اشتباهات بعد از پر خوری

اشتباهات بعد از پر خوری

طی چند روز گذشته و یا شب گذشته به مهمانی و یا جشن عروسی یکی از دوستانتان رفته اید و حسابی پرخوری کرده اید؟ نگران نباشید,با خواندن این مطالب در سایت نمناک می توانید از عذاب وجدان رها شوید

مشاهده مطلب
بررسی استایل جی‌جی حدید، سوپرمدل جهان

بررسی استایل جی‌جی حدید، سوپرمدل جهان

فهرست مطالب

وارسی استایل جی‌جی حدید، سوپرمدل دنیا

جیجی حدید (زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) طرح آمریکایی می باشد و مدلینگ را از دو سالگی با برند گس آغاز کرد. پدر او محمد حدید فلسطینی و مادر او یولاندا حدید طرح سابق می باشد. او یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر بنام انوار حدید هم دارد. او در سال 2016 توانست جایزه ی خوب ترین طرح سال را از The Fashion Awardsدریافت کند.

جی جی حدید در اکنون حاضر یکی از خوب ترین سوپر طرح های دنیا می باشد. خیلی از گرافیست های پیروز دنیا نه فقط برای ترویج کلکسیون هایشان، بلکه برای ایده گرفتن از او در کمپین های متفاوت، دعوت به تعامل می کنند. او مکرر جزو یکی از خوش استایل ترین ستاره ها شناخته می گردد، به طوری که اشخاص اضافه، از گرافیست های لباس گرفته تا اشخاص معمولی، از او الهام می گیرند. در صورتی که دوست دارید که با تیپ های متفاوت این سوپرمدل دنیا مانوس شوید، در باقی مطلب مقاله کنار مان شوید.

یکی از لباس هایی که جی جی حدید برای تیپ های اسپورت خویش گزینش می کند، شلوار جین می باشد. او شلوار جین اش را با یک هودی آبی رنگ و کتانی های سفید و آبی، ست نموده می باشد. اینطور به نظر می رسد که او وقت کافی برای ست کردن لباس هایش نداشته، از این رو شلوار جین و کتانی سفید را که به آسانی با هر رنگ و طرح لباسی ست می گردد، گزینش نموده می باشد.

بررسی استایل جی‌جی حدید

یکی از مدهای امسال، دیزاین های گلدار لباس می باشد. جی جی یک پیراهن تقریباً گشاد گلدار را گزینش نموده و روی آن کمربندی کرم رنگ بسته می باشد. شما هم توانایی دارید با این ترفند به لباس هایتان خلاقیت دهید. به منزله نمونه پیراهن هایتان را یک بار بدون کمربند و یک بار با آن به تن نمایید. از آنجا که این پیراهن تقریباً کژوال و غیر رسمی است، او کفشی تخت و کیفی به رنگ یکی از رنگ های حاضر در پیراهنش را با آن ست نموده می باشد.

بررسی استایل جی‌جی حدید

داشتن یک کت جین برای هر کسی واجب می باشد، از این رو که شما توانایی دارید نیز سان جی جی حدید آن را با یک دست لباس ورزشی ست نمایید و نیز آن را روی لباس های رسمی ترتان بپوشید. جی جی یک ست تاپ و شلوار دو رنگ خویش را با کتانی سفید و ژاکتی جین به تن کرد. نیکی کت های جین این می باشد که شما توانایی دارید آن را با هر رنگ و طرح لباسی که دارید، به تن نمایید و مکرر روی مد شوید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

جی جی برای مراسم فشن اواردز «CFDA» 2018، لباسی از برند ورساچه به تن کرد. در صورتی که چه این لباس طرح راحت ای دارد لیکن شی ای که در آن دریافت دقت می کند، پیاده سازی پارچه آن می باشد. از این رو، شما توانایی دارید برای جذابیت دادن به لباسی که طرح راحت ای دارد، از پارچه های طرحدار و رنگی یاری بگیرید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

کت و شلوار یکی سایر از گزینه هایی ست که خانم ها می توانند برای مراسم رسمی خویش به تن کنند. جی جی کتی خردلی را برای این مقصود گزینش کرد. از آنجا که این رنگ تقریباً خنثی ست، او سعی کرد که غلیظ تر آرایش کند. رژ لب جیگری گزینش نیکی برای این ست بود. جی جی به کنار این لباس که تقریباً کلاسیک می باشد، کفشی نوک تیز و حرفه ای مخفی که در مجموع ظاهری رسمی و جالب به او بخشیده می باشد.

بررسی استایل جی‌جی حدید

جی جی حدید شلوار جین را نه فقط برای تیپ های اسپورت، بلکه برای تیپ های نیمه رسمی اش هم گزینش می کند. او شلوار جینی برمودا و تنگ را با تی شرتی که آن را زیر شلوارش گذاشته، ست نموده می باشد. با پوشیدن کفش و کمربند چرم جیگری رنگ، او ظاهرش را کمی از وضعیت اسپورت به سوی نیمه رسمی دگرگونی داده که حاصل آن هم زیاد جالب و دلنشین می باشد.

بررسی استایل جی‌جی حدید

این تیپی که در نگاره می بینید را جی جی حدید برای فرودگاه زده می باشد. او شلوار جینی ساده را با پالتویش ست نموده. شالی را هم دور گردنش پیچیده که به ظاهر راحت و اسپورت اش جذابیتی دو چندان داده می باشد. شما نیز در صورتی که در فصل های سرد سال هستید و تیپی راحت و به رنگ های خنثی ای به علت سفید، مشکی یا خاکستری زده اید، توانایی دارید با انداختن یک شال رنگی به تیپ تان جذابیت دهید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

یکی از استایل هایی که هیچ گاه از مد نمی افتد، پوشیدن لباس هایی سر تا پا مشکی ست. جی جی حدید لیکن با پوشیدن کتی به سبک پاپ آرت و به رنگ نارنجی جیغ، تیپ اش را از وضعیت مرده و بی روح نجات داد. شما نیز توانایی دارید این ترفند را با پوشیدن لباس یا ضمناً اکسسوری های رنگی به فعالیت گیرید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

در صورتی که به پیوست یک تیپ راحت و ملیح هستید، توانایی دارید از این استایل جی جی ایده بگیرید. او جامپ سویتی به رنگ آبی آسمانی به تن و آن را با اکسسوری هایی به رنگ سفید ست نموده می باشد. از آنجا که سفید رنگی خنثی ست، شما می تواند آن را با هر رنگ و طرح لباسی که دارید، به راحتی ست نمایید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

یکی از تیپ های جالب جی جی، تیپی بود که برای مراسم هفته مد نیویورک زد. او سویشرتی بافتنی به رنگ صورتی جیغ را با شلوار جین اش ست کرد. کفش های او هم رنگی مشابه سویشرت اش داشتند. با این که او استایل راحت ای دارد لیکن با گزینش رنگ های مطلوب، توانسته چشم ها را به سوی خویش دریافت کند.

بررسی استایل جی‌جی حدید

منبع : برترین ها

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *