راهنمای مطالعه

کمد لباس بیشتر اشخاص پر از لباس‌های سیاه و سفید و نیز چنین تناژ خاکستری می باشد. لکن برای جالب‌تر کردن کمد لباس تابستانه خویش می بایست به نظر گرافیست های مد گوش فرا دهید و زیبا‌ترین رنگ لباس تابستانی برای این فصل در نظر بگیرید.

خیلی از این رنگ‌ها به دست پنتون گزینش شده اند و زیاد آسان با دیگر رنگ‌ها ست می‌شوند اگر چه که رنگ‌های پر جنب و جوش‌تر سان سبز و قرمز می بایست محتاطانه‌تر گزینش شوند. در صورتی که هر رنگ منحصر به شخص می باشد، لکن ترکیبهای متفاوت این رنگها، حالات متفاوتی ابداع می‌کنند!

در این مطلب شما را تشویق می‌كنیم تا به ادامه طریق‌هایی هوشمندانه برای افزوده كردن رنگ‌های بنفش و آبی به استایل خویش شوید و چشم‌ها را مجذوب ظاهر خویش نمایید. در صورتی که بعضی از این رنگ‌ها امکان دارد زیادتر از سایرین برای شما جالب باشند لکن مطمئن شوید هر رنگی که از لیست زیر گزینش می‌نمایید عالی به نظر می‌رسد! ژورنال بخوانید.

آب و هوای گرم تابستانی به معنای فرجام دو موضوع با کمد لباس هایتان می‌باشد

  • لحظه آن می باشد که جنس لباس‌ها را دگرگونی دهید و لباس‌های نازک‌تر را تبدیل لباس‌های ضخیم‌تر  نمایید.
  • لحظه آن رسیده می باشد که رنگ‌های تیره سان مشکی را با رنگ‌های روشن‌تر تبدیل نمایید.

یک علت وجود دارد که زیادتر مردان از پوشیدن رنگهای روشن خودداری می‌کنند و آن علت این می باشد که آنان نمی‌خواهند جذب دقت کنند و اگر چه که پوشیدن رنگهای خنثی سان مشکی، خاکستری و آبی نفتی کمتر”ریسکی” می باشند و سان رنگهای پررنگ به عنوان مثال زرد و قرمز جذب دقت نمی‌کنند

لکن می بایست بدانید، در صورتی که امکان دارد پوشیدن رنگهای روشن ریسک بالایی داشته باشند لکن موجب می‌شوند ظاهری یکنواخت نداشته شوید و اگر چه که می بایست باهوش شوید و به ادامه رنگ‌های متناسب با تناسب پوست خویش بگردید تا جالب‌تر به نظر برسید.

در این مطلب رنگ‌های زیبایی که برای فصول گرم‌تر به طور نمونه تابستان مطلوب‌اند شناسایی خواهند شد:

صورتی هلویی

از قرن‌ها پیش رنگ صورتی، رنگ محبوبی برای زنان بوده می باشد لکن مردان رغبت کمتری برای گزینش این رنگ از خویش نشان می‌دادند اما با این اکنون، نسل جدیدی از مردان با فکر باز تصمیم گرفته‌اند که این مبحث را نادیده بگیرند و از این رنگ زیبا برای شاداب‌تر نشان دادن استایل خویش استفاده کنند.

صورتی هلویی

نخست از کل می بایست بدانید که ما در زمینه چه نوع رنگ صورتی ای مکالمه می‌کنیم ؟ صورتی ای که در هلو و ماهی سالمون دیده می‌گردد برای استایل‌های تابستانی زیاد مطلوب می باشند. گرافیست لباس مردانه ،ناس ابراهام ، که با برند‌های ابهت نظیر هکت و آدیداس موضوع نموده می باشد، می‌گوید:

“برای لباس‌های در روز، به ادامه رنگ‌های ملیح‌تر بروید و آنان را با رنگ‌های زیتونی، برنزو قهوه ای روشن ترکیب نمایید.”

یکی از خوب ترین وجه تمایز‌های رنگ صورتی، تطبیق پذیری آن با دیگر رنگ‌ها می باشد. یک پیراهن صورتی زیبا به آسانی با شلوار جین مشکی یا آبی، شلوارک آبی نفتی و ولو سبز لجنی ست می‌گردد. سان هر رنگ روشن بعدی، گذشته از گزینش صورتی هم می بایست به تناژ پوست خویش دقت نمایید.

اشخاص با پوست تیره و برنزه می‌توانند بیشتر تناژهای رنگ صورتی را بپوشند، لکن کسانی که پوست روشن تری دارند، می بایست از صورتی‌های تیره ‎تر و پر رنگ‌تر استفاده کنند تا ظاهری شاداب‌تر داشته باشند.

سبز ارتشی

سبز ارتشی درست سان رنگ مشکی عمل می‌کند و حدوداً به اندازه‌ی رنگ‌های خنثی پر مصرف می باشد و این رنگ با رنگهایی از قبیل سفید و آبی نفتی ولو زرد و صورتی به نیکی ست می‌گردد و از آنجا که این رنگ، به اندازه‌ی رنگ‌های به جز آن جذب دقت نمی‌کند به آسانی میتواند به کمد لباس‌های تابستانی شما افزوده گردد.

سبز ارتشی

این رنگ برای تیشرت یا دامن زیاد زیبا خواهد بود لکن یک ژاکت یا پیراهن جیب دار با این رنگ زیاد مطلوب نیست: این رنگ برای فصل تابستان زیاد مطلوب می باشد و مخصوصا امسال زیاد ترند شده می باشد. علاوه بر این بها قیمت کردن را دارد چون سال های سال میتوانید این رنگ را بپوشید و این رنگ همیشه زیبا به نظر خواهد رسید. پس شلوارهای مشکی و یکنواخت خویش را با یک شلوار سبز ارتشی تبدیل نمایید.

بیلی رینفورد، استایلیست‌ها روی نیکولز می‌گوید:

“من در اکنون حاضر عاشق داشتن کمدی پر از لباس‌های سبز ارتشی و رنگ‌های خنثی هستم چون ترکیب کردن این رنگ‌ها با هم دیگر زیاد راحت می باشد.

رنگ زرد و خردلی

زرد و خردلی

ایده پوشیدن رنگ زرد برای زیادتر آقایان ناخوشایند می باشد ولو آنان حالت می‌کنند که در صورتی که قرار می باشد این رنگ را گزینش کنند می بایست به جست و جو تناژ ملایم این رنگ بروند. در صورتی که برخلاف این عقیده زرد پررنگ و ولو خردلی رنگ‌هایی تماماًً جسورانه می باشند و جلوه ای با شکوه به استایل شما خواهد بخشید به همین علت می باشد که این رنگ می بایست به کمد لباس‌های تابستانه شما افزوده گردد چون به زیبایی یاداوری کننده‌ی خورشید و گرما می‌باشد.

خرید پارچه نخی

لباس‌های زرد هم سان لباس‌های صورتی، خوب ترین گزینش می باشند لکن می بایست زیاد محتاطانه استفاده شوند و در استفاده از این رنگ نباید زیاده روی گردد. (به عنوان مثال در صورتی که قرار می باشد تنها تعدادی اینچ از استایل شما به این رنگ باشد، میتوانید تناژ زیاد پررنگ زرد را امتحان نمایید.)

مساله برجسته گزینش رنگ زرد

مساله بعدی برای گزینش این رنگ برای لباس‌هایی که زیادتر در معرض دید می باشند سان جلیقه این می باشد که تناژ تیره‌تر سان رنگ عسلی را تبدیل زرد روشن و خردلی نمایید. استفاده از رنگ زرد به تنهایی استایل زیبایی به ارمغان نخواهد آورد. مساله اساسی در ست کردن لباس، ترکیب هوشمندانه‌ی تناژو رنگ‌های متفاوت می باشد.

کریس گوو ، مدیر برند لباس زنانه بریتانیایی Percival، توصیه می‌کند که در فصل تابستان رنگ زرد را برای روسری و پیراهن بهره ببرید.

وی می‌گوید:

“این رنگ به منزله یک قسمت از استایل ، می‌تواند به نیکی عمل کند و ظاهر شما را تقویت کند و از مدت‌ها گذشته از این رنگ در استایل‌های تابستانی استفاده می‌شده می باشد . اگر چه می بایست دقت کرد که رنگ زرد دقت کل را به خویش جذب می‌کند و در استفاده از آن نباید زیاده روی گردد .”

ضمناً گوو می‌گوید:

“می‌توانید یک پیراهن خردلی را با یک تی شرت سفید و شلوار جین مشکی و کفش ورزشی سفید برای داشتن یک استایل راحت و خلاقانه ترکیب نمایید.” اخطار برای اشخاص با پوست روشن: گذشته از پوشیدن رنگ زرد، آفتاب بگیرید یا حداقل از تناژ تیره ی این رنگ بهره ببرید.

قرمز

بر پایه ی تئوری رنگ، قرمز یادآور انرژی، قدرت و نیرو می باشد. به همین علت می باشد که می‌توانید آن را در کمد لباس تابستانه خویش قرار دهید. لکن این رنگ هم درست سان رنگ زرد می بایست هوشمندانه گزینش گردد. الکس فیلد ، پیاده سازی لباس مردانه Reiss می‌گوید: “قرمز یک گزینش حرفه ای می باشد و نسل هاست که از این رنگ به نیکی در استایل مردان استفاده می‌گردد.” سان یک نوجوان هالیوودی شوید و یک ژاکت قرمز را با شلوار جین اسکینی روشن و یک تیشرت سفید راحت  امتحان نمایید.

خرید پارچه ربانی

یا تیشرت قرمز رنگی را با یک شلوارک بژ ست نمایید. اگر چه می بایست بدانید که شبیه گزینش رنگ قرمز ریسکی می‌باشد، در استایل مردان، استفاده از کت یا شلوار قرمز زیاد مطلوب به نظر نمی‌رسد.

رنگ بنفش پاستلی

بنفش پاستلی

این تناژ ملیح از رنگ بنفش یکی از دوست داشتنی‌ترین رنگ‌ها می باشد و این دستور با دقت به گزینش افزون دیزنی و اشخاص ثروتمند و خانواده‌های سلطنتی از این رنگ اصلاًً تعجب آور نیست. ابراهام گرافیست مد و لباس می‌گوید: “اولویت من برای گزینش رنگ بنفش استفاده از تناژ روشن‌تر این رنگ می باشد که با مدل های مختلف مختلفی از رنگ‌ها ست ‌گردد.” اگر چه این یک واقعیت می باشد که رنگ بنفش را با هر رنگ بعدی نمی‌توانید ترکیب نمایید، لکن مورد نیاز نیست برای ست کردن این تناژ از رنگ بنفش زیاد محتاط شوید.

ژاکت‌های بنفش پاستلی زیاد زیبا می باشند و با شلوار سفید به نیکی ترکیب می‌شوند ضمناً برای زنده کردن خاطرات دهه 90 می‌توانید یک تیشرت بنفش پاستلی را به هم گام شلوار یا شلوارک خاکی امتحان نمایید. مساله اساسی در افزوده کردن این رنگ زیبا به کمد لباس‌های تابستانی شما دقت کردن به رنگ‌های بعدی می باشد که می‌خواهید با این رنگ هم گام نمایید. یک شلوار یا یک پیراهن آستین کوتاه به رنگ بنفش پاستلی را می‌توانید به هم گام رنگ‌های خنثی به طور نمونه رنگ‌های مشکی، خاکستری، شنی، بژ یا سفید بپوشید.

رنگ‌های خنثی

احتمالاً ذهن نمایید که رنگ‌های خنثی سان مشکی خوب ترین گزینش برای تابستان نیستند، لکن در صورتی که از این رنگ‌ها به منزله چاشنی استفاده گردد و با رنگ‌های به جز آن ترکیب شوند، زیبا به نظر می‌رسند. رنگ‌های خنثی تابستانی حاوی بژ، سفید و خاکستری کم رنگ می باشند.

متیو براون، گرافیست لباس در ریور آیلند می‌گوید:

“رنگ‌های نوترال یا خنثی گزینه نیکی برای افرادی هستند که مایل به استفاده از رنگ‌های زیاد شاد نیستند لکن تا به حال نیز می‌خواهند ظاهری تابستانی داشته باشند.”

رنگ های خنثی

براون می‌گوید: “هوشمندی خاصی برای استفاده از رنگ‌های خنثی مورد نیاز می باشد لکن در صورتی که نمی‌توانید این موضوع را به مناسبی فرجام دهید فقط به یک قانون پایبند شوید:

سعی نمایید رنگ کرم را به دسته  لباس‌های تابستانی خویش افزوده نمایید. به عنوان مثال می‌توانید این رنگ را برای لباس‌های در روز، تاپ‌ها و یا تیشرت‌ها گزینش نمایید.”

در صورتی که تمایل دارید تماماً از رنگ‌های خنثی بهره ببرید، ایرادی نیست و با ترکیب کردن درست این رنگ‌ها با یکدیگرهنوز نیز می‌توانید ظاهری جالب و مطلوب تابستان داشته شوید.

رنگ پرتقالی

پرتقالی

پرتقالی روشن در دهه هفتاد زیاد پرطرفدار بوده و اکثراً با رنگ زرد و قهوه ای هم گام میشده می باشد. لباس‌هایی با رنگ زرد لیمویی و پرتقالی موجب جوان‌تر به نظر دست یابی ظاهر شما می‌گردد. این رنگ‌ها می‌توانند در لباس، دامن یا بلوز شما به موضوع رفته باشند. نیکوتر می باشد با گزینش این رنگ ها، به جست و جو پلن‌های راحت بروید.

پارچه تابستانه شانتون

مایکل تیلور، مشتری ارشد پوشاک مردانه در Urban Outfitters می‌گوید:

“استفاده از رنگ نارنجی همچنان در صنعت مد لباس‌های مردانه روند صعودی دارد چون اشخاص دوست دارند زیادتر دیده شوند. “رنگ‌های نارنجی که در دهه نود غوغا به پا می‌نموده‌اند حال هم می‌توانند در استایل‌های متفاوت نظاره شوند.”

حدوداً هر تناژی از نارنجی و زرد یادآور مرکبات می باشد. پارچه‌های سبک وزن با این رنگ‌ها به نیکی با شلوارهای کلاسیک سفید رنگ ست می‌گردد. زمانی هوا گرمتر می‌گردد، تناژ روشن‌تر نارنجی مطلوب‌تر خواهد بود.

آبی کبالتی

اکثراً مردان آبی کبالتی را برای تابستان مطلوب می‌دانند . گوو می‌گوید: “با وجود پیشنهادهای زیاد افزون برای این فصل، آبی کبالتی رنگ محبوبی می باشد که می‌تواند کمد لباس قدیمی‌شما را سر اکنون‌تر کند.” “برای مردی که از گزینش رنگ‌های شاد هراس دارد، آبی کبالتی  بدون اینکه بیشتر از حد جذب دقت کند زیاد مطلوب و زیبا خواهد بود.

رنگ آبی کبالت

“قوانین پیاده سازی لباس زیاد راحت می باشد و رنگ‌ها را می‌توان به راحتی با نیز ست کرد: تنها می بایست کل مورد در تعادل باشد. یک پیراهن آبی کبالتی با شلوارک مشکی را امتحان نمایید تا یک شاهکار هنری تولید نمایید ضمناً می‌توانید شلوار سفید مورد تمایل خویش را با یک پیراهن آبی کبالتی هم گام نمایید.

با اینکه این رنگ بیشتر از حد جذب دقت نمی‌کند لکن محدودیت‌هایی هم برای استفاده از این رنگ وجود دارد. همانطور که در زمینه زیادتر رنگها صادق می باشد، نیکوتر می باشد از استفاده انفرادی این رنگ هم اجتناب نمایید: پس تعدادی رنگ پشتیبان را گزینش نمایید تا با آبی کبالتی هم گام گردد.

اگرچه در نگاه نخست، پالت تابستانی عمدتاً از آبی و صورتی تشکیل شده می باشد لکن چنان طیف وسیعی از این رنگ‌ها وجود دارد که امکان دارد گزینش هر یک استایل تماماًً متفاوتی به ارمغان بیاورد. آنچه که استایل شما را یکپارچه‌تر می‌کند گزینش یک تناژملایم از رنگ آبی یا خاکستری و ولو دودی روشن می باشد.

رنگ‌ مطلوب فصل تابستان بپوشید لکن استایل خودتان را حفظ نمایید!

این برجسته می باشد، زمانی‌که رنگ مورد تمایل خویش را پیدا کردید تا به حال نیز خودتان شوید!

این مساله را به دلیل داشته شوید که بیشتر ملت به طور غریزی هشیار می‌شوند که رنگی که مخفی‌اید مورد تمایل شما می باشد یا صرفا متاثر از مد می باشد پس کورکورانه از صنعت مد و رنگ‌های پیشنهادی پیروی نکنید.