برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

فهرست مطالب

برندهای ایرانی و اقسام طرح شال و روسری

شعبده بازان روسری‌های رنگین را با یک دست ناپدید نموده و از دست سایر، ظاهر می‌کنند. شخصیت‌های معروف و ستارگان سینما از شال‌ها و روسری‌های لوکس برای جالب‌تر کردن استایل خویش استفاده می‌کنند.

اقسام طرح شال و روسری شاید انطباق‌پذیرترین اکسسوری در جهان مد می باشد که با جادوی رنگ‌ها، می‌تواند یک استایل آسان را به یکی از آن کسب و کار ای‌ها جایگزین کند.

گوناگونی طرح، برنامه و رنگ شال‌ها و روسری‌ها به اندازه‌ی ذوق و خیال پردازی بشر گسترده می باشد. گزینش یک سرپوش از بین این گوناگونی بی‌همانند، سراسر به تقدم‌ها و سلایق شخصی وابسته خواهد بود. باقی مطلب‌ی مطلب موارد زیادتری را برای گزینش روشن خواهد کرد.

شال، روسری یا لچک؟

به طور کلی، سرپوش‌ها به ۳ گروه‌ی کلی شال، روسری و لچک تقسیم می‌شوند. استایل شما با کدام یک جالب‌تر خواهد بود؟

روسری

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

روسری یک سرپوش چهارگوش می باشد که در اندازه‌های گوناگونی، در سه طیف کوچک، متوسط و مشهور ساخت می‌گردد. اقسام طرح روسری، از دو سرپوش سایر خیلی پرطرفدار‌تر می باشند.

علاوه بر اینکه روسری با هر استایلی منطبق می‌گردد، استفاده از آن برای زیادی از خانم‌ها آسان‌تر و پر مصرف‌تر از شال می باشد.

شال

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

این سرپوش مستطیل صورت بلند برای خانم‌هایی که حجم زیاد‌تری از پارچه و رنگ را در استایل خویش می‌پسندند، خیلی جالب می باشد. این حجم از پارچه، توانایی یک استایل‌دهی یونیک را برای شخص خلق می‌کند. اقسام طرح شال، قابلیت مانور زیاد‌تری را در مقایسه با روسری خلق می‌کنند. استفاده از شال به همین خاطر، در بین بانوان جوان‌تر، رایج‌تر می باشد.

لچک

کم کاربرد‌ترین اقسام سرپوش در مقایسه با شال و روسری می باشد. سایز کوچک لچک، باعث شده می باشد تا زیاد‌تر در کنار هدبند، در گروه‌ی اکسسوری مو قرار گیرد تا سرپوش!

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

اقسام طرح شال و روسری

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

شال و روسری مجلسی

به انواعی از شال‌ها و روسری‌ها، شبیه حریر‌ که دارای بافت ظریف‌تری می باشند، یا پارچه‌های ابریشمی و کشمیری لوکس که جلوه‌ی درخشانی دارند، شال و روسری مجلسی اطلاق می‌گردد.
مشخص است که این طرح شال و روسری، در مقایسه با سایر اقسام، دارای مرغوبیت و هزینه بالاتری می باشند.

شال و روسری کژوال و اسپرت

پرطرفدار‌ترین اقسام طرح شال و روسری در سرزمین ما، همان‌هایی می باشند که به شکل روزمره یا در مکان عمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. خصوصیت اساسی شال و روسری کژوال، همان آسانی در استفاده از آن‌هاست. این سرپوش‌ها به آسانی روی سر می‌شبیه و سُر نمی‌خورند، سبک می باشند و با دقت به فصل و مقدار حرارتی که خلق می‌کنند، گزینش می‌شوند.

شال و روسری کشمیری

شخصیت‌هایی شبیه جوزفین بناپارت و ملکه ویکتوریا با تمایل به شال کشمیری با برنامه بته جقه و استفاده از آن، شال و روسری کشمیری را در قرن ۱۹ میلادی در صدر اکسسوری‌های فشن قرار دادند.
از آن لحظه تا این لحظه، سرپوش‌های کشمیری همچنان برجسته، چشم‌نواز و پرطرفدار برقرار ماندند.

برندهای پرطرفدار ایرانی

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

شال و روسری میس اسمارت

به جرات می‌توان گفت که میس اسمارت نام‌آشناترین برند ایرانی در این حیطه می باشد. گوناگونی در برنامه و سبک که از خلاقیت گرافیست های این برند نشات می‌گیرد، قابل توجه‌ترین خصوصیت میس اسمارت می باشد. خریداری شال و روسری میس اسمارت به شکل حضوری در شعب زیاد این برند در تمام مرز و بوم و به شکل تحت وب قابلیت‌پذیر می باشد.

شال و روسری زیبو

زیبو یکی از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی در حیطه‌ی ساخت سرپوش و لباس می باشد. شال و روسری زیبو سریعاً پیروز به کسب مکان ویژه‌ای در بین خریداران و اگر چه سلایق مختلف شده‌اند.

شال و روسری سرژه

در صورتی که طرفدار رنگ‌های سرزنده و شاداب هستید، کلکسیون سرژه را از دست ندهید. جسارت در استفاده از رنگ‌هایی شبیه زرد، سبز، نارنجی، بنفش و … مهارت سرژه می باشد.

گزینش برنامه و رنگ شال و روسری

برندهای ایرانی و انواع مدل شال و روسری

چگونگی گزینش رنگ‌ها – در اینجا در شال و روسری – یکی از اصلی‌ترین المان‌های مد و فشن می باشد.

لکن برای گزینش برنامه، به علت داشته بمانید که:

مسلماً در در وقت خریداری شال و روسری، آن را در نزدیکی شکل خویش قرار دهید. شالی که روی رگال زیبا به نظر می‌رسد، شاید روی سر، چندان چنگی به دل نزند.
برنامه‌های معین و واضح، به شخص این قابلیت را می‌دهند که گوناگونی و تضاد رنگ‌ها را در استایل خویش به نیکی به تماشا بگذارد.

سرپوش‌های تک رنگ برای استایل‌های شلوغ‌تر مطلوب می باشد.

منبع : بانی مد

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *