دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می‌شناسید نیست!

دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می‌شناسید نیست!

فهرست مطالب

دزیگوال، برندی که مثل آنچه می‌شناسید نیست!

نام‌باخبر به خاطر شیوه مختلف به کارگیری رنگ و استفاده از پلن‌های شاد و سرزنده، اکنون دزیگوال (Desigual) به موضوع برندی اسپانیایی در جهان مد و فشن، یک نام شناخته شده می باشد، در بیشتر از 72 سرزمین دنیا نمایندگی دارد و شعار خویش “زندگی زیباست” (La vida es chula) را در هر یک از دسته‌هایش به عکس می‌کشد.

ماجرا دزیگوال، از سال 1984 آغاز شد هنگامی که توماس مِیر (Thomas Meyer) تصمیم گرفت به رویایش برای ابداع لباس‌هایی که اختلاف‌های فردی را نشان می‌دهد، جامه عمل بپوشاند. پس پایه گذار برندی شد که در عین داشتن دیزاین‌های خلاقانه، به صرفه بود. از همان لحظه برند دزیگوال با حفظ همین قیمت‌های ابتدایی وسعت پیدا کرد.

دزیگوال بر پایه این ایده صورت گرفته می باشد که هر شخص به شیوه‌ای مختلف لباس می‌پوشد، لباس‌هایی که به او یاری می‌کنند احساسات سودمند خویش را نمایان کند. بر این مبنا دزیگوال کوشش می‌کند با تولید لباس‌ها، کیف و اکسسوری‌های زنانه و مردانه و بچگانه‌ای که به صرفه می باشند، این قابلیت را به تمام بدهد که سبک برگزیده خودشان را بسازند.

برند دزیگوال

دنیایی از تجربه با دزیگوال

هر یک از دسته‌های این برند اسپانیایی تجربه‌ای جدید را به عکس می‌کشد، ترکیبی جدید از رنگ‌های تند و خیره‌کننده، استفاده از پلن‌های بدیع و نامتقارن و بر نیز زدن آداب برای دست یابی به یک دیزاین منحصربه‌شخص در هر تکه از استایل به شما یاری می‌کند آنچه در خیال دارید را به مناسب ترین صورت بتوانید در استایل خودتان بازتاب دهید.

فرقی نمی‌کند کدام را گزینش نمایید، یک لباس زنانه خیره‌کننده، یک استایل مردانه برگزیده یا اکسسوری‌هایی که می‌توانند فرم کلی استایل شما را تحول دهند؛ آنچه دزیگوال تولید می‌کند دارای یک “قلب” می باشد، روح لباس‌ها را نشان می‌دهد و موجب می‌گردد هر تکه‌ای یک ماهیت مستقل داشته باشد.

هر لباسی می‌تواند در خویش احساساتی را داشته باشد، احساساتی که بازتابی از درون فردی می باشد که آن را می‌پوشد.

برند دزیگوال

نمایندگی رسمی دزیگوال در دیجی استایل

فروش‌گاه برپایه اینترنت دیجی استایل، نماینده رسمی برند اسپانیایی دزیگوال در سرزمین ما می باشد، جایی که می‌توانید نیز لحظه با تمام فروش‌گاه‌های این برند در هر نقطه‌ای از دنیا، به روز ترین دسته‌های به روز را ببینید.

در هر یک از دسته‌های این برند می‌توانید اثر‌هایی ازشادی، انرژی، خوشبینی و جزییات ساده و هم زمان الهام قسمت را پیدا نمایید، اثر‌هایی که استایل شما را به سبکی منحصربه‌شخص جایگزین می‌کند و بازتابی از ماهیت شما می باشد.

فراموش نکنید که زیباترین اشخاص شادترین آنان می باشند، پس با یک استایل شاد، جذابیت خودتان را دو چندان نمایید.

برند دزیگوال

منبع :دیجی استایل

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *