ستارگان زن چگونه عیوب اندام ‌شان را پنهان می‌کنند

ستارگان زن چگونه عیوب اندام ‌شان را پنهان می‌کنند

فهرست مطالب

ستارگان زن چطور عیوب اندام ‌شان را مخفی می‌کنند

البسه، بدلیجات و زیورآلات زیبا ابزاری می باشند که می تواند علاوه بر افزودن زیبایی، عیوب و موارد ناموافق چهره و اندام را رفع کنند، بعضی ستاره ها نیز با یاری گرفتن از این ترفندها در پوشش خویش، بعضی ایرادات اندام خویش را مخفی می‌کنند.

اشخاص معروف ، دقیقاً سان ما ، نقص هایی دارند ، ولی به علت اینکه شخصیت های معروفی می باشند ، مجبورند به طور مداوم به جست و جوی طریق های تازه و مؤثر برای بی‌زشتی و نقص بودن خویش باشند. این مثالها را در این مقاله با نیز وارسی می‌کنیم، تا ببینید ستاره‌های معروف جهان نیز بی نقص نیستند ولی چطور دائم زیبا و بی نقص به نظرتان می‌آیند. تنها یک دگرگونی کوچک در لباس یا اکسسوری می‌تواند شکل ها اندامی را از لحاظ مخفی کند.

سارا جسیکا پارکر حجم زیادتری به بالا تنه خویش میدهد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

سارا جسیکا پارکر به منزله یک نماد مُد تلقی می‌گردد، او می داند چطور نقاط قوت و زیبای خویش را زیادتر نشان دهد و نقص های خویش را با توجه مخفی کند. به منزله نمونه، با ابداع تغییراتی در پیشنهاد لباس و نوع پارچه، شکل ها نیم تنه بالای خویش را اصلاح می‌کند.به جای اینکه با عمل‌های جراحی زیبایی نقص‌های بدن خویش را بهبود ببخشد، با هوشمندی در گزینش لباس شکل ها کوچکی سینه هایش را مخفی می کند.

در صورتی که همین دشوار را دارید ، از رنگهای شاد و پررنگ یا پیشنهاد‌های مشهور و در کنار این چین دار کردن لباس در بالا تنه، گره‌هایی در بخش یقه و در کنار این یقه هفت یا مشابه آن بهره ببرید. چاره غیر از این گذاشتن لایه هایی از اسفنج در زیر لباس است.

آنجلینا جولی شانه های گسترده و باسن کوچک خویش را مخفی می‌کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

آنجلینا جولی ، یکی از زیباترین بازیگران زن هالیوود ، می داند چطور خودش را درست و بی زشتی ظاهری نشان دهد. و شانه های وسیع او مانع از زیبا دیده شدن او نمی گردد.

در صورتی که همین دشوار را دارید، ژالکت های مشهور و آستین سرخود، گردنبندهای حجیم در بخش بالاتر از سینه و دامن‌های پیلی دار و کرکی را گزینش نمایید.

رم یقه هایی که پشت گردن می افتند نیز برای خانم هایی با شانه های درشت و توپر مطلوب است به شرطی که بندی که دور گردن می افتد به هیچ مبلغ نازک نباشد. خوب تر است هم راه این لباس ها به جای اشاپ از نیم کت های تنگ بهره ببرید که رنگ تیره دارند.

ریس ویترسپون طوری لباس می‌پوشد تا بلندتر دیده گردد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

ریس ویترسپون برنده اسکار و گلدن گلوپ امریکایی، با قد 1.57 متر که از زیادتر ستارگان کوتاهتر است با گزینش دقیق لباس و کفش بلندتر به نظر می‌رسد” علاوه بر آن او مناسب میداند که لباس یکرنگ و استایل مونوکروم قدش بلندتر نشان دیده گردد.

در صورتی که همین دشوار را دارید ، پیراهن‌های کمی بالای زانو یا روی زانو بپوشید، از کفش‌های پمپ با لژ پوشیده در بخش پنجه بهره ببرید. علاوه بر این لباس و شلوار تک رنگ، موجب بلند قد دیده شدن شما می گردد. هر چه تضاد رنگی زیادتری بین بالاتنه و پایین تنه‌ی پوشش شما باشد، قد شما کوتاه تر دیده می گردد. پس دائم به حفظ هارمونی رنگ های استایلتان دقت ویژه نشان دهید.

ویکتوریا بکهام زیاد ریز نقش است

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

ویکتوریا بکهام علی‌رغم رسیدگی زیاد به اندام خویش و ورزش تا الان زیاد ریز نقش است، ولی ما آن را به علت سبک منحصر به فردش نمی بینیم.

در صورتی که همین دشوار را دارید ، شلوارهای گشاد ، بلوزهای پف و چین دار و کت‌های راسته و یقه انگلیسی بپوشید. او کمتر لباس کوتاه میپوشد.

کوتاه پوشیدن اصولا هیچ وقت مورد تصدیق ما نیست، در این مورد پافشاری دوچندان است، پس حواس تان باشد هیچ گاه شلوار، مانتو، دامن و پیراهن های کوتاه نپوشید، در صورتی که جست و جوی بلند و کشیده تر به نظر دست یابی هستید، دور هر لباس کوتاهی را خط بکشید.

کیرا نایتلی به طور ماهرانه پاهای کوتاه خویش را مخفی می کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

کیرا نایتلی علی رغم اینکه مشخصاًً از بدن و پاهای کوتاه و نامتناسب دارا است و پاهایش به نسبت بدن کمی کوتاه می باشند ، ولی ماهرانه نقص های خویش را مخفی می کند، با شکستن بدن در بخش کمر به یاری فرم لباس یا بستن کمربند، از نظر دیداری پاهای بلندی ابداع می کند.

در صورتی که همین دشوار را دارید ، پیراهن‌های کمردار،شلوار و دامن‌های فاق بلند بپوشید و در بالاترین بخش بدن خویش کمربند، ببندید.

لباس یا مانتویی که می‌پوشید کمربند دارد، خوب تر است آن را تا زیر سینه‌ها بالا بیاورید و آنجا ببندید. بستن کمربند در زیر کمر موجب می‌گردد طول پاها کوتاه تر از وضعیت معمولی دیده گردد. در کنار این پوشیدن شلوارهای فاق بلند و بالا بستن کمربند شلوارها، موجب می‌گردد قد شما بلندتر به نظر برسد.

تیلدا سوینتون اندازه کفش مشهور خویش را مخفی می کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

تیلدا سوینتون ستاره بریتانیایی فیلم بنجامین باتن، با سایز کفش 42 که در بین زنان مشهور پا به تعداد می‌رود.به طرز ماهرانه ای این ایراد را با پوشیدن کفش‌هایی دو تکه در بخش پنجه از برند شنل و در کنار این کفش‌هایی با پنچه گرد، مخفی می‌کند.

در صورتی که دشوار مشابهی دارید ، کفش های پنچه گرد و دو تکه در بخش پنجه سان آنچه تیلدا سوینتون مخفی است را گزینش نمایید.

مگان مارکل سعی دارد گودی کمر خویش را زیادتر نشان دهد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

مگان مارکل مثال ای کل از یک دختر با اندام “مستطیل” است ،ولی او می‌داند که چطور با ابداع ساعت شنی در اندام خویش این زشتی را رفع کند، با بستن کمربند در جای درست و پوشیدن پیراهن و دامن‌های اندامی از لحاظ دیداری در کمر خویش گودی ابداع می‌کند.

در صورتی که شما نیز همین دشوار را دارید و در بخش پهلو اندام پهنی دارید، با بستن کمربند و پوشیدن پیراهن و دامن‌های اندامی این زشتی را رفع نمایید.

ونسا هاجنز کوتاهی گردنش را مخفی می‌کند

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

خواننده مشهور امریکایی ونسا هاجنز با وجود زیبایی صدا و چهره، گردن کوتاهی دارد، او با بستن موها در بالای سر، گردنبندهای بلند و یقه‌های چسبان موجب بلندتر دیده شدن گردن خویش می‌گردد.

کیت وینسلت می داند چگونه لاغرتر به نظر برسد

9 ترفند ستارگان در لباس پوشیدن

کیت وینسلت ستاره پرطرفدار تایتانیک می داند که با وجود داشتن سایز کمی مشهور و اندام پُر ،چطور جالب باشد. او با تأکید بر موارد مناسب اندام خویش و دقت به جلوه هر چه زیادتر آنان دائم زیاد زیبا و جالب ظاهر می‌گردد.

در صورتی که همین دشوار را دارید، با گزینش لباس اندامی در قسمتهای زیباتر بدن خویش، یقه‌ها و لباس‌های نامتقارن، پارچه‌های کمی ضخیم و گردنبندهای ظریف یا عدم نیاز کردنبند، باریکتر و ظریفتر به نظر خواهید رسید.

منبع: bright side

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *