رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

فهرست مطالب

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی می باشد؟

موسسه پنتون (Pantone) بر اساس روال هر سال از سال ۲۰۰۰ در روزهای نزدیک ماه دسامبر یک رنگ را به موضوع رنگ سال معین می‌کند که این رنگ عموماً زیادترین کاربرد را در ست کردن و گزینش لباس، کفش و ولو دکوراسیون داخلی دارد. به طور معمول، این رنگ‌ها برای نشان دادن یک مورد قابل‌توجهی در دنیا در نظر گرفته می‌شوند. همانطور که می‌دانید رنگ سال گذشته یک رنگ جنجالی و اگر چه پر ریسک با نام مرجانی بود. امسال هم رنگ سال ۲۰۲۰ دوباره از اعماق اقیانوس در نظر گرفته شده می باشد. در این مطلب می‌خواهیم از رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی پرده‌برداری کنیم. با ما همقدم شوید.

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی می باشد؟

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

گزینش رنگ سال، برای خیلی از کسب و کار‌های مشهور رنگ به یک سنت هیجان انگیز جایگزین شده می باشد. وقتی که یک رنگ به موضوع رنگ سال آشناسازی می‌گردد، طیف گسترده‌ای از ساخت برند‌ها را تحت اثر قرار می‌دهد.

این سنت با تقریب به یک قانون نانوشته جایگزین شده می باشد و اهالی مد با نزدیک شدن به اوایل دسامبر برای شنیدن رنگ سال در انتظارند. ولو کسانی که در این وادی نیستند امکان دارد رنگ سال را با دقت به آگهی بازرگانی گسترده در طول سال بشناسند و ولو ناگزیر از آن استفاده کنند.

لکن بیاید پیش از اینکه پیگیری رنگ سال ۲۰۲۰ برویم، با موسسه پنتون و کارهای آنان باخبر شویم.

موسسه‌ی پنتون چه ارتباطی با رنگ سال دارد؟

موسسه پنتون اصل در سرزمین نیوجرسی به موضوع معتبرترین موسسه‌ی رنگ در جهان کوشش می‌کند و کل صنایع از حرف صنعت چاپ، صنعت فشن و… داده های و کدهای رنگی که برای طراحی محصول های خویش احتیاج دارند را از این موسسه دریافت می‌کنند.
این موسسه به کسب و کار‌ها هم یاری می‌کند که در خصوص رنگ برای محصول های خویش تصمیمات هوشمندانه‌ای بگیرند. تهیه ترند رنگی سال یکی از کوشش‌های اساسی موسسه پنتون می باشد. گرافیست ها مد و خیلی از صنایع مصرف کننده، میتوانند با استفاده از رنگ‌های بیان شده به دست موسسه پنتون برای ساخت‌های محصول های خویش برنامه‌ریزی کنند.

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی می باشد؟

همانطور که اطلاق شد، بیان رنگ سال به دست موسسه‌ی پنتون از سال ۲۰۰۰ به بعد شروع شده می باشد. این موسسه دوبار در سال در پایتخت‌های کشورهای اروپایی به میزبانی از نمایندگان مجموعه‌های استانداردهای رنگ از ملل متفاوت می‌پردازد. این جلسات به شکل خصوصی برگزار می‌شود و جذاب می باشد بدانید در اتاقی با دیوارها و لوازم با رنگ سفید مطلق برگزار می‌گردد. به طوری که هیچ رنگی وجود نداشته باشد تا ایده‌ای را تلقین کند.
ضمناً هر کدام از این کارشناسان اشیایی که رنگ‌های الهام قسمت دارند را به بقیه همکاران نشان می‌دهند. پس از سخنرانی ها و گفت وگوها یک رنگ به موضوع رنگ سال آینده، مطلوب قرار می گیرد و به دست موسسه پنتون بیان می‌گردد. رنگ سال پیشنهادی برای ۲۰۲۰ به دست این موسسه رنگ سفید مرجانی (Bleached Coral) می باشد.

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

دلیل گزینش سفید مرجانی به موضوع رنگ سال ۲۰۲۰

موسسه پنتون از رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی که مرجانی زنده می باشد، استفاده نموده و رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی رنگ مرجانی سفید (Bleached Coral) پیشنهاد داده می باشد تا بتواند دقت اشخاص را به خطر و بحرانی که پیرامون سد عالی مرجانی می باشد دریافت کند. این موسسه فقط رنگ سال را بیان نمی‌کند بلکه در اصل این رنگ نماد موردی می باشد که در یک ثانیه از فرهنگ اتفاق می‌افتد و حالا دقت اکثر معطوف سد عالی مرجانی می باشد.
دلیل نامگذاری رنگ ۲۰۲۰ به موضوع مرجانی سفید یا این می باشد که مرجان‌های دریایی پس از مرگ دگرگونی رنگ داده و رنگ‌شان سفید می‌گردد. با گزینش این رنگ به موضوع رنگ سال ۲۰۲۰ می‌توان توجهات زیادتری را به نسبت زندگی دریایی و خطرات پیرامون آن دریافت کرد.

رنگ سال ۲۰۲۰ چه رنگی است؟

رنگ سال ۲۰۲۰ را چطور در تیپ امسال‌مان به عمل ببریم؟

رنگ سفید مرجانی در اصل مربوط به وقتی می‌گردد که مرجان‌های اقیانوس می‌میرند و رنگشان رو به سفیدی می‌رود با ترکیبی از رنگ‌های بقیه نظیر سبز کمرنگ و آبی ملایم آب ترکیب می‌گردد و در آخر رنگ سفید مرجانی را تشکیل می‌دهند. این رنگ نوعی رنگ زندگی قسمت و زیبا می باشد همان طور که مرجان‌ها در اکوسیستم دریایی زندگی قسمت می باشند. در این رنگ را می‌توان در گزینش لباس، گزینش کیف و کفش و ولو اکسسوری‌های متفاوت شبیه قاب موبایل و … در نظر گرفت.

منبع : صورتی ها

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *