایر از مشخصه‌های این سبک شلوار جین هست. خصوصیت بعدی که برای شلوار مام استایل می‌توان برشمرد، ضخیم بودن پارچه این شلوارهاست. با تا زدن لبه‌های شلوار مام استایل، این ترند مامان‌پوش دهه هشتادی را به استایل تازه خویش بدل نمایید.

چطور شلوار مام استایل را ست کنیم؟

شلوار مام استایل در فصل تابستان عموماً با تاپ و نیم‌تنه یا تی‌شرت‌های سایز مشهور ست می‌شوند. برای استایل خیابانی شلوار مام استایل را با مانتو‌های جلوباز اسپرت و کوتاه ست نمایید.

شلوار مام استایل چیست ؟

شلوار مام استایل با تقریب با هر نوع کفشی مطلوب هست. در صورتی که تیپ اسپرت و ساده را می‌پسندید، از کفش‌های کتانی و اسنیکرز بهره ببرید. این سبک شلوار جین با کفش پاشنه‌دار نیز برای دختران جوان زیاد جالب به نظر می‌رسد.

شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟

در فصل پاییز یا زمستان با پلیور‌های بافتنی و اور سایز، کت پشمی، بوت یا نیم بوت و… به آسانی ست می‌شوند. مثال‌هایی از چگونگی ست کردن شلوار مام استایل را در تداوم خواهیم دید.

طرح‌های شلوار مام استایل و چاره ست‌ کردن آنان

شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟ شلوار مام استایل چیست ؟

منبع : ستاره

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *