اختلال روانی چیست؟

اختلال روانی چیست؟

اختلال روانی چیست؟ امکان دارد جواب این سوال با اطلاع عمومی اشخاص کمی گوناگون باشد. بیماری روانی به شرایط سلامت روانی که بر تفکر، حس

مشاهده مطلب
انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما

فهرست مطالب

گزینش عینک آفتابی متناسب با فرم شکل با آسان‌ترین مشاور

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما

گزینش عینک آفتابی متناسب با فرم شکل با آسان‌ترین مشاور

برای گزینش طرح عینک آفتابی بعد از یقین از اصالت و مرغوبیت، اصلی ترین مساله آن می باشد که بدانید کدام فریم برای شکل شما مطلوب می باشد. اصلاً یکی از کاربردهای عینک آفتابی این می باشد که ما را خوشتیپ‌تر نشان دهد، پس چرا عینکی را گزینش نکنیم که درست متناسب با فرم صورتمان باشد؟

برای آغاز عمل یک آینه جلوی خودتان قرار دهید و فرم صورتتان را پیدا نمایید بعد پیگیری طرح‌ها و پیشنهادات ما بروید.

برای شکل بیضی شمایل

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما
شکل‌های بیضی شمایل به منزله ی ایده‌آل‌ترین فرم شکل شناخته می‌گردد. در صورتی که شکل شما بیضی شمایل می باشد آنقدر خوش شناس هستید که بتوانید هر طرح عینکی را گزینش نمایید.

کشیدگی شکل و پهنای فک به شما این شانس را داده می باشد.

فقط توصیه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم این می باشد که فریم‌هایی را گزینش نکنید که سری عینک در آنان اضافه پایین قرار گرفته می باشد، این طرح عینک آفتابی می‌تواند کشیدگی شکل را اکثر کند.

نگاهی به طرح‌های عینک آفتابی دیور (Dior) بیاندازید. تازه ترین عینک‌های آفتابی این برند را می‌توانید در فروش‌گاه برپایه اینترنت دیجی استایل پیدا نمایید.

مناسب ترین پیشنهاد: هر طرح عینکی که دوست دارید!

برای شکل مربعی شمایل

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما
اساس یک قاعده کلی طرح عینک شما می بایست متضاد با فرم صورتتان باشد، گزینش عینک آفتابی با این قاعده می‌توان تعادل شکل را اکثر کند.

 

برای نمونه، خط فک قدرتمند و پیشانی پهن که شکل شما را مربعی نموده به یک طرح عینک آفتابی گرد مانند عینک‌های خلبانی یا جان لنونی احتیاج دارد که زوایای شکل شما را ملایم‌تر نشان دهد.

برند کاررا (Carrera) با طرح‌های مختلف گرد، به شما در گزینش عینک آفتابی مطلوب فرم شکل مربعی‌تان هم یاری می‌کند.

مناسب ترین پیشنهاد: فریم‌های گرد، خلبانی (aviator) و کلاب مستر (clubmaster)

برای شکل گرد

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما
بنابرهمان قاعده گزینش فریم عینک متضاد با فرم شکل، در صورتی که شکل گرد دارید، می بایست طرح عینک آفتابی شما تا جای ممکن به صورتتان زاویه بدهد.

برای آنکه لپ‌ها کمی لاغرتر به نظر برسند، عینکی را گزینش نمایید که قسمت بالای فریم یا ابروی آن کمی پهن‌تر باشد. عینک‌هایی با فریم زاویه‌دار، می‌تواند فرم شکل شما را کشیده‌تر نشان دهد.

طرح‌های مختلف مربعی شمایل عینک آفتابی را می‌توانید در برندی مانند پولاروید (Polaroid) پیدا نمایید.

مناسب ترین پیشنهاد: ویفرر (wayfarers)، فریم‌های مربعی، کلاب مستر

برای شکل کشیده

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما
برای آنکه در شکل‌های کشیده، تعادل به وجود بیاید پیوست طرح عینک آفتابی شوید که به شکل شما پهنا می‌دهد. عینک‌های آفتابی گرد و مربعی شمایل هر دو برای شما می‌تواند مطلوب باشد، فقط می بایست فریمی را گزینش نمایید که کمی از شکل شما قوی‌تر باشد.

 

عینک آفتابی طرح ویفرر نیز گزینش نیکی می باشد، برندهای متنوعی نیز این طرح عینک را با اندازه‌های قوی و کوچک ساخت می‌کنند و به این ترتیب می‌توانید مناسب ترین گزینش را داشته شوید.

مناسب ترین پیشنهاد: ویفرر، کلاب مستر

برای شکل قلبی شمایل

انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت با ساده‌ترین راهنما
شکل‌های قلبی برای گزینش طرح عینک آفتابی، از هر فرم شکل غیر از اینی بدقلق‌تر می باشند. با چانه باریک و پیشانی پهن، می بایست مواظب شوید که فریم عینک آفتابی شما حجم بالای صورتتان را افزوده نکند و اگر چه این عمل آسان‌ای نیست، زیرا مجموع عینک‌ها همان بالا قرار می‌گیرند.

به همین دلیل خوب تر می باشد طرح‌های عینک آفتابی کلاب مستری را گزینش نمایید که نیم فریم باشند. فریم گرد نیز برای شما مطلوب می باشد چرا که از شدت زاویه‌دار بودن چانه کم می‌کند.

مناسب ترین پیشنهاد: کلاب مستر و فریم‌های گرد

تعدادی مساله قابل توجه پیش از گزینش طرح عینک آفتابی:

1- رنگ مو و چشم را در نظر بگیرید:

رنگ فریم یا لنز عینک آفتابی می‌تواند در استایل شما موثر باشد.

در صورتی که تن اساسی رنگ پوست شما نزدیک به رنگ پوست سرد می باشد، پیگیری فریم هایی با رنگ های شتری، طلایی، هلویی، نارنجی، مرجانی، شیری، آبی گرم، فیروزه ای، قرمز و مسی بروید.

در صورتی که رنگ پوست شما به رنگ گرم نزدیک تر می باشد، مشکی، نقره ای، صورتی-قهوه‌ای، آبی- طوسی، گوجه‌ای، ارغوانی، صورتی، فیروزه‌ای و آبی گزینش‌های مناسبی برای رنگ فریم می باشند.

2- بودجه‌گذاری نمایید:

یک عینک آفتابی با مرغوبیت قیمت وجه خرج کردن را دارد، پس پیوست عینک‌های ارزان نروید، آنان نیز از چشم‌ها و پوست اطراف چشم نمی‌توانند به نیکی محافظت کنند و در ضمن گاهی به چشم آسیب می‌زنند و نیز نه فقط شما را خوشتیپ‌تر نشان نمی‌دهند بلکه می‌توانند یک استایل فوق‌العاده از بین ببرند.

3- عینک‌های ورزشی برای ورزش:

عینک‌های ورزشی با لنزهای رنگی و فریم گربه‌ای را فقط برای اسکی کردن در دامنه کوه‌ها و دوچرخه سواری بزنید!

حالا که اشکال عینک آفتابی را شناختید، وقت آن می باشد که نگاهی به تازه ترین طرح‌های محبوب بیاندازید. پیشنهاد می کنیم دسته به فروش‌گاه برپایه اینترنت دیجی استایل بزنید و از تازه ترین طرح های عینک آفتابی دیدن نمایید.

 

منبع: روزنامه فروش‌گاه برپایه اینترنت مد و لباس دیجی استایل – گزینش طرح عینک آفتابی با یک راهنمای آسان!

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس نرم افزاراین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *