راهنمای خرید کیف کمری مناسب

راهنمای خرید کیف کمری مناسب

فهرست مطالب

راهنمای خرید کردن کیف کمری مطلوب

کیف کمری، یکی از لوازمی هست که یاری می کند کل ابزار مورد نیازمان را در دسترس داشته باشیم اما دست هایمان آزاد باشد. این کیف از دهه ۱۹۸۰ که نخستین مثال های آن مشهور شد، تا اکنون مسیری بلند طی نموده هست.

برای خرید کردن یک کیف کمری، می بایست نخست تصمیم گرفت که چگونه می‌خواهیم از آن استفاده کنیم و دلمان می‌خواهد که چه جنسی داشته باشد. بین اینکه کیفی شیک و مد روز باشد، پر کاربرد باشد و کیفی که هرگزً برای هیچ کدام از این هدف های ساخته نشده باشد فرق خلق نمایید. میانگین انسان ها، کیفی را می‌خواهند که نیز پر کاربرد و نیز شیک و به روز باشد. برخی از کیف‌های کمری اکثر پر کاربرد می باشند و برخی اکثر جالب. کیف های کمری را می‌گردد برای هر هدفی استفاده کرد، از یک گردش شبانه گرفته تا ورزش و پیاده روی.

کسی که می خواهد کیف کمری بخرد، می بایست به دو طرح مختلفی که می گردد کیف را انداخت نیز اندیشه کند تا برای خرید کردن طرح مطلوب خودش تصمیم بگیرد. برخی ها شاید کیفی را گزینش کنند که آویزان می گردد و پایین کمر می افتد و برخی ها نیز کیفی را اولویت می دهند که کمی ایمن تر باشد. این کیف ها را می توان از فروش‌گاه های پوشاک و ابزار ورزش یا فروش‌گاه های online تهیه کرد.

راهنمای خرید کیف کمری مناسب

کیف کمری برای سفر

یکی از متداول ترین کاربری های کیف های کمری، سفر هست. ابزار مهم که مورد نیاز هست در دسترس باشند را یک جا و نزدیک به نیز نگهداری می کند. مدارک سفر، پاسپورت، مدارک شناخت و زیادی مدارک بقیه، نیز ایمن می باشند و نیز دست‌ اشخاص آزاد می ماند.

کیف کمری برای ورزش

بانوان کیف های کمری را برای ورزش نیز گزینش می کنند تا بتوانند ابزار مهم را در وقت ورزش هم گام داشته باشند. این امکان کیف های کمری، یاری می کند نیز دست هایشان برای حرکت آزاد باشد و نیز وسایلشان بیرون نریزد. استفاده از این کیف، فضایی در نزد خانم ها قرار می دهد که پلیرهای قابل حمل مانند آی پاد یا بطری‌ آب یا قمقمه را در زمان ورزش در آن گذاشت. کیف کمری به خانم ها این قابلیت را می دهد که بدون نیار به نگه داشتن شی ای، نشسته یا ایستاده ورزش کنند.

کیف کمری برای موتور یا دوچرخه سواری

کیف های کمری این قابلیت را به موتور یا دوچرخه سواران می دهند که ابزار مورد احتیاج مانند کلید، کیف وجه یا بطری آب را به آسانی در دسترس داشته باشند. کیف های کمری به کمربند شلوار متصل می شوند، به همین خاطر، امنیت بالایی نیز روی دوچرخه و نیز پایین آن دارند.

راهنمای خرید کیف کمری مناسب

کیف کمری شیک و به روز

کیف‌ کمری می تواند با تقریبً با هر مدی خودنمایی کند. هر کسی می تواند ست لباس هایش را با یک کیف کمری شل و افتاده یا کیفی متناسب با رنگ که لباس هایش، همه ی کند. یک کیف کمری کابردی به رنگ بژ یا مشکی جلو دامن، شلوارک یا ولو شلوار جین را اکثر نموده و به شما یاری می کند در جمع های دوستانه، کارت های اعتباری، وجه نقد یا ابزار کوچک که شاید در مکان های شلوغ یا تاریک گم شوند را با توهم آسان هم گام خویش ببرید.

شیوه های حمل کیف کمری
گام بعدی برای خرید کردن یک کیف کمری مطلوب این هست که تصمیم بگیریم چگونه می‌خواهیم کیف‌مان را حمل کنیم. اکثر خانم ها، کیف های کمری را روی ران ها می‌اندازند، در این وضعیت کیف عموماًً از کمر آویزان می‌ماند، مانند کیف مدرسه‌ که تنها بندی برای حلقه شدن دور شانه ها ندارد. این نوع از کیف های کمری، قلاب یا گیره‌ای دارند که آنان را محکم دور کمر نگه می دارد. این شیو حمل برای کسانی مطلوب هست که صرفاً برای زیبایی کیف و ست کردن آن با لباس‌هایشان حمل می کنند.

یکی بقیه از شیوه های حمل آن، رد کردن بند کیف از کمر شلوار هست، مانند کمربند ایمن و مطمئن بسته می گردد. این نوع از کیف‌ها، ایمنی زیاد بالایی دارند و برای کسانی مناسبند که در جاهای شلوغ و در معرض دزدی می باشند به علت تا زمانی که گیره ها و قلاب های آن نشکند، نمی گردد کیف را از بدن جدا کرد. در طراحی این نوع از کیف از قلاب ها و گیره های پلاستیکی یا فلزی استفاده می گردد.

راهنمای خرید کیف کمری مناسب

کیف کمری چرمی

زیادترین جنسی که در طراحی کیف های کمری استفاده می گردد چرم هست. چرم، مقاوم هست و مانند کیف دستی، در ردپا وزن ابزار داخلش، پاره نمی گردد. عموماًً چرم در طراحی کیف های کمری مسافرتی و کیف‌ های کمری تحصیلی به موضوع می رود. این کیف ها را می توان برای ورزش نیز استفاده کرد تا دست ها در وقت پیاده روی یا دوچرخه سواری آزاد باشند. چرم همچین ضدآب هست و می‌تواند از خیس شدن ابزار در باران پیشگیری کند.

کیف کمری پارچه ای

کیف های پارچه ای معمولاًً با برچسب «سبز» بازاریابی می شوند و اکثر برای خریدارانی می باشند که دغدغه مکان زیست دارند. این کیف‌ ها عموماًً کاربریشان برای ابزار سبکتر مانند کیف وجه هست. کیف های کمری از جنس پارچه، عموماًً گوناگونی رنگ زیادتری از کیف های کمری چرمی دارند. به علت پارچه آسان تر از چرم شمایل می گیرد و انعطاف زیادتری دارد، موجب می گردد اشخاص بتوانند وسایلی با اندازه های مختلف داخل آن بگذارند. این کیف ها مشخص است کهً یا با بندهای پارچه ای گره می‌خورند یا با گیره های پلاستیکی بسته می شوند.

راهنمای خرید کیف کمری مناسب

کیف کمری برزنتی

برزنت مانند چرم مقاومت بالایی دارد. خانم ها و آقایان از کیف های کمری برزنتی برای حمل کتاب، جزوه یا مدارکی که می بایست بسیار فوری در دسترسشان قرار بگیرد استفاده می کنند.هر کدام از این مواد، فواید و معایبی دارند. در صورتی که کیف امکان قفل شدن ندارد، گیره ها و زیپ هایش می بایست قطعاًً همه ی بسته شوند. در صورتی که کیف را برای استفاده ورزشی مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری گزینش می کنیم، باز می بایست مراقب تطابق کاربری کیف با هدفمان باشیم. پارچه، برزنت و کیف های بافته شده، می توانند نیز به موضوع کیف هم گام استفاده شوند و نیز کیف دستی.

گران ترین و باکیفیت ترین کیف ها با نام طراحشان به داد و ستد ارائه می شوند. نام و شهرت یک برند و مرغوبیت‌ بالاتر، آنان را گران تر می کند.

منبع:بامیلو

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *