زگیل دهانی چیست و چرا ایجاد می شود؟

زگیل دهانی چیست و چرا ایجاد می شود؟

یکی از تصورات بسیار اشتباهی که در میان افراد نا آگاه وجود دارد، این است که اگر شریک جنسی به بیماری اچ ای وی مبتلا نباشد، می توان روابط زناشویی ایمن را کنار گذاشت و هر جوری که بخواهیم رابطه برقرار کنیم! مسئله این است که با روابط زناشویی سالم جلوی بسیاری از بیماری ها […]

مشاهده مطلب
بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه

فهرست مطالب

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
بایدها و نبایدهای اضافه حول‌ی استفاده از عطر زنانه وجود دارد که احتمالاً همه ی‌شان به موضوع شما نیایند اما مسلماً آگاهی داشتن تعدادی تایی از آنان می‌تواند به موقع به هم یاری‌تان بیاید. در این مقاله مواردی برایتان آورده‌ایم که متخصصان جهان مد توصیه‌شان می‌کنند. با این توصیه‌ها کنار شوید.

عطر زنانه برای روز عروسی

با همه ی شدن ماه رمضان، جشن‌های عروسی دوباره رونق می‌گیرند. یکی از چیزهایی که می‌تواند تا آخر عمر برایتان به صورت خاطره‌ای ماندگار برقرار بماند، عطری می باشد که در روز ازدواج‌تان از آن استفاده می‌نمایید. در ارتباط به عطر عروسی، دو مساله را به دلیل داشته شوید. نخست اینکه مسلماً تعدادی هفته گذشته از جشن و با دقت به آب و هوایی که برای روز عروسی پیش‌بینی می‌نمایید، عطرتان را گزینش نمایید. این موضوع موجب می‌گردد پیگیری رایحه‌ای بروید که از دوست داشتن آن مطمئن هستید و با آن حس آسانی خواهید کرد. مساله‌ی بعدی این می باشد که خوب ترین عطر زنانه برای روز ازدواج، عطری می باشد که پر رایحه‌ی یاسمن یا گل رز باشد. این دو گل نماد رمانتیک بودن می باشند و رایحه‌ای عاشقانه را در فکر شما و همسرتان درج می‌کنند.

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
هر رایحه برای یک موقعیت

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
هر موقعیتی احتیاج به رایحه‌ی اعلا به خودش دارد.  برای همین نیز نمی‌توان فقط یک عطر داشت و انتظار داشت برای هر موقعیتی به موضوع بیاید. در صورتی که از دید مالی امکانش را دارید، به طور ایده‌آل بین شش تا هفت عطر با رایحه‌های متفاوت تهیه نمایید. در صورتی که نیز قابلیت این موضوع را ندارید پیگیری خریداری دو الی سه عطر با رایحه‌های جذاب بروید.

عطر زنانه مطلوب برای نخستین قرار

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
می‌گویند آدم‌ها هنگامی برای نخستین بار هم دیگر را می‌بینند، ظرف سه ثانیه روی نیز اثر می‌گذارند. در این سه ثانیه‌ی طلایی که فرصتی برای حرف زدن و احوال پرسی به شما نمی‌دهد سعی نمایید با عطر و لباس پوشیدن‌تان روی طرف معادل اثر بگذارید. برای نخستین قرار عاشقانه با نامزدتان لباس‌های شاد بپوشید و عطری بزنید که رایحه‌اش پر انرژی باشد، برای نمونه عطرهایی که نت فلفلی دارند زیاد مطلوب می باشند. هم زمان نیکوتر می باشد پیگیری رایحه‌های معتدل رو به گرم بروید تا به جذابیت‌تان افزوده کند.

بی نهایت قوی نباشید

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
این توصیه نیز به موضوع خانم‌های می‌آید و نیز به موضوع آقایان. وقتی که مصاحبه‌ی کاری دارید از زدن عطرهایی که بی نهایت تند و قوی می باشند بپرهیزید. در برابر پیگیری رایحه‌های کلاسیک و راحت بروید. یادتان باشد در زمان شرح های شما، رایحه‌تان مانند یک پیش عرصه حضور دارد. پیش عرصه‌ای که در صورتی که بیشتر از مرز پر رنگ گردد دقت به حرف‌های شما را سخت خواهد کرد.

عطر مردانه برای زنان؟

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
«ژان کلاد النا»، (Jean claude Ellena)  یکی از عطرسازان برند «هرمس» می‌گوید کلید استفاده از یک عطر، کیف بردن از آن می باشد. سپس قابل توجه نیست در صورتی که زنی ادکلن یا عطر مردانه بزند یا مردی از عطر زنانه استفاده کند، قابل توجه این می باشد که آن عطر را دوست داشته باشد. با وجود این پیشنهاد ما این می باشد که سعی نمایید تا حدی که قابلیت دارد از عطر مطلوب برای جنسیت خودتان بهره ببرید.

عطر زنانه کنار با لوسیون و ژل

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
در صورتی که جزو آن سری خانم‌هایی هستید که از عطرهای تند خوشتان نمی‌آید لیکن هم زمان دوست دارید عطر ملایم‌تان ماندگاری بالایی داشته باشد، از محصول ها مکمل آن، به این معنا که ژل دوش (Shower Gel) و لوسیون بهره ببرید. برخلاف عطرهای ملایم، حول عطرهای تند نیازی به استفاده از ست در بر دارنده ژل و لوسیون نیست، مثل خودشان به تنهایی قوی می باشند و ماندگاری بالایی دارند.

از گذشته اسپری نمایید

بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه
برخی از عطرهای تند می باشند که آدم نمی‌تواند دوست‌شان نداشته باشد و هم زمان نیز نمی‌تواند برای استفاده پیگیری‌شان برود مثل شاید از تندی بویشان سر درد بگیرد. مسیر حلی که می‌تواند به موضوع شما بیاید این می باشد که از شب گذشته از قرار کاری یا دوستانه‌ای که دارید، عطر را روی شال، روسری یا مانتویتان اسپری نمایید و بگذارید 12 تا 24 ساعت بماند. این موضوع رایحه‌ی تند عطر را ملایم می‌کند و سایر شما را به درد سر نمی‌اندازد. در پایان در صورتی که حس کردید وقت خریداری عطر جدید رسیده درست می باشد دسته به فروش‌گاه برپایه اینترنت عطر و ادکلن دیجی استایل بزنید و عطر اصل بخرید.

منبع: کاتالوگ مد و لباس فروش‌گاه برپایه اینترنت دیجی استایل + بایدها و نبایدهای استفاده از عطر زنانه

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *