تازه ترین کیف های ۱۶۰۰ دلاری برند آف وایت
آف وایت (Off-White) یک برند لوکس، نو و جوان در حیطه فشن می باشد که به تازگی در سال ۲۰۱۲ به دست دیزاینر آمریکایی آن Virgil Abloh در میلان ایتالیا مسیر اندازی شد. این برند جوان پسند جسارت بسیاری در ساخت هایش به چشم می خورد و این روز ها در هفته های مد بهار و تابستان ۲۰۲۰ گروه تازه از کیف هایش را رونمایی کرد. کیف های تازه برند آف وایت احتمالاً هیچ وقت پر مصرف نباشد لیکن به منزله ی یک قطعه هزار و ششصد دلاری در استایل می توانی آن را استفاده کنی.
بعضی نویسندگان حیطه مد در تعریف این گروه از کیف های آف وایت می گویند: ((تو نمی توانی داخل این کیف ها با سوراخ های بزرگشان موردی حمل کنی لیکن در پایان می توانی مثل یک تکه پنیر سوییسی گران بها و لوکس به نظر برسی.))
پر اهمیت ترین موردی که در ساخت این کیف های تازه Off-White به چشم می خورد سوراخ های مشهور روی کیف می باشد که دست به آسانی از داخل آن رد می گردد و همین مطلب باعث می گردد که نتوانی از این کیف ها استفاده پر مصرف کنی. مورد خارق العاده و جدیدی نیست که کیف های ترندی در جهان مد هر فصل عجیب و عجیب تر می شوند؛ آن از کیف های میکرو و انگشتی برند ژاکوموس (Jacquemus) که می بایست تصویر را زوم می کردی تا در استایل ها دیده گردد و داخلش نیز پایان ۱ یا ۲ دانه برنج جا می شد (و در استایل ها به منزله ی گردنبند و دستبند دیده می شد)، این نیز از کیف های سوراخ داری که برند آف وایت در هفته مد بهار و تابستان ۲۰۲۰ برایمان آورده می باشد؛ کیف دستی های چرمی و سوراخ دار.
این کیف ها ۳ سوراخ دارند که در بخش پایین مشهور ترین حفره مثل سیاه چاله و گودال می باشد که می توان از آن برای حمل کیف استفاده کرد لیکن تنها برای حمل کیف چون که داخل آن هیچ موردی نمی توانی با خودت حمل کنی پایان اینکه یکی از لنگه های ایرپاد را داخلش بیاندازی که شاید سایر نیز نمی توانی آن را از داخل آن حفره های کیف بیرون بیاوری؛ لیکن با این اکنون موردی که جذاب می باشد بها این کیف بوده که همچنان کسانی حاضرند برای داشتن آن ۱۶۶۵ دلار بپردازند.
ساخت این کیف های عجیب از چرم و به شکل تک رنگ بوده که روی در آن لوگوی ممتاز برند آف وایت زده شده می باشد. رنگ های سفید، مشکی و قرمز از این کیف به چشم می خورد و ساخت آن الهام گرفته از گروه شهاب سنگ هاست. طرفدارن این برند دقت کردند که کیف های تازه مثل کیف های Jitney می باشد که در اوایل سال جاری (۲۰۱۹) مجموع را با حرف تالیف شده روی کیف شگفت زده کرد چون که عده ای معتقد بودند این تالیف ترغیب کننده دزدی می باشد. روی کیف های سفید رنگ Jitney تالیف شده بود: “اینجا را باز کن داخلش وجه می باشد”.
بسیار واضح می باشد که روند ترند شدن این کیف ها که گستره تبلیغاتش در اینستاگرام بوده به این زودی ها از بین نمی رود. اگر چه می توانیم از دید فوق خوب به قضیه نگاه کنیم و بگوییم احتمالاً گرافیست ها می خواهند به ما نشان دهند که حمل کیف های مشهور و چمدان طور آنقدر ها نیز الزامی نیست!
منبع : منودلیار
برچسب ها :استایلاینستاگرامترندترند کیفکیفمدل کیف
کلا گرافیست ها ساخته شده در خارج از کشور به ادامه شکستن چارچوبهای متداول در مد هستن و این به تنهایی گوناگونی و خلاقیت ساخت میکنه