چگونه می توان کالری مواد غذایی مختلف را اندازه گیری کرد

چگونه می توان کالری مواد غذایی مختلف را اندازه گیری کرد

اگر نسبت به مقدار کالری موجود در غذاها آگاهی یابید می توانید بین میزان انرژی که وارد بدن خود می کنید و انرژی که مورد استفاده قرار می دهید تعادل ایجاد نمایید. این آگاهی در حفظ وزن مناسب نقش کلیدی ایفا می کند.

مشاهده مطلب
ترفند کلیدی در انتخاب لباس گشاد

ترفند کلیدی در انتخاب لباس گشاد

فهرست مطالب

ترفند کلیدی در گزینش لباس گشاد

در صورتی که ترندهای تازه لباس در سالیان گذشته را جست و جو نموده بمانید شاید می‌دانید که دوره لباس‌های تنگ و کوتاه به سر آمده و لباس گشاد و اورسایز مد روز شده هست. این سبک لباس پوشیدن در دهه ۸۰ مد روز بود که با در نظر گرفتن چرخه مد مجددا تکرار شده هست لکن لباس گشاد به سبک امروزی تمایز اضافه با لباس‌های دهه هشتادی دارد و زیاد نوین‌تر و شیک‌تر هست. گشاد بودن لباس می‌تواند فواید و معایب ناب خویش را داشته باشد لکن تا هنگامی که شما لباس گشاد مطلوب اندام خویش را گزینش نمایید نه فقط مد روز خواهید بود بلکه این لباس اندام شما را هم زیباتر نشان خواهد داد.

لباس گشاد یک سبک تازه و شیک برای لباس پوشیدن

همان طور که گفتیم لباس‌های گشاد در دهه ۸۰ میلادی زیاد پرطرفدار بودند و لباس‌های زنانه اپل دار و غول پیکر از اثر‌های برجسته آن دوره به محسوب می‌رفتند. اکنون لباس‌های گشاد و اورسایز مجددا به زمینه مد بازگشته‌اند و جزو لباس‌های شیک بعد از ظهر حاضر به محسوب می‌روند و از این به بعد سایر پوشیدن مانتوهای کوتاه و گشاد چندان جالب و مد روز به محسوب نمی‌رود. لباس‌های گشاد بعد از ظهر حاضر تنها محدود به مانتو و بلوز نیست و در شلوارها نیز می‌توان کارایی آن را نظاره کرد. شاید این فرض به وجود آید که  لباس‌های گشاد به هر کسی نمی‌آیند و با هر فرم اندامی سازگاری ندارند لکن واقعیت این هست که لباس‌های گشاد طرح‌های گوناگون و متنوعی دارند و در ضمن افرادی که فرض می‌کنند لباس گشاد مناسبی برای آنان وجود ندارد با رعایت تعدادی مساله از این سبک تازه بی‌استفاده نخواهند ماند.

ترفند کلیدی در انتخاب لباس گشاد

خوب ترین طرح شلوار گشاد برای فرم اندام شما

شلوارهای گشاد در سالیان گذشته یکی از پرطرفدار‌ترین اقسام شلوارهای زنانه بوده‌اند که نه فقط زیاد ساده و پر کاربرد می باشند بلکه استایل شیک و زیبایی نیز دارند. لکن شاید این فرض به وجود آید که شلوارهای گشاد برای هر فرم اندامی مطلوب نیست و افرادی که پاهای چاقی دارند و یا تناسب کاملی در اندامشان باقی نیست نمی‌توانند شلوار گشاد بپوشند. این نکته تنها به فرم اندام شما بستگی دارد و تا هنگامی که شلوار گشاد خویش را مطلوب اندام خویش گزینش نموده بمانید نباید از این نکته نگران بمانید. لکن شلوار گشاد مطلوب اندام شما چیست؟ جواب این سوال را در تداوم این مطلب پیدا نمایید.

برای خانم‌های ریزجثه: در صورتی که شما جزو کسانی هستید که قد متوسط به پایین دارند و اصطلاحاً در سری اندامهای ریزجثه تقسیم بندی می‌شوند می بایست شلوارهایی بپوشید که بیشتر از اندازه گشاد نباشد زیرا گشادی افزون و پارچه اضافی می‌تواند اندام کوچک شما را در خویش ببلعد و شما را ریزتر نشان دهد. پس به جست و جو شلوارهایی بمانید که بخش باسن آن تقریباً تنگ هست و خط کمر آسان‌ای دارد. در صورتی که پیشنهاد پارچه شلوار نیز آسان نباشد و خط های کانال کانال عمودی در خویش داشته باشد به کشیده‌تر دیده شدن پاهای شما یاری خواهد کرد.

برای خانم‌هایی که باسن چاقی دارند: خانم‌هایی که باسن چاقی دارند عموماً از پوشیدن شلوارهای بسیار گشاد اجتناب می‌کنند زیرا معتقدند این کنش موجب می‌گردد همه ی پاهای آنان به اندازه باسن چاق به نظر برسد.  بعضی سایر نیز دوست ندارند با این کنش اندام خویش را پوشیده نگه دارند در ثمر شلوارهای راسته و تنگ را اولویت می‌دهند. لکن شلوار گشاد مطلوب برای این فرم اندام نیز وجود دارد، شلوارهایی که فرم‌های منحنی در خویش دارند و کناره‌های ساق پا در آنان چاکدار و باز هست خوب ترین گزینه برای این فرم اندام به محسوب می‌رود.

ترفند کلیدی در انتخاب لباس گشاد

برای خانم‌هایی که ران‌های چاقی دارند: پوشیدن شلوارهای گشاد معمولی شاید پاهای خانم‌هایی را که ران‌های چاقی دارند چاق‌تر نشان دهد لکن در صورتی که از شلواری بهره ببرید که پارچه آن نسبتان ضخیم و محکم باشد و فرم کلی شلوار طوری باشد که در بخش بالا باریک‌تر و در بخش پایین گشاد‌تر باشد (فون) موجب می‌گردد که اندام شما باریک‌تر به نظر برسد و تعادل بین بخش ران و ساق پا باقی گردد.

برای خانم‌هایی که شکم جلال دارند: داشتن شکم غول پیکر مطمئناً نمی‌تواند مانعی برای پوشیدن لباس گشاد طرح تازه خصوصاً شلوارهای گشاد باشد. در صورتی که شکم جلال دارید و می‌خواهید کمر شما باریک به نظر برسد نیکوتر هست از شلوارهایی بهره ببرید که دارای کمربند روبانی می باشند. این نوع کمربند موجب می‌گردد که خط کمر شما معین تر گردد و در ثمر اندام شما ساعت شنی و لاغر به نظر برسد.

برای خانم‌های قدبلند: در صورتی که قد شما بالاتر از متوسط هست بسیار خوش شانس هستید زیرا با تقریب از هر نوع شلواری می‌توانید بهره ببرید خصوصاً شلوار گشاد. طرح‌های گوناگون شلوار گشاد روی یک اندام کشیده و بلند زیبا و متعادل به نظر می‌رسند اگر چه در صورتی که شما سلیقه خاصی دارید و می‌خواهید از طرح‌های مختلف شلوار گشاد بهره ببرید توصیه ما شلوارهای چاکدار گشاد هست که زیبایی خاصی دارند و برای مهمانی‌ها زیاد مطلوب می باشند.

آیا خانم‌های ریز جثه می‌توانند لباس گشاد بپوشند؟

خانم‌های ریز جثه مشکل ها اضافه در پیدا کردن لباس اندازه خویش دارند، به طور نمونه تا زدن و کوتاه کردن لبه شلوار جین نو یکی از کارهای مهم برای این اشخاص هست. با این شرایط نمی‌توان فرض کرد که خانم‌های ریزجثه نیز بتوانند لباس گشاد بپوشند لکن هیچ کاری غیرممکن نیست و در صورتی که شما جزو علاقمندان به ترند تازه به این معنا که لباس‌های گشاد هستید می‌توانید از آنان بهره ببرید به شرط این که تعدادی مورد زیر را در ترکیب لباس‌های خویش مد نظر داشته بمانید.

ابداع تعادل در اندام: تعادل راز شیک پوشی هست و شما با اندام کوچک خویش هنگامی شیک پوش به نظر خواهید آمد که تعادل در کل بخش‌های آن باقی باشد به این معنا که در صورتی که یک ژاکت بافتنی گشاد را برای بالاتنه گزینش نموده‌اید نیکوتر هست به جای یک شلوار گشاد و کفش کتانی، با یک شلوار تنگ و بوت بلند ترکیب لباس‌های خویش را همه ی نمایید تا تعادل باقی گردد.

ترفند کلیدی در انتخاب لباس گشاد

استفاده از کمربند: خانم‌های قدکوتاه و ریزجثه هیچ موقع نباید کارایی کمربند را در استایل خویش دست کم بگیرند این اکسسوری کوچک و کم ضرورت می‌تواند راز پیروزی شما در شیک پوشی باشد به عنوان مثال در صورتی که یک مانتوی بلند و گشاد را برای خویش گزینش نموده‌اید روی آن کمربند ببندید تا کمر شما باریک به نظر برسد و داخل این مانتو گم نشوید. فراموش نکنید که این کنش به بلندتر دیده شدن اندام شما هم یاری می‌کند.

استایل خانمانه: زیادتر لباس‌های سایز غول پیکر حالتی مردانه دارند نظیر مانتوهای اپل دار و کت‌های اورسایز که موجب می‌شوند شما کوچک‌تر و ریزتر به نظر برسید. لکن در صورتی که هم راه با این لباس‌های گشاد و اورسایز از لباس‌هایی بهره ببرید که استایل خانمانه دارند نظیر اکسسوری‌های ظریف و کفش پاشنه بلند و بوت، تعادل در استایل شما باقی می‌گردد و شما خوش‌تیپ‌تر خواهید شد.

استفاده از شلوارهای فاق بلند: همان طور که در قسمت قبلی مطلب هم منزله ی شد خوب ترین شلوار گشاد برای خانم‌های ریزجثه شلوارهایی می باشند که فاق بلندی دارند. در این شلوارها خط کمر بالاتر از مقدار معمول هست و این تمایز موجب می‌گردد که پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسد و تعادل در اندام شما باقی گردد و با وجود گشادی شلوار شما کوتاه به نظر نخواهید رسید.

گذاشتن پیراهن داخل شلوار: در صورتی که راهکار‌های مختلفی را که در این مطلب گویش شد امتحان کردید و به ثمر دلخواه نرسیدید نگران نباشید، شما باز نیز می‌توانید استایل زیبای خویش را با لباس‌های گشاد بسازید. برای این کنش کافی هست از یک ترفند آسان استفاده بگیرید، بلوز گشاد خویش را کمی داخل شلوار یا دامن (همچون نگاره) قرار دهید و از ثمر توسط آمده برای متعادا کردن و زیباتر کردن استایل خویش استفاده بگیرید.

 

منبع:روزنامه قرمز

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *