تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

فهرست مطالب

تیپ دانشجویی پسرانه + موارد الزامی برای خوش‌پوشی

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

گزینش لباس دانشجویی پسرانه فعالیت دشواری نیست در صورتی که برخی از قواعد و آداب کلی را بدانید و رعایت نمایید. این قواعد هم یاری‌تان می‌کنند با قیمت‌ای نه چندان افزون طرح لباس دانشجویی مطلوب خودتان را پیدا نمایید. نخستین و قابل توجه‌ترین سوالی که می بایست از خودتان بپرسید این می باشد که کمد لباس دانشجویی من می بایست چه چیزهایی را در خودش جا دهد. بعد نوبت به گزینش رنگ و طرح می‌رسد. در این مطلب سعی نموده‌ایم به گروه‌ای از موارد قابل توجه بپردازیم تنها پیش از خواندن، به علت بسپارید قرار نیست کل گزینه‌هایی که شناساندن نموده‌ایم را بخرید و امکان دارد زیاد‌هایشان را همین حالا نیز داشته بمانید یا برخی‌هایشان با استایل شما جور نباشند. این تالیف قرار می باشد به شما ایده‌ دهد، موارد قابل توجه را بگوید و برای خرید کردن لباس تازه یا ست کردن لباس‌های قدیمی هم یاری‌تان هم یاری کند.

تیپ دانشجویی پسرانه و ضرورت تی شرت

خرید کردن تی شرت را در تقدم قرار دهید خصوصاً که می‌توانید آن را به تنهایی یا زیر یک پیراهن مردانه با دکمه‌های باز بپوشید. طرح تی‌شرت‌ برای تیپ دانشجویی پسرانه ، می بایست حاوی دو فرم یقه گردد؛ یقه گرد و یقه هفت. تی‌شرت یقه گرد خصوصاً با پیراهنی که روی آن می‌پوشید نیکو می‌گردد و تی‌شرت یقه هفت را می‌توانید به تنهایی نیز به فعالیت ببرید.

  • بعد از تی شرت نوبت به پولوشرت می‌رسد که در مقایسه با تی شرت رسمیت زیادتری دارد و استایل جدی‌تری برایتان می‌سازد.

روزهای ابتدا مهر می‌توانید پیگیری رنگ‌های شاد و روشن تابستانه بروید. ولی در صورتی که دوست دارید تی شرت مردانه‌ای بخرید که به درد روزهای بعد نیز بخورد پیشنهاد ما گزینش رنگ‌های طوسی، سرمه‌ای، سفید و مشکی می باشد.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

طرح پیراهن مردانه ام چگونه باشد؟

پیراهن مردانه شما با دقت به حالت هوا می‌تواند آستین کوتاه یا آستین بلند باشد. پیشنهاد ما این می باشد که چناچه در اکنون حاضر هدف خرید کردن دارید برای به صرفه کردن قیمت‌ها،  زیاد به ذهن خرید کردن پیراهن مردانه آستین کوتاه نباشید. مثل نهایتا یک ماه می‌توانید از آن بهره ببرید. اگر چه در صورتی که از پیش پیراهن مردانه آستین کوتاه دارید با وهم ساده از آن بهره ببرید، اما هنگامی قرار به خرید کردن پیراهن مردانه می باشد پیگیری گزینه‌های آستین بلند بروید.

  • در صورتی که دوست دارید یک اندوخته‌گذاری نیکو نمایید، در کنار یک پیراهن چارخانه یا سراسر آسان، قطعاً یک پیراهن جین مردانه  نیز بخرید. نیکی جین این می باشد که به آسانی با زیاد لباس‌ها ست می‌گردد و تیپ دانشجویی پسرانه ای برایتان می‌سازد که شیک و اسپرت می باشد.
  • برای گزینش رنگ، به تی شرت‌هایی که دارید توجه نمایید. نیکوتر می باشد رنگ‌های مکمل یا متضاد تی‌‌شرت‌هایتان را گزینش نمایید تا در صورتی که خواستید پیراهن را روی تی شرت بپوشید، ترکیب زیبایی ساخت گردد. در غیر این شکل پیگیری رنگ‌های خنثی بروید.

دقت به رنگ کفش نیز برای شما قابل توجه می باشد مثل گاهی هماهنگی بین رنگ کفش و پیراهن، خصوصاً در تیپ اسپرت دانشجویی، ترکیب نیکی به وجود می‌آورد. به یک ست لباس با پیراهن و کفش سرمه‌ای و شلوار جین روشن ذهن نمایید!

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

پلیور یا سویشرت مردانه؛ کدام به دردم می‌خورد؟

سویشرت به آسانی با شلوار جین مردانه ست می‌گردد و تیپ اسپرت می‌سازد  و پلیور یا ژاکت مردانه را می‌توان به هم راه شلوار کتان برای داشتن یک ست نیمه‌رسمی پوشید. برای گزینش هودی یا سویشرت می‌توانید پیگیری رنگ‌هایی مانند نارنجی، سبز تیره، کرم، مشکی و قرمز بروید. این رنگ‌ها برای نیمسال ابتدا تحصیلی که هوا خنک و سرد می باشد، مطلوب می باشند. برای گزینش پلیور نیز پیگیری رنگ‌هایی مانند طوسی، سرمه‌ای، مشکی، آبی، قرمز و پرتقالی بروید. برای داشتن یک تیپ اعلا می‌توانید زیر پلیورتان پیراهن مردانه بپوشید و بگذارید یقه‌اش خودی نشان بدهد. در صورتی که زیادتر نیمه‌رسمی می‌پوشید پیگیری پلیورتان بروید و برای اسپرت پوشی از سویشرت یا هودی بهره ببرید.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

کت تک مردانه، الزامی یا غیر الزامی؟

در صورتی که زیاد‌زیاد به خوش پوشی ضرورت می‌دهید و  قیمت زیادتر برایتان قابل توجه نیست، پیشنهاد می‌کنیم کت تک مردانه را به کمدتان افزوده نمایید. کت تک مردانه پارچه‌ای دو دکمه به رنگ سرمه‌ای یا مشکی و کت تک جین مردانه با رنگ تیره دو عضو جدید کمد شما می‌شوند که ست لباس دانشجویی پسرانه شما را تکمیل می‌کنند. در صورتی که زیادتر اسپرت می‌پوشید کت تک جین را تبدیل کت تک پارچه‌ای نمایید. در صورتی که نیز این گزینه‌ها را دارید می‌توانید کت تک پارچه‌ای را با تی‌شرت یقه هفت یا پیراهن بپوشید و کت جین را با تی‌شرت یقه گرد و پولوشرت هم راه نمایید.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

دو طرح شلوار برای تیپ دانشجویی پسرانه

برای مختلف بودن تیپ دانشجویی پسرانه تان حداقل به دو نوع شلوار نیاز دارید: شلوار جین و شلوار مردانه کتان.

  • شلوار جین: شلوار جین امکان ست شدن با تی شرت، پیراهن و ترکیب این دو را دارد. در کنار اینکه در فصل زمستان به آسانی با هودی، سویشرت و پلیور مردانه شما ست می‌گردد. پیشنهاد ما این می باشد که قطعاً یک شلوار جین مردانه تیره داشته بمانید و در صورتی که پول افزوده آوردید پیگیری رنگ‌های روشن‌تر بروید.
  • شلوار پارچه‌ای مردانه: برای روزهایی که دوست دارید رسمی‌تر به نظر برسید، شلوار کتان مردانه گزینش نیکی می باشد. در صورتی که لاغر هستید پیگیری طرح شلوار مردانه اسلیم فیت بروید و در صورتی که کمی توپر هستید یا افزوده وزن دارید از طرح‌هایی با فیت معمولی هم یاری بگیرید. رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، مشکی، شیری و طوسی گزینش‌های نیکی می باشند. دو رنگ ابتدا برای زمستان مطلوب‌ترند.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

به چه کفشی احتیاج دارم؟

کفشی که برای ساختن تیپ دانشجویی پسرانه گزینش می‌نمایید می بایست حاوی حداقل یک طرح رسمی و یک جفت کفش روزمره گردد. چهار طرح لوفر، اسنیکر، نیم بوت و کفش چرمی رسمی طرح‌هایی می باشند که به فعالیت شما می‌آیند. اسنیکر برای تیپ روزمره دانشجویی، لوفر برای تیپ نیمه رسمی و کفش مردانه برای ساختن استایل سراسر مردانه مطلوب می باشد. تکلیف بوت نیز معین می باشد؛ ایده آل برای روزهای بارانی و برفی و هم راه شدن با جین و کاپشن. موقع خرید کردن کفش مردانه یادتان باشد رنگ‌های تیره برای روزهای سرد و بارانی نیمسال ابتدا ایده‌آل می باشند.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

خرید کردن کیف دانشجویی پسرانه یا کوله پشتی؟

کیف چرم مردانه رسمی یا بقیه طرح‌های کیف دستی، گزینش‌های نیکی برای روزهایی می باشند که تیپ نیمه رسمی زده‌اید اما کوله پشتی به فعالیت وقت‌هایی می‌آید که اسپرت مخفی‌اید. در صورتی که دوست دارید کیفی بخرید که با زیادتر تیپ‌هایتان ست گردد می‌توانید پیگیری کیف طرح پستچی بروید.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

لباس‌هایی برای گرم شدن

خرید کردن پالتو، کاپشن، ست شال، کلاه و دستکش، با تقریب آخرین موردی می باشد که به آن احتیاج دارید. موقع خرید کردن این مورد های موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • رسمیت پالتو در مقایسه با کاپشن زیادتر می باشد. در صورتی که قیمت افزون آخرین موردی می باشد که می‌خواهید و زیاد نیز اهل تیپ رسمی نیستید، خرید کردن کاپشن مردانه تیره را به پالتو مردانه اولویت دهید.
  • نیکوتر می باشد رنگ شال با کلاه و دستکش نیز‌خوانی داشته باشد و رنگ هر سه این‌ها به کاپشن شما بیاید. پس پیش از گزینش کاپشن پیگیری خرید کردن این مثلث گرمایشی نروید.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

تعدادی مساله کامل کننده برای داشتن تیپ دانشجویی شیک

  • لباس‌هایتان را لایه‌لایه نمایید. ترکیب پلیور یقه هفت که از زیر یقه آن یک بلوز یقه گرد با رنگ متضاد دیده می‌گردد، پوشیدن بلوز آستین کوتاه روی پلیور آستین بلند و در پایان پوشیدن پیراهن مردانه روی تی شرت،به جذابیت ظاهری‌تان افزوده می‌کنند.
  • در صورتی که افزوده وزن دارید از تناژهای تیره هر رنگی بهره ببرید و در صورتی که لاغر اندام هستید با وهم ساده پیگیری رنگ‌های روشن‌تر نیز بروید.

پسرانی که شانه‌های پهن و بین تنه لاغر دارند با تقریب می‌توانند هر نوع لباسی بپوشند؛ نیز تنگ و نیز گشاد.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

  • در صورتی که دوست دارید قدتان بلند به نظر برسد موقع خرید کردن شلوار پیگیری شلوار فاق بلند بروید و در صورتی که قدتان بلند می باشد و نمی‌خواهید پاهایتان کشیده به نظر آیند پیگیری فاق متوسط بروید.
  • در هیچ شرایطی شلوار فاق کوتاه نپوشید، دانشگاه و غیر دانشگاه نیز ندارد.
  • عناصر اساسی کمدتان حاوی شلوار جین و پارچه‌ای، تی شرت و پولوشرت، پلیور یا کاردیگان، کفش رسمی و روزمره، کاپشن یا پالتو می‌گردد.

رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، طوسی و سرمه‌ای را به موضوع چهار ضلع یک مربع در نظر داشته بمانید. هر کدام از این رنگ‌ها را می‌توان با گروه جلال از رنگ‌های غیر از این یا حتی با بقیه اضلاع ترکیب کرد و دستاورد نیکی گرفت.

تیپ دانشجویی پسرانه + نکات ضروری برای خوش‌پوشی

  • در کنار داشتن رنگ‌های خنثی، تعدادی تکه لباس رنگی نیز داشته بمانید. رنگ‌های شاد سن شما را کمتر می‌کنند و نشاط زیادتری به ظاهرتان می‌بخشند.
  • در صورتی که می‌خواهید اساتیدتان را تحت نتیجه قرار دهید و در آینده با آنان تعامل نمایید، از حالا مثل کسب و کار و موقعیتی که دوست دارید لباس بپوشید.

در پایان یادتان باشد پیش از هر کاری سبک خودتان را پیدا نمایید. تصویر‌هایی از استایل مردانه مورد تمایل‌تان را در یک پوشه اختصاصی جمع نمایید. ببینید کدام  از این استایل‌ها زیادتر مثل شخصیت شما می باشد و پوشیدن آن در پیرامون دانشکده ایرادی ندارد. گام بعدی این می باشد که پیگیری شناخت لباس‌های کمدتان بروید و ببینید کدام یک از لباس‌های مربوط به این استایل‌ها را دارید و کدام را ندارید. در صورتی که فرصت خرید کردن نداشتید یا دل‌تان خواست صدها طرح لباس مردانه مختلف و با مرغوبیت را یک جا ببینید می‌توانید گروه به فروش‌گاه برپایه اینترنت مد و لباس دیجی استایل بزنید. پیروز بمانید!

منبع: کاتالوگ مد و لباس فروش‌گاه برپایه اینترنت دیجی استایل+ تیپ دانشجویی پسرانه و موارد الزامی برای خوش‌پوشی

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *