منابع اصلی پروتئین

منابع اصلی پروتئین

منابع اساسی پروتئین زمانی که مذاکره از رژیم غذایی می‌گردد، پروتئین یکی از اساسی‌ترین بازیگران کل رژیم‌هاست. پروتئین، بلوک‌های سازنده اندام‌ها، ماهیچه‌ها، پوست و هورمون‌ها

مشاهده مطلب
بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

فهرست مطالب

مناسب ترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

با مناسب ترین برند، گرافیست مد، کتانی و طرح موی سال 2018 باخبر شوید.

سال 2018 در صنعت مد و فشن سالی پر از هیجان و اتفاقات نو بود. شمار اضافه از برندهای لوکس با نیز تعامل کردند، برندهای جدیدی متولد شدند و ولو بعضی از برندها جان دوباره یافتند و بیشتر از مکرر درخشیدند. به اعلام برترین ها، در صورتی که دوست دارید که با اصلی ترین وقایع مد و فشن و تاثیرگذارترین برندهای سال 2018 باخبر شوید، در تداوم مقاله هم گام مان شوید.

مناسب ترین برند ورزشی سال

فیلا

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

برند فیلا که تعدادی سالی بود شهرت و استقبال خویش را در بین هوادارانش از دست داده بود، امسال با تدبیر های برگزیده خویش بار بعدی توانست مقام خویش را توسط آورد و نام خویش را به موضوع مناسب ترین برند سال2018 درج کند. تعامل این برند با برندهایی نظیر «Liam Hodges» و «Fendi» بر پیشرفت و دیده شدنش افزود. اکنون خیلی از طراح ها مطرح دنیا آرزو دارند که با این برند تعامل کنند.

تاثیرگذارترین گرافیست سال

استلا مک کارتنی

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

بدون شک استلا مک کارتنی در اکنون حاضر یکی از تاثیرگذارترین طراح ها دنیا هست. او مکرر حافظ پیرامون زیست بوده به طوری که از خز یا چرم برای محصولاتش استفاده نمی کند. همین سبک حاصل او موجب شد که برندهای شخصی دیگر شبیه گوچی، ورساچه، آرمانی، باربری و کلوین کلاین هم مسیر او را در پیش بگیرند و استفاده از خز و بعدی چیزهایی که به پیرامون زیست آسیب می رسانند را تحریم کنند.

برند روزمره

مارکس اند اسپنسر

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

بعضی از برندها می باشند که فقط به طراحی لباس های لاکچری می پردازند، بعضی بعدی فقط لباس های کژوال طراحی می کنند ولی برند مارکس اند اسپنسر همه ی احتیاج مشتریانش را بر آورده می کند. از پیژامه گرفته تا شلوار جین و کت و شلوار، این برند اقسام متفاوت لباس ها را با دقت به احتیاج روزمره انسان ها طراحی می کند.

مناسب ترین تعامل بین برندها

Polo Ralph Lauren x Palace

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

در اواسط ماه اوکتبر بود که بیلبوردی دقت مجموع را به خویش دریافت کرد. این بیلبورد عکس یک سوارکار پولو را نشان می داد که زیر آن نام برند پالاس نقش بسته بود. تعامل این دو برند یکی از غول پیکر ترین تعامل هایی بود که در سال 2018 بین برندهای مطرح دنیا شکل گرفت. محصول های مشترک این برند حاوی تی شرت های مدل دار، ژاکت، شلوارهای چهارخانه و غیره بود.

غول پیکر ترین بازگشت

سبک دهه 90 میلادی

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

همانطور که شما نیز می دانید مد روندی چرخشی دارد. بدین معنی که به طور همه از بین نمی رود و هر تعدادی سال یک بار تکرار می گردد. سال 2018 هم از این قائده مستثنی نبود. طراح ها در این سال از مدهای دهه 90 میلادی الهام گرفتند. مدهای آن دهه را اکثر می توان در لباس های ورزشی مردانه دیدن کرد.

مناسب ترین کتانی سال

Nike x Sean Wotherspoon Air Max 1/97

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

در اکنون حاضر برند نایک جزو مناسب ترین برند لباس های ورزشی به تعداد می رود. این برند لوکس در سال 2018 کتانی طراحی کرد که به موضوع مناسب ترین کتانی سال آشناسازی شد. مرغوبیت این کفش، رنگ هایی که در آن به حاصل رفته، وضعیت موج دار مدل روی آن و بافتی که این کفش دارد… آن را جایگزین به یکی از منحصر بفردترین کفش های سال نموده هست.

پرکاربردترین لباس

پیراهن جین

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

در صورتی که به هفته های مد و فشن در کل دنیا نگاه نموده شوید، خواهید دید که پیراهن های جین در سال 2018 یکی از پرکاربردترین لباس ها بوده اند. در صورتی که چه این طرح لباس مکرر روی مد بوده ولی امسال بیشتر از مکرر دقت طراح ها را به خویش دریافت کرد به طوری که جایگزین به یکی از پرکاربردترین لباس های سال شد. نیکی پیراهن های جین آن هست که با هر رنگ و طرح لباسی به زیبایی ست می گردد.

مناسب ترین طرح موی سال

موی نیمه بلند

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

ستاره ای که طرح موی نیمه بلند را در سال 2018 مد کرد، جاستین بیبر بود. پس از آن بود که طراح ها و به تبع انسان ها به این طرح مو علاقه مند شدند و آن را جایگزین به ترند کردند. شی عجیبی در این طرح مو وجود ندارد، کافی ست موهایتان را نیمه بلند نمایید و آن را به شکل موج دار وضعیت دهید.

بهترین‌های مد و فشن در سال ۲۰۱۸

 

منبع : iranart.ir

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *