ارتودنسی دندان نیش

ارتودنسی دندان نیش

ارتودنسی دندان نیش آشنایی با ارتودنسی دندان نیش ارتودنسی دندان نیش یکی از درمان های دندان های نیش در گوشه دهان است. همانطور که می

مشاهده مطلب
اصول مهم برای خوش تیپ بودن

اصول مهم برای خوش تیپ بودن

فهرست مطالب

قواعد قابل توجه برای خوش تیپ بودن

خوش تیپی و خوش پوش بودن شغل چندان دشواری نیست. شما تنها کافی می باشد بدانید که چطور می بایست مطابق با فرم بدن تان لباس بپوشید. در صورتی که شما پاق هستید یا لاغر، قد بلند هستید یا قد کوتاه با ترفندهای آسان زیر توانایی دارید یک شخص خوش تیپ و باکلاس شوید.

برای خوش تیپی و شیک بودن اصولی را بایستی مد نظر قرار داد. گزینش واقعی لباس و خلق هماهنگی بین عناصری مثل شمایل اندام ،شمایل چهره ، رنگ ، بافت و جنس پارچه، مدل لباس، انواع، خط ها خیلی قابل توجه می باشد.

اصول مهم برای خوش تیپ بودن

اغلب اشخاص به خاطر عدم اطلاع مورد نیاز در مقایسه با این مورد های در خلق تعادل و هماهنگی مورد نیاز برای زیبایی ظاهر خویش با مساله روبرو می باشند. این دستور موجب خلق ترکیبی ناهمگون در پوشش و تشدید و به چشم آمدن بعضی از ایرادات اندام، در آنان می گردد که با پیامدهای مثل تضعیف روحیه، اطمینان بنفس و خلق تفکر نا مناسب در شخص، هم گام می باشد .

نخستین و اصلی ترین عامل در لباس، سایز مطلوب می باشد که پوشنده بایستی به آن توجه کند تا واقعی باشد. دائم سعی نمایید لباس تماماً اندازه اندام خویش بپوشید و از پوشیدن لباس های تنگ و گشاد خودداری نمایید، چرا که لباس های گشاد موجب اغراق آمیز دیده شدن و لباس های تنگ موجب به چشم آمدن ایرادات اندامی می گردد.

زیادترین مشکلاتی که اشخاص با آن روبروی می باشند مربوط به چاقی ، کوتاه قدی ، لاغری و بلندی قد می باشد که شخص می تواند با استفاده از ترفندهای خیلی آسان این مشکل ها را تقریباً کمرنگ تر کند. در این موضوع به عرضه اطلاعاتی در خصوص ترفندهای پوشش لباس، درجهت بر طرف مشکل ها شما کوشش خواهیم کرد.

ترفندهایی برای لاغر و بلند قد نشان دادن اندام

– دقت داشته بمانید در صورتی که کمر باریکی ندارید، از کمربند و لباس هایی که کمر پهن دارند، استفاده نکنید.

– پارچه های زمخت و سنگین ، پشمی ، بافتنی ، چرمی ، پارچه های آهاردار موجب سنگین وزن به نظر دست یابی اندام شما می گردد. پس به در وقت استفاده از چنین پارچه های توجه کافی را داشته بمانید .

– لباس های چین دار خصوصاً با پارچه های آهاردار مطلوب اندام های چاق نیست.

– پارچه های سبک وزن همچون نخی، کتان موجب لاغرتر دیده شدن اندام می گردد خصوصاً پارچه های نازک و نرم با رنگ های تیره خیلی کارایی گذارتر می باشد.

– رنگ های تیره همچون : مشکی ، سرمه ای و … موجب لاغر و کوچک به نظر دست یابی جثه می گردد.

– رنگ های روشن به خاطر انعکاس نور زیادتر، اندام را قوی و حجیم تر نشان می دهند.

– لباس های بالاتنه و پایین تنه یک رنگ ، خصوصاً در رنگ های تیره موجب لاغر و بلند قد نمایان شدن پوشنده لباس می گردد.

– لباس های با مدل های شلوغ و درشت ( خال ، گل ، نقش و نگار ، خط ها پهن و…) و مدل های خاص ، سنگ دوزی و تزئینات خاص مطلوب اشخاص چاق نیست و خوب تر می باشد در پوشیدن این نوع لباس ها، توجه کافی به خرج دهند.

– اشخاص چاق و کوتاه قد خوب تر می باشد کفش های پاشنه بلند و ظریف به پا کنند.

– طریقه بستن روسری و شال بر بلند قد به نظر دست یابی شخص خیلی مؤثر می باشد به این معنا که آویزان بودن گوشه های روسری و شال موجب حرکت چشم درطول آن می گردد و قد را بلندتر نشان می دهد.

– به شغل گرفتن برش ها و خط ها عمودی در لباس اشخاص چاق آنان را لاغرتر ارائه می دهد. مورد نیاز به معرفی می باشد که شمار خط ها ، پهنا، رنگ، فاصله بین خط ها و طریقه استقرار آنان خیلی قابل توجه می باشد که بایستی قطعاً به وضوح به شغل گرفته گردد، به عبارتی هرچه شمار خط ها زیادتر و باریک تر باشند و فاصله آنان از نیز کمتر و رنگ کانال ها تیره تر باشد، چشم بیننده را به خویش جذب می کند و لاغرتر به نظر می رسد. لیکن دقت داشته بمانید که استفاده بیشتر از مقدار از خط ها موجب خستگی چشم و خلق حسی ناخوشایند در بیننده گردد . پس مورد نیاز می باشد با توجه زیادتری در لباس خویش از خط ها بهره ببرید .

– به در وقت پوشیدن لباس خوب تر می باشد از شلوارهای راسته که درقسمت کمر بسته می گردد استفاده گردد و از شلوارهای پاگشاد ، دامن شلواری و هم شلوارهایی که در بخش پایین تر از کمر قرار گرفته و بسته می شوند خوداری نمایید.

ترفند هایی برای چاق و کوتاه قد نشان دادن اندام :

– لباس های بالاتنه و پایین تنه با رنگهای مختلف اندام را کوتاه قدتر می نمایاند .

– اشخاص لاغر و بلند قد خوب تر می باشد کفش های پاشنه صاف و نیز مساحت استفاده کنند.

– چهارخانه های درشت موجب چاق به نظر دست یابی اندام می گردد.

– پوشیدن لباس های تعدادی لایه برای اشخاص لاغر مطلوب و زیباست .

– به کارگرفتن برش ها و خط ها افقی در لباس، موجب چاق به نظر دست یابی اشخاص لاغر اندام می گردد، خصوصاً در صورتی که خط ها پهن تر باشند.

– پوشیدن لباس های کمردار برای کسانی که لاغر و بلند قد می باشند خیلی زیبا و مطلوب می باشد .

– لباس های چیندار و پلیسه برای لاغراندام ها مطلوب و برازنده تر می باشد .

– لباس هایی با پارچه های آهاردار و براق مطلوب اشخاص لاغر می باشد چرا که پارچه های آهاردار به خاطر افت عدم نیاز بر روی بدن و پوشیده کردن خط ها ساخته شده در خارج از کشور اندام باعث چاق به نظر دست یابی شخص می گردد و پارچه های براق با انعکاس نور شخص را چاقتر نشان می دهند.

 

منبع: سرپوش مد

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس اپلیکیشناین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *