چرا من لاغر نمیشم؟

چرا من لاغر نمیشم؟

چرا من لاغر نمیشم؟  مجموع ما اصول کاهش وزن را می‌دانیم، کمتر هله هوله خوردن، زیادتر غذاهای طبیعی خوردن، و تحرک بدنی. سپس چرا پایبند

مشاهده مطلب
هزینه کاشت دندان

هزینه کاشت دندان

هزینه کاشت دندان کاشت دندان یکی از روش های قطعی و دائمی به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته و اصلاح طرح لبخند

مشاهده مطلب
استایل ویمسیکال چیست

استایل ویمسیکال چیست

فهرست مطالب

استایل ویمسیکال چیست

امروزه استایل و سبک ویمسیکال در بین سلبریتی‌ها یا ضمناً بشر معمولی زیاد پرطرفدار و پر‌طرفدار شده می باشد. این استایل آمیخته‌ای از رنگ‌های روشن و مدل‌های جالب می باشد. در این استایل شما می‌توانید از هر رنگی بهره ببرید،سبز،صورتی،قرمز یا ضمناً رنگ‌های خنثی اگر چه واجب به ذکر می باشد که رنگ مشکی و تیره در این استایل کمتر دیده می‌گردد.

استایل ویمسیکال چیست

ویمسیکال استایلی شاد و پرانرژی می باشد و با رنگ یا مدل‌های شلوغ و پارچه‌های گوناگون و زیبا به وجود می‌آید.مورد‌های مطلوب برای این استایل، با تقریبً در زیادتر فروش‌گاه‌ها و برند‌های گوناگون دیده می‌گردد و پیدا کردن مورد‌ها به هیچ‌پول سخت نیست.در کنار این استفاده از رنگ‌های روشن و شاد در فصول گرم زیاد توصیه می‌گردد، پس ویمسیکال استایلی مطلوب برای فصل تابستان می باشد.در مرز و بوم ما نیز این استایل طرفداران خودش را دارد و به راحتی می‌توان از این سبک و استایل پیروی کرد.

مورد‌های مورد‌استفاده‌ی استایل ویمسیکال:

دامن:

یکی از مورد‌هایی که در این استایل زیاد دیده می‌گردد، دامن می باشد.این مورد در فصول گرم یا ضمناً سرد می‌تواند استایل شما را جالب و رویایی کند. در فصل تابستان دامن‌هایی از جنس،ساتن،کتان،حریر،گیپور، و زیادی از پارچه‌های به جز آن می‌تواند خنک و مطلوب باشد. با دقت به استایل و تمایل‌‌ی شخصی خویش در مقایسه با مدل‌ها و رنگ‌ها می‌توانید دامنی با رنگ آبی آسمانی گزینش نمایید.ضمناً دامنی با مدل پاپ‌ آرت و تماماًً تخیل می‌تواند در نوع خودش اعلا باشد، در اصل گزینش آن بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. در فصول سرد دامن‌هایی با پارچه‌های ضخیم‌ و رنگ‌هایی سان شتری،عاجی،خاکستری و بژ می‌تواند مطلوب باشد. در صورتی که علاقه ی دارید این استایل را داشته شوید به آسانی می‌توانید از برند‌ها و فروش‌گاه‌های گوناگون در سرزمین ما دامن‌هایی بلند با رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون تهیه نمایید.

استایل ویمسیکال چیست

پیراهن‌های مدل‌دار:

پیراهن‌های مدل‌دار با دامن بلند و کوتاه و یا طرح‌های گوناگون یقه و آستین، از مورد‌های همیشگی استایل ویمسیکال می‌باشد.گزینش مدل پیراهن به سلیقه‌ی شخصی شما و مورد‌های شخصی دیگر که می‌خواهید با آن ست نمایید، بستگی دارد.پیراهن‌های خال‌دار،گل‌دار،کانال‌کانال،مدل‌ها و پرینت‌های تخیل و رنگا‌رنگ کل‌ی این‌ها می‌توانند از گزینه‌های انتخابی شما باشند.پیراهن‌هایی با یقه‌های انگلیسی یا یقه خرگوشی با دامن‌های بلند می‌توانند در تابستان برای زیر مانتو یا بلیزر مطلوب باشند.

استایل ویمسیکال چیست

شلوار‌:

در صورتی که از آن سری کسانی هستید که تمایلی به پوشیدن دامن ندارند،دامن شلواری‌های ساده یا ضمناً شلوار‌های مدل‌دار با دوخت‌های گوناگون می‌تواند به استایل شما احساس و اکنون ویمسیکال بدهد.در صورتی که شلوار انتخابی شما رنگ زیاد روشنی دارد یا مدل‌دار می باشد،می‌توانید آن را با  تی‌شرت‌هایی که رنگ‌های خنثی‌ای سان سفید دارند، ست نمایید.‌در کنار این پوشیدن این نوع شلوار‌ها با مانتو‌های تک رنگ زیاد شیک و مطلوب می باشد.

استایل ویمسیکال چیست

کت یا بلیزر:

پوشیدن کت و بلیزر برای کل‌ی فصل‌ها مطلوب می باشد به شرط این‌که جنس پارچه‌ی کت اعلا آن فصل باشد. برای پوشیدن کت‌های مدل‌دار یا تخیل مورد‌های زیادی در دسترس می باشد. به منزله نمونه کت‌های کوتاه بهاره یا پاییزه‌ی دنیم با سر آستین‌ها و یقه‌ی پشمی که مدل‌های پاپ‌آرت دارند، یکی از مورد‌های هیجان‌انگیز و جذاب برای استایل ویمسیکال می باشد.برای فصول سرد کت‌های بلند پشمی مدل‌دار می‌تواند گرم و مطلوب باشد.

استایل ویمسیکال چیست

کفش:

برای این استایل شما نیاز به نوع یا طرح خاصی از کفش ندارید. در صورتی که با لوفر‌ها و کتانی ساده هستید،‌ می‌توانید آنان را برای پوشیدن گزینش نمایید. در صورتی که به بوت و کفش‌های پاشنه‌بلند تمایل دارید که چه نیکوتر می‌توانید از آنان در استایل خویش بهره ببرید. مساله‌ی پر اهمیت این می باشد که در صورتی که مورد‌های شخصی دیگر که در استایل خویش به فعالیت بردید رنگ‌های تیز و روشن یا مدل‌های شلوغ دارند، از کفش‌هایی با رنگ‌های خنثی بهره ببرید یا بلعکس در صورتی که مورد‌های به جز آن شما آسان می باشند می‌توانید از کفش‌هایی با دیزاین عجیب و پرنقش و نگار بهره ببرید.

استایل ویمسیکال چیست

اکسسوری:

گزینش اکسسوری سان گزینش کفش می‌باشد. در این استایل شما آزادانه می‌توانید هر نوع کیف و اکسسوری‌ای گزینش نمایید، تنها کافی می باشد به بالانس آن با مورد‌های به جز آن توجه نمایید. کیف‌های مخملی گوچی با رنگ‌های روشن و مدل‌های زیبا، گوشواره‌های برتر و پر نگین، دستمال گردن‌های ابریشم مدل‌دار و زیادی از اکسسوری‌های به جز آن می‌توانند استایلی ویمسیکال به وجود آورند.

استایل ویمسیکال چیست

منبع: مدوپیا

اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در واتس برنامه موبایلاین مقاله را برای دوستان خویش ایمیل نمایید

نظر بدهید لغو جواب

منبع : cafemod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *