اشتباهات مردان در دنیای مد

اشتباهات مردان در دنیای مد

فهرست مطالب

اشتباهات مردان در جهان مد

در صورتی که دوست دارید بدانید که چه تابوهایی در جهان مد و فشن امسال شکسته شده می باشد، با ما کنار بمانید. در تداوم تصورات اشتباهی را که آقایان نسبت به شیوه لباس پوشیدن خویش دارند، برایتان آورده ایم.

 تصورات اشتباهی که آقایان از جهان مد دارند

هر فصل چالش های برجسته خویش را در عرصه مد و فشن دارد. وقتی که شما از خانه بیرون می روید، به تک تک لباس هایی که می خواهید بپوشید، اندیشه می نمایید. احتمالاً برخی از آنان را فقط شما بپسندید، در صورتی که برای دیگران عجیب باشد، احتمالاً نیز برعکس.

صندل برجسته خانم هاست

مجموع ما دوست داریم که پاهایمان را در روزهای گرم تابستان آزاد بگذاریم لیکن بعضی از آقایان اندیشه می کنند که صندل گزینش نیکی برایشان نیست، به همین سوی پاهایشان را از نور آفتاب محروم می کنند. لیکن در صورتی که شما نیز جزو این سری از آقایان هستید می بایست بگوییم که خطا می نمایید. تعدادی سالی می باشد که صندل در جهان مد و فشن آقایان جای خویش را باز نموده می باشد.

در صورتی که نگران ست کردن آن با بقیه لباس هایتان هستید، ما شلوار جین یا شلوارک را به شما پیشنهاد می دهیم که به زیبایی با آن ست می گردد. صندل ها نه فقط سبک و آسان می باشند بلکه به آسانی با تیپ های اسپورت هم ست می شوند.

دو رنگ سبز و آبی با نیز جور در نمی آیند

این برداشت سراسر اشتباهی می باشد. در صورتی که به اطراف تان نگاه نمایید می بینید که اشخاص خیلی این دو رنگ را در کنار نیز به تن نموده اند و چقدر نیز زیبا و جالب شده اند. تنها حواس تان باشد در صورتی که یکی از رنگ ها را روشن گزینش کردید، رنگ بقیه را تیره بگیرید، با این عمل تعادل را در ظاهرتان باقی می نمایید.

اشتباهات مردان در دنیای مد

مشکی تنها برجسته پاییز و زمستان می باشد

در صورتی که چه مشکی رنگی تابستانی انگاشته نمی گردد لیکن این بدین معنی نیست که می بایست آن را از کمد لباس هایمان خارج کنیم. اتفاقا بعضی ها اعتقاد دارند که با لباس مشکی جذابیت ما دو مساوی می گردد.

لیکن چطور در تابستان لباسی مشکی به تن کنیم؟ یادتان باشد که از پوشیدن لباسی سر تا پا مشکی خودداری نمایید چون گرما را به مقدار اضافه جذب می کند و موجب عرق کردن تان می گردد. در نتیجه نیکوتر می باشد که فقط یکی از اجزا ظاهرتان، سان پیراهن یا شلوار، را مشکی گزینش نمایید. اکسسوری های مشکی، سان کفش، هم می تواند بر جذابیت ظاهرتان بیافزاید.

کل لباس های زمستان خویش را کنار بگذارید

احتمالاً اندیشه نمایید که با دگرگونی فصل، شما هم می بایست به همه کمد لباس هایتان را دگرگونی دهید لیکن نیکوتر می باشد که دست نگه دارید. بعضی از لباس ها برای کل فصول سال مطلوب اند. به منزله نمونه شلوارهای رنگ تیره، پیراهن و تی شرت های آستین بلند هم گاهی در فصل های گرم سال کاربرد دارند.

لباس های گلدار، زنانه می باشد

احتمالاً برداشت شما این باشد که لباس های گلدار فقط برای خانم ها مطلوب می باشد لیکن در صورتی که نگاهی به تعدادی سال گذشته نموده بمانید، خواهید دید که این طرح لباس ها چقدر بین آقایان هم استقبال دارند. در صورتی که نگران این هستید که ظاهرتان زنانه به نظر برسد، توصیه ما به شما این می باشد که از رنگ های تیره این برنامه بهره ببرید. مناسب ترین ست برای شما، بلوز یا پیراهنی گلدار به کنار شلواری به رنگ خنثی می باشد.

اشتباهات مردان در دنیای مد

در تابستان بوت نپوشید

شاید شما نیز جزو کسانی هستید که با گرم شدن هوا بوت های خویش را به کناری می گذارید، لیکن دست نگه دارید. شما توانایی دارید بوت های خویش را با شلوارک های رنگی و جالب تان ست نمایید. احتمالاً برای شما عجیب باشد لیکن گرافیست ها مد این ست را می پسندند و آن را به فشن بلاگرها هم پیشنهاد می دهند. برای این تیپ نیکوتر می باشد که تی شرتی آسان را گزینش نمایید.

در تابستان تعدادی لایه لباس نپوشید

در صورتی که چه در پاییز و زمستان طبیعی می باشد که برای گرم شدن تعدادی لایه لباس را روی نیز بپوشیم لیکن احتمالاً این عمل در تابستان برایتان کمی عجیب باشد. لیکن نامناسب نیست که کمی به ظاهرتان گوناگونی دهید و این تیپ را در ماههای گرم سال هم امتحان نمایید. مناسب ترین گزینش تی شرتی سفید در زیر پیراهنی طرحدار و رنگی می باشد.

کفش را بدون جوراب نپوشید

پوشیدن جوراب در تابستان، عمل آسان ای نیست، در نتیجه در صورتی که شما نیز دوست دارید که پاهایتان کمی هوا بخورد، کفش تان را بدون جوراب به پا نمایید. این تیپ نه فقط آسان و آسان است بلکه مورد پسند خیلی از گرافیست ها مد هم اصل شده می باشد. پیشنهاد ما به شما این می باشد که با این تیپ، شلواری که قد آن تا روی قوزک پایتان می باشد، به پا نمایید.

 

منبع : زندگی ایده آل

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *