چرا من لاغر نمیشم؟

چرا من لاغر نمیشم؟

چرا من لاغر نمیشم؟  مجموع ما اصول کاهش وزن را می‌دانیم، کمتر هله هوله خوردن، زیادتر غذاهای طبیعی خوردن، و تحرک بدنی. سپس چرا پایبند

مشاهده مطلب
برند ایرانی آرتمن

برند ایرانی آرتمن

فهرست مطالب

برند ایرانی آرتمن

یک کشور ما، یک آرتمن

نمی دانم آنقدر که درگیر خریداری از برند های بیرونی هستی، هرگز توجهی به برند های فوق مشاغل ای ایرانی داری یا نه؟ حتماًً نه آن طور که می بایست و احتمالاً.
در صورتی که موافق باشی با عذاب وجدانی که در تو بیدار کردم؛ برویم جست و جو شناسایی این برند و محصول های زیبا و خواستنی اش.

آرتمن چیست، از کجا آمده و به کجا می رود؟

آرتمن در اصل یک بیزنس خانوادگی می باشد که در زنجان به وجود آمده. در صورتی که بخواهیم سن و سال این خط طراحی را حساب کنیم، احتمالاً نزدیک به ۳۷ سالش باشد. ضمناً پیش از به جهان آمدن امیر حسین تهذیبی، که خویش نزدیک به ۱۰ سال می باشد، که ساخت کفش فرجام می دهد؛ ضمناً رئیس خلاقیت و گرافیست آرتمن هم هست. آرتمن در اصل از خدمت های خرده فروشی کفش آغاز شد و در طی این سال ها به این جایی که دیدن می کنی رسیده می باشد. با دیدن محدودیت های فراوان، تمام افرادی که در اصل به این خرده فروشی وصل بودند، به اندیشه طراحی فراورده از طرف خودشان افتادند. آرتمن امروزی با این شمایل و شمایل، در طی ۶ سال این روزها وارد معامله برند ها شده می باشد. این گونه بود که آرتمن به یک طراحی کننده کفش جایگزین شد.

برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن

جذاب می باشد بدانی که شعبه اساسی آرتمن در شهر زیبای زنجان می باشد. اوایل با فروش برپایه اینترنت، محصول های فروخته می رسیدند؛ ضمناً با اینکه فروش کفش به آسانی فروش لباس نیست، آن قدر متقاضیان افزون شدند که در خواست حضور تحویل دادنی خیلی پر رنگ شد. نزدیک به ۳ سال نیز می باشد که تمام گروه آرتمن به شو روم این برند که اصل در تهران می باشد، منتقل شدند. نیز حال در تهران تمام محصول های جانور می باشند؛ کالکشن این برند به شکل کامل حاوی دو فصل اساسی و یک نیم فصل بعد از عید هست. تمرکز این برند بر روی آسانی و استفاده به شکل روزمره در وهله ابتدا و همین طور مطابق مد، در وهله دوم هست. ولی راحتی محصول های به دل نشین این برند می باشد که دل بی نهایت از ما فشن دوستان را برده می باشد. شعار آرتمن در اصل کرد کفشی می باشد ، که تو بتوانی در مجموع روز در مناسبت های متفاوت پایت کنی و کیف ببری. علاوه بر کفش، بنا بر درخواست متقاضیان، این برند کوشش خویش را بر روی کیف و دستنبد نیز پیاده کرد و سر بلند بیرون آمده می باشد.

برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن

منبع : منودلیار

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *