انواع شلوارک‌های تابستانی

انواع شلوارک‌های تابستانی

فهرست مطالب

نوع ها شلوارک‌های تابستانی

سعی نمایید نوع ها متفاوت شلوارک را بشناسید و مناسب ترین نوع شلوارکی که برای اندام شما مطلوب هست را گزینش نمایید.
شلوارک در بین زنان و مردان خیلی پرطرفدار هست. نوع ها طرح شلوارک‌ با پیشنهاد و رنگ گوناگون، قفسه‌های بسیاری از فروش‌گاه‌ها را پر می‌کند.
فصل تابستان نیز، هنگام استفاده‌ و خوشی بردن از شلوارک‌هاست. با ما هم گام شوید.

شلوارک جین

انواع شلوارک‌های تابستانی

طرح شلوارک جین هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و با بی نهایت از مورد‌ها، ترکیب‌های فوق‌العاده‌ای را می‌سازد. در زمستان می‌توانید زیر شلوارک جین خویش، جوراب شلواری بپوشید و با یک کتانی استایل مخصوص‌تان را تکمیل نمایید.

شلوارک با پارچه‌های پیشنهاد‌دار

انواع شلوارک‌های تابستانی

از پارچه‌های مسیر مسیر گرفته تا پلنگی و خال‌خالی، از پرینت‌های کارتونی تا شخصیت‌های خیالی کل این‌ها امکان دارد پیشنهاد شلوارک شما باشد.

شلوارک‌های کوتاه شده Cut-off Shorts

انواع شلوارک‌های تابستانی

شلوارک‌های کوتاه شده همان جوری که از اسم‌شان پیداست شلوارهایی بوده‌اند که کوتاه شده‌اند. شلوارهای شما امکان دارد به هر دلیلی خراب شوند. برای همین می‌توانید خرابی‌ها را جدا نمایید و یک شلوارک زیبا داشته شوید.

شلوارک مردانه

انواع شلوارک‌های تابستانی

ضمناً در صورتی که برای زنان به صورت اختصاصی پیاده سازی شده باشند باز نیز لوگو‌هایی از شلوارهای مردانه در آنان وجود دارد.
این طرح شلوارک را با یک کتونی بپوشید و استایل مردانه طور خویش را تکمیل نمایید. آن را با یک صندل پاشنه‌دار بپوشید و تضاد جالبی خلق نمایید.

شلوارک Bermuda

انواع شلوارک‌های تابستانی

زنان در منطقه برمودا این طرح شلوارک را به موضوع لباس شب در شب‌های تابستانی می‌پوشند. مزیت این شلوارک‌ها آسانی و خنکی و هم زمان شیک بودن آنان هست.

شلوارک chino

انواع شلوارک‌های تابستانی

شلوارک chino نوعی شلوارک پیاده روی هست. برای رعایت فاکتور آسانی ، متریال تولیدی این طرح شلوارک‌ها اغلب پنبه هست.

شلوارک wrap

انواع شلوارک‌های تابستانی

شلوارک wrap به نوعی همچون دامن هست، به این معنی که پارچه به طوری مشابه دور کمر شما می‌پیچد. Wrapها عموماً زیپ ندارند و به علت سبک مخصوص‌شان با بندی روی ناف بسته می‌شوند.

شلوارک Cargo

انواع شلوارک‌های تابستانی

دو خصوصیت معین این شلوارک، پاچه‌های گشاد با شمار بسیاری جیب مشهور بیرونی در هر دو طرف هست. این شلوارک‌ها با رنگ‌های خاکی، قهوه‌ای و زیتونی خیلی جالب به نظر می رسند.

شلوارک پلیسه

انواع شلوارک‌های تابستانی

قد شلوارک‌های پلیسه اکثراً کمی بالاتر از زانو هست. رنگ‌های پاستلی این شلوارک‌ها برای تابستان خیلی مطلوب و محبوب می باشند. در صورتی که شما دارای اندام باریکی هستید، این شلوارک‌ها از ضروریات کمد لباس شما می باشند.

comode

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *