برندهای لوکس کیف در دنیا

برندهای لوکس کیف در دنیا

فهرست مطالب

برندهای لوکس کیف در جهان

کیف های دستی رایج ترین جز پوشش زنان در سرتاسر جهان می باشند. این کیف ها می توانند استایل یک خانم را با ست بودن با دیگر لباس ها تکمیل کنند که زیباتر بنظر برسند. برندهای اضافه از کیف های دستی در جهان در دسترس می باشند که بعضی از آنان زیاد گران لوکس و بها اند و بعضی ارزان و قابل تهیه برای عام جامعه می باشند. این ده برندی که در زیر لیست نموده ایم آخرین مد از کیف های دستی جهان را عرضه نموده اند:

  • پرادا Prada

پرادا یک برند مشهور در ایتالیاست که محصول ها متفاوتی برای خانم ها و آقایان ساخت می کند. این برند در سال ۱۹۱۳ تلاش خویش را در ارائه مد شروع کرد. محصول ها این برند حاوی ابزار آرایش، کیف،کفش،لباس و ضمناً جواهرات می باشند. ساعت های مچی آن بین جوان های زیاد طرفدار دارد. کیف های دستی این برند از مشهورترین برندها در دنیا می باشد که محدوده بها های کیف های معمولی آن هزاران دلار می باشد.

 

  • لانا مارکز Lana Marks

این برند هم در تمام دنیا شناخته شده می باشد. برند لانا مارکز برای محصول ها چرمی خویش که در رنگ ها و طرح های تنوع که ۱۵۰ نوع تخمین زده شده می باشد مشهور می باشند . خیلی از سلبریتی ها و اشخاص معروف مانند کیت وینسلت، آنجلینا جولی و دیگران از کیف های این برند استفاده می کنند. مشهور ترین طرح کیف این برند کلئوپاترا Cleopatra که با ۱۵۰۰ الماس گرانبها تولید شده می باشد و در حراجی به بها ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد و به عنوان گرانترین کیف دنیا درج شد.

برندهای لوکس کیف در دنیا

 

  • هیلد پالادینو Hilde Palladino

برند هیلد پالادینو یک برند نروژی می باشد که به حاطر کیف های دستی اش در دنیا شناخته شده می باشد. نخستین کیف آنان در سال ۲۰۰۱ رونمایی شد. گرانترین کیف این برند با ۴۰ الماس کمیاب آراسته شده بود که آن را یکی از گرانترین کیف های دنیا نموده بود. بازخورد در نخستین ارائه کیف های دستی آنان عاملی برای پیشرفت آنان بود. باتوجه به ارزان بودن نیروی شغل در ایتالیا کارخانه آنان در آنجا قرار دارد امادر تمام دنیا فروخته می رسد.

 

  • جودیت لبر Judith Leiber

برند جودیت لبر یک برند مجارستانی می باشد که در سال ۱۹۶۳ شغل خویش را شروع کرد و کیف های آنان در معدود بوتیک ها و فروش‌گاه ها یافت می شد. هنگامی که مشهور شدند زنان در تمام دنیا خواهان خرید کردن این محصول ها شدند. اکثراً کیف های این برند با جواهر و کریستال تولید شده می باشد. گرانترین طرح کیف برند جودیت لبر به شمایل رز و آراسته شده با طلا و الماس بود که به بها ۹۰ هزار دلار فروخته رسید. این کیف جز کیف های لوکس سال ۲۰۰۸ شناسایی شد.

brand10

 

  • مارک جاکوبز

برند مارک جاکوبز یک برند مشهور آمریکایی می باشد. فردی که این برند را شروع کرد رئیس خلاق لوئیز ویتون در سال ۱۹۹۷ بود. خانه مد آن به اسم شخصی که آغاز کننده آن بود به اسم مارک آغاز به شغل کرد. این فرد به موضوع یکی از ده شخصیت تاثیرگذار در جهان شناسایی شده می باشد. او نیز چنین به موضوع شخص قدرتمندی هم شناخته شده می باشد. مشهور ترین کیف آن کارولین کروکودیل Carolyn Crocodile می باشد که به بها ۵۰ هزار دلار فروخته رسید. و کیف بعدی آن که با چرم صورتی بود به بها ۲۰۰۰ دلار می باشد.

 

  • فندی Fendi

فندی برند معتبر ایتالیایی می باشد که به خاطر محصول ها لوکسش شهرت پیدا نموده می باشد. کیف های دستی این برند زیاد پیروز و شناخته شده می باشند. در سال ۱۹۲۵ شروع به شغل کرد وتا کنون به پیشرفت باقی مطلب می دهد. این برند متریال و مواد کیف های دستی اش را از مواد گران بها شبیه پوست کروکودیل، پوست بره و … استفاده می کند. کیف گران بها آن به بها ۲۸ هزار دلار فروخته شده می باشد. تولید مخصوص این برند شیفتگان کیف های دستی را به خویش دریافت می کنند.

برندهای لوکس کیف در دنیا

 

  • شنل Chanel

شنل یک خانه مد مشهور در فرانسه می باشد که مجموع ی جهان محصول ها لوکسش را می شناسند. در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. خیلی از اشخاص معروف مانند نیکول کیدمن، کیرا نایتلی از محصول ها این برند استفاده می کنند. گرانترین کیف این برند ساخته شده از الماس و طلا زیاد گرانقیمت و به بها ۲۶۱ هزار دلار فروخته رسید.

 

  • مواواد Mouawad

این برند در ایجاد جواهرات و ساعت ها می باشد که متعلق به Geneva می باشد و دفتر مرکزی آن در دوبی قرار دارد. بعدها آغاز به ایجاد کیف های دستی برای خانم ها کرد و زیاد معروف شد. گرانترین کیف این برند به نام الماس های هزار و یک شب، با الماس و طلا آراسته شده بود و به بها فوق العاده بالای ۳٫۸ میلیون دلار فروخته رسید. این کیف در کتاب گینس به موضوع گرانترین کیف سال ۲۰۱۰ درج شد.

برندهای لوکس کیف در دنیا

 

  • هرمس Hermes

هرمس برند مشهور پاریسی می باشد . شهرت آن به خاطر کلاس بالا و محصول ها لوکس می باشد. فقط در صنعت کیف تلاش ندارد بلکه ساعت های مچی ، کفش و … هم جز محصولاتش می باشد. در سال ۱۸۳۷ کسب و کارش را آغاز کرد. گرانترین کیف این برند از پوست مات کروکودیل بود که به بها ۲۰ هزار دلار فروخته رسید و این طرح با الماس آراست شد و به بها ۱۲۰ هزار دلار فروخته شد.

 

  • لوئیز ویتون Louis Vuitton

برند مشهوری می باشد و با واژه لوکس تماس نزدیکی دارد. در سال ۱۸۵۴ شروع به شغل کرد و یک برند پاریسی می باشد. به موضوع ۶ سال به موضوع قیمت مند ترین شناخته شد. محصول ها آنان از مسیر فروش‌گاه ها و فروش‌گاه های تحت وب آنان فروخته می رسد. گرانترین کیف این برند به بها ۵۵ هزار دلار فروخته رسیده می باشد که به خاطر مواد به شغل برده شده و ضد آب بودن آنان در تمام دنیا پرطرفدار می باشند.

برندهای لوکس کیف در دنیا

منبع: بانی مد

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *